Vraag

Monteursafspraak wordt uit het niets verzet

  • 15 March 2020
  • 29 reacties
  • 349 keer bekeken

Hoi

 

Ik ben laaiend. Sinds 06.12.2019 wonen wij op het nieuwe adres. Wij hebben nu een nieuwbouw woning waar glasvezel aangesloten worden is. Streefdatum was eerst 23.12. dan 31.12. dan 30.01. dan open eind

 

Mijn monteur afspraak is nu ook al om de heleboel aan te sluiten om de router aan te sluiten 2x verzet en vandaag krijg ik de annulering voor morgen 16.03. tussen 10+12uur. Ze beperken de bezoeken bij klanten .. oké ... Maar die die all bijna 4.5 maanden 105 EUR betalen om niks te kunnen gebruiken verwijzen ze aan het tel op het klachten portaal. Ik accepteer dit absoluut niet! Hier is niemand ziek en de meterkast staat 20 cm van de huisdeur weg. Het heet de bezoeken zijn beperkt en niet helemaal tegen gehouden. 420eur ** maanden geduld en begrip en dan dit ??? In een huishouden met 2 kinderen ? Kom op. Ik kan geen kinder tv opzetten nog kunnen ze steeds op Internet, niet te vergeten dat ik niet kan opbellen! 

 

Ik voel me letterlijk opgelicht. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

Reputatie 7

Mijn antwoord zal je niet bevallen of niet die zijn die je verwacht. Zeker begrijp ik de reden corona en alles er om heen maar wie in godsnaam begrijpt dan eens mijn situatie? Ieders keer krijg je gezegd dat je begrip en geduld moet hebben. Maar wat is als dit allemaal all op is met het bellen en contact opnemen met KPN en nooit echt verder komen en de verwijzing op KPN netwerk en weer terug alles verbruikt is. Ik snap niet hoe je mensen zo kan oplichten. Zelfs nu met het opwaarderen van die 50 MB zijn er problemen. Als je in het dossier kan inkijken zal je allweer 5 nieuwe notities sinds vrijdag zien... En dan maar weer geduld hebben... @Bart_  Jessie Stay strong 😞

 

We begrijpen jouw situatie ook, Jes. Het is echt een tussen wal en schip gebeuren. Aan de monteur kan ik niets veranderen. Wel kijk ik graag mee naar het noodpakket zodat die wel goed blijft werken. Ik zie een notitie van gisteren dat nieuwe data is aangevraagd. Dat wordt dan binnen 24 uur toegevoegd. Heb je dit inmiddels ook ontvangen?

Hi @Erik_  nee nog steeds niet...

Reputatie 7
Badge +21

Dat is vreemd! Ik heb hem nogmaals toegevoegd, hopelijk is deze wel snel beschikbaar!

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.