Vraag

Monteursafspraak wordt uit het niets verzet

  • 15 March 2020
  • 29 reacties
  • 349 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

Reputatie 7

Mijn antwoord zal je niet bevallen of niet die zijn die je verwacht. Zeker begrijp ik de reden corona en alles er om heen maar wie in godsnaam begrijpt dan eens mijn situatie? Ieders keer krijg je gezegd dat je begrip en geduld moet hebben. Maar wat is als dit allemaal all op is met het bellen en contact opnemen met KPN en nooit echt verder komen en de verwijzing op KPN netwerk en weer terug alles verbruikt is. Ik snap niet hoe je mensen zo kan oplichten. Zelfs nu met het opwaarderen van die 50 MB zijn er problemen. Als je in het dossier kan inkijken zal je allweer 5 nieuwe notities sinds vrijdag zien... En dan maar weer geduld hebben... @Bart_  Jessie Stay strong 😞

 

We begrijpen jouw situatie ook, Jes. Het is echt een tussen wal en schip gebeuren. Aan de monteur kan ik niets veranderen. Wel kijk ik graag mee naar het noodpakket zodat die wel goed blijft werken. Ik zie een notitie van gisteren dat nieuwe data is aangevraagd. Dat wordt dan binnen 24 uur toegevoegd. Heb je dit inmiddels ook ontvangen?

Hi @Erik_  nee nog steeds niet...

Reputatie 7
Badge +21

Dat is vreemd! Ik heb hem nogmaals toegevoegd, hopelijk is deze wel snel beschikbaar!

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.