Beantwoord

Geen diensten sinds 11 April. Conflict met glasvezelkastjes?

  • 7 May 2022
  • 26 reacties
  • 316 keer bekeken

 

Ik heb op 28 maart een abonnement besteld bij KPN en dit zou op 11 april geleverd worden. Ondertussen is het 7 mei en heb ik nog steeds geen diensten. KPN Netwerk geeft aan dat het probleem bij jullie ligt, omdat het glasvezelkastje een conflict heeft met een andere glasvezelkastje en dat het daardoor niet geactiveerd kan worden. Ik heb al 5x een monteur gehad en die hebben ook aangegeven dat ze het hebben doorgestuurd naar jullie, maar ik krijg geen reactie van jullie.

icon

Beste antwoord door Mazkatly 10 June 2022, 07:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

26 reacties

Reputatie 7

@Erik_ hallo Erik , dat was niet verteld door de KPN winkel in onze woonplaats sterker nog ze hielpen mij heel erg en ze waren begrijpelijk en hulpzaam. Het bleek dat ik eigenlijk KPN klantenservice had gebeld.

Ah, dat maakt het antwoord dat je in eerste instantie kreeg op zich niet beter. Maar wel fijn om te horen dat het in de winkel wel heel goed ging.

 

Net belde ik nog een keer met de klantenservice kreeg ik een andere medewerker en hij kon het aansluit datum aan passen om 10 Juni en hij zei dat het in de ochtend/middag prima werkt. 

Super! En heel goed ook om je bevestiging te lezen dat het ook inderdaad nu werkt. Ik verwacht dat er vanuit de escalatiecollega's die hier mee bezig zijn geweest de afgelopen dagen nog even contact met je wordt gezocht om ook nog even te bevestigen dat alles nu in orde is.