Vraag

Problemen met wifi op V10A

  • 30 September 2019
  • 5 reacties
  • 82 keer bekeken

KPN ik heb hetzelfde ik heb de experia V10A en wij hebben in huis wisselen op een verschillende appartuur geen wifi terwijl op andere apparaten op dat moment wel verbinding is. als voorbeeld wel wifi op tv, op 2 laptops maar dan soms op een mobiel niet of wel op mobiel mar op een laptop niet. Op dat moment is het blauwe wifi lampje aan de zijkant van de moden ook uit. na uitzetten odem en opstarten hebben we weer overal wifi op maar dit probleem komt elke dag voor

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hoi Richard, welkom op het forum. Heb je al een keertje het modem een reset gegeven? Zo ja, dan meet ik graag het één en ander voor je door. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Hoi Paul ik heb gistere voor de zoveelste keer via chat met een collega van je gesproken, daar kwam uit dat mijn modem op een oude lijn zit terwijl er een nieuwe betere lijn beschikbaar is. deze oude lijn zou problemen kunnen veroorzaken met de nieuwe V10A modem. dus er komt nu een monteur langs die me gaat aansluiten op de nieuwe lijn en daar hoort dan automatisch ook een andere modem bij. Op zich blij met dit echter waar ik dan teleurgesteld over ben is al die andere keren dat ik gebeld heb met kpn met niet met deze bevinding en oplossing kwam. dus nu afwachten tot de monteur geweest is en of het probleem dan weg is want vandaag alweer 4 keer modem uit en aan moeten zetten om bijv verbinding te krijgen op 1 van de mobiele telefoons etc
Reputatie 7
Badge +25
Hoi Paul ik heb gistere voor de zoveelste keer via chat met een collega van je gesproken, daar kwam uit dat mijn modem op een oude lijn zit terwijl er een nieuwe betere lijn beschikbaar is. deze oude lijn zou problemen kunnen veroorzaken met de nieuwe V10A modem. dus er komt nu een monteur langs die me gaat aansluiten op de nieuwe lijn en daar hoort dan automatisch ook een andere modem bij. Op zich blij met dit echter waar ik dan teleurgesteld over ben is al die andere keren dat ik gebeld heb met kpn met niet met deze bevinding en oplossing kwam. dus nu afwachten tot de monteur geweest is en of het probleem dan weg is want vandaag alweer 4 keer modem uit en aan moeten zetten om bijv verbinding te krijgen op 1 van de mobiele telefoons etc
Vreemd inderdaad. Zou niet zoveel contactmomenten voor nodig moeten zijn natuurlijk. Is de monteur inmiddels langs geweest? Als ik nog kan helpen dan hoor ik het graag.
Hoi Paul, de 15e komt de onteur, de nieuwe modem zou opgestuurd worden maar heb ik nog niet binnen. ik heb nu 1 laptop bedraad internet gedaan omdat die tevaak zonder internet zat. en probleem blijft zich verder nog elke dag voordoen. als ikop google kijk hebben veel mensen er last van met de V10A box dus wellicht terugroep actie organiseren en betere modem verstrekken?
Reputatie 7
Badge +25
Dan hoop ik toch van harte dat het n.a.v. het monteurbezoek is opgelost. Een terugroepactie zie ik niet gebeuren eerlijk gezegd.