Beantwoord

KPN TV + Box via een ethernetkabel aangesloten, maar dan heb ik er geen internet op

  • 28 March 2024
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

Als ik mijn KPNTV + Box via een ethernet kabel met de KPN router heb verbonden én via HDMI met Samsung smart TV dan heb ik wel TV maar geen internet verbinding op TV.

Alles geupdated en wèl internet bij aansluiten van ethernet kabel op TV maar beeld TV sopt na enkele seconden.

icon

Beste antwoord door XS4-Arjan 28 March 2024, 14:15

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Als ik mijn KPNTV + Box via een ethernet kabel met de KPN router heb verbonden én via HDMI met Samsung smart TV dan heb ik wel TV maar geen internet verbinding op TV.

Dat klopt: de tv moet ook via een netwerkkabel verbonden zijn met de router.

 

Alles geupdated en wèl internet bij aansluiten van ethernet kabel op TV maar beeld TV sopt na enkele seconden.

Heb je dan de netwerkkabel uit je KPN-box gehaald en in je tv gestoken? Het KPN kastje heeft een netwerkverbinding nodig om de tv-kanalen te kunnen gebruiken.

Reputatie 7
Badge +24

Klopt. Internet gaat niet over de hdmi kabel naar de tv toe. Als u internet op tv wilt zult u ook een utp kabel op de tv aan moeten sluiten.

Klopt. Internet gaat niet over de hdmi kabel naar de tv toe. Als u internet op tv wilt zult u ook een utp kabel op de tv aan moeten sluiten.

Of de tv via wifi verbinden…. Zie de instellingen (netwerk) van de televisie zelf. Dus niet via de afstandsbediening van kpn maar de bij de tv geleverde.

Reageer