Sticky

KPN Veilig, beveilig je computer, telefoon of tablet

• 30 juni 2016
  • 6 reacties
  • 2731 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +22
Waarschijnlijk weet je al dat onze Alles-in-1 pakketten en Internetabonnementen per 1 juli in prijs worden verhoogd. Meer betalen voor je abonnement is natuurlijk nooit leuk. Maar er wijzigt meer per 1 juli.. KPN Veilig wordt toegevoegd!

Waarom KPN Veilig?
Ons leven speelt zich steeds meer online af. Dat zorgt voor veel gemak zoals e-mail lezen op meerdere apparaten of snel een bedrag betalen via online bankieren met je smartphone. Maar let wel op, dat is niet altijd zonder gevaar. Met een paar klikken kun je per ongeluk een virus installeren of wachtwoorden delen. En dat gaat veel makkelijker dan je nu misschien denkt. Ga maar eens na. Hoe vaak gebruik jij je telefoon, en hoe goed is deze beschermd? Met KPN Veilig introduceren we een kwalitatieve oplossing die meer biedt dan alleen antivirusbescherming.

Onderdelen KPN Veilig

KPN Veilig helpt je om je apparaten te beschermen tegen virussen en schadelijke apps, die persoonlijke informatie, bankgegeven en andere waardevolle informatie verzamelen of stelen.

Met KPN Veilig ben je beschermd tegen websites, die je persoonlijke informatie willen stelen of malware willen verspreiden.

KPN biedt Ouderlijk toezicht, waarmee schadelijke websites automatisch worden geweerd en zoekresultaten worden gefilterd op geweld, seks en grof taalgebruik.

KPN Veilig helpt je om je verloren of gestolen Android toestel terug te vinden. Je kunt namelijk je toestel lokaliseren en zelfs op afstand de content op je toestel vergrendelen of verwijderen.

KPN Veilig biedt je de optie om al je geïnstalleerde applicaties te controleren op mogelijke gevaren voor je privacy. Zo heb je snel inzichtelijk welke apps toegang willen hebben tot welke gegevens.

Bepaal zelf wie contact met je kan opnemen! Je kunt oproepen van ongewenste nummers blokkeren door ze te selecteren in het adresboek of in de gespreksgeschiedenis.

De mogelijkheden variëren per apparaat:

KPN Veilig wordt geleverd door het Finse bedrijf F-Secure, een gerenommeerd en ervaren bedrijf in internetbeveiliging. F-Secure beschermt al meer dan 25 jaar tientallen miljoenen mensen wereldwijd tegen digitale bedreigingen.

Installeren KPN Veilig
Installeren van KPN Veilig is eenvoudig. Ga hiervoor naar www.kpn.com/kpnveilig. Kies daar op welk apparaat je KPN Veilig wil installeren, download de software of de app op het apparaat en volg de installatie stappen.

Heb je vragen over KPN Veilig? Stel ze in dit topic.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Kan het kwaad om met geblokkeerde plug-ins aangevinkt te internetten via KPNVEILIG?
Ik probeer kpn veilig te installeren met kpn id, maar krijg continu een blanco pagina. Via internet en via chrome.
Reputatie 7
Badge +19
Hallo TMoerman, welkom op ons Forum! Goed dat je je vraag hier stelt. Wanneer krijg je dit lege scherm precies te zien? Direct na het inloggen of wanneer je KPN Veilig probeert te downloaden? Heb je het apparaat al wel kunnen koppelen aan KPN Veilig? Zou je anders een willen proberen om op een ander apparaat in te loggen via veilig.kpn.com en te controleren of het apparaat waarop je het lege scherm ziet, gekoppeld is aan KPN Veilig?
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen TMoerman, Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!
Ik heb KPN Veilig op mijn mobiele telefoon geinstalleerd. Ik heb via mijn werk een KPN abonnement maar bij registratie herkent hij mijn apparaat niet als een KPN-apparaat. Nb. ik heb er ook nog een tweede sim in zitten van een andere provider.
Waarom wordt mijn mobiele telefoon niet herkend als KPN apparaat.
Reputatie 7
Badge +14
Hoi @cfjm dat is erg balen! Heb je een iOS toestel van je werk?

Reageer