Vraag

Aansluitpunt in de tuin niet goed, Volkerwessels claimt geen melding

  • 31 January 2024
  • 30 reacties
  • 590 keer bekeken

Reputatie 1

Allereerst, hoi allemaal!

 

Ik heb een melding die lijkt op: “

 

Ik heb eind november een afspraak gehad met KPN om de (beschikbare) glasvezel verbinding in de meterkast aan te leggen. Alles voorbereid, nieuwe router gekocht om voorbereid te zijn etc. Monteur van KPN heeft alles netjes geplaatst in de meterkast, alleen hij constateerde dat het BOP niet goed was. Het rode lampje scheen niet de kabel in, maar naar buiten het kastje, dus niet goed. Hij heeft melding gemaakt bij Volkerwessels, en ik heb na een week of wat ook gebeld met KPN om dit op te lossen. Die hebben mij doorverwezen naar 0880063744. Ik heb daar inmiddels 4x naar toe gebeld. ER is ook nog een monteur geweest om de opdracht te controleren, maar zonder resultaat want de BOP Was nog niet gemaakt.

 

Vandaag heb ik de laatste keer contact met Volkerwessels, ze geven aan dat er geen melding gemaakt is door KPN (ik stond er notabene naast); en dat ze dus niets kunnen doen. Gezien het niet fijne gesprek met de medewerker, die ertoe leidde dat we het gesprek onbevredigd hebben afgesloten (nou ja, hij dan); ben ik nog steeds niet geholpen.

 

Wat kan/moet er nu gebeuren? de apparatuur staat klaar, voorbereid, het enige wat ontbreekt is weet ik het een kwartier werk om de las opnieuw te maken in het BOP.

 

Graag jullie tips :-)

Dank,

Remko


30 reacties

Reputatie 1

Gisteren helaas een discussie met de backoffice over wel of geen monteur. Ik wilde die discussie niet voeren omdat ik met Erwin zoals hierboven een bepaalde route volg. Ik heb aangegeven dat ik in contact ben met Erwin en dus geen goed antwoord kan geven op de vragen van de backoffice (die stellen: er is een verbinding , dus geen monteur!). Ik ben nu al zolang bezig om ook het laatste stukje te regelen zodat ik mijn VOIP settings oa kan opvragen (dat kan nu niet) dat het ‘irritant’ is dat de backoffice weer een andere route wil bewandelen. We houden vol.

Reputatie 1

Overigens @Erwin van KPN Ik heb dus nog geen monteursafspraak, vandaag is er niemand langsgeweest en voor morgen heb ik nog geen bevestiging. Ik ga er vanuit dat er niet spontaan iemand voor de deur staat. Laten we via een PM desgewenst verdere afspraken maken over een dag/tijd gezien volgende week er anders uitziet dan mijn beschikbaarheid deze week.

We hebben nog even weer contact gehad. Ik heb een ticket aangemaakt voor de backoffice.  We gaan proberen om de order via die route op gereed te krijgen.

Dinsdag hebben we even contact.

Fijn weekend!

 

Reputatie 1

@Erwin van KPN alles werkt tot heden naar behoren en tevredenheid. We hebben nog 1 openstaande vraag in de private messages staan. Zou je daarnaar kunnen kijken aub?

 

Dank :)

@Erwin van KPN alles werkt tot heden naar behoren en tevredenheid. We hebben nog 1 openstaande vraag in de private messages staan. Zou je daarnaar kunnen kijken aub?

 

Dank :)

Excuus, Remko. Ik heb zojuist gereageerd. :-)

Reageer