Vraag

we hebben een cadeautje voor u!

  • 2 October 2019
  • 40 reacties
  • 1068 keer bekeken

30 september ontving ik een cadeautje van u. 6 maanden internet voor 35 euro. Ik werd verwezen naar mijnkpn voor activatie. Ik dacht te kunnen verlengen op het basispakket van 52,50, maar hierbi) werd standaard 3 maanden voór 35 EURO aangeboden. Dus heb ik via de chat gevraagd hoe ik dit cadeautje kan activeren. Er werden dor uw medewerker aktievoorwaarden genoemd waardoor het cadeautje niet voor mij bestemd zou zijn. Natuurlijk niets van aktievoorwaarden genoemd in uw brief. Vervolgens sales aan de chat die met het voorstel komt van 36 euro 6 maanden en dan 63,50 per maand. Wat is dit voor idiote kruideniersmentaliteit. Ik ben vanaf 1980 bij KPN en voorloper, krijg op mijn ouwe dag onaangekondigd eindelijk een cadeautje aangeboden en moet daar vervolgens om gaan bedelen. De vraag aan is dus simpel. Ja of nee krijg ik 6 maanden internet voor 35.00 euro en kan ik daarbij kiezen uit elk vervolgpakket dat ik wil (het huidige abonnement kan niet doorgezet worden????

Admin: tekstopmaak aangepast om de leesbaarheid te verhogen

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

40 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Zonder onderstrepen zou het een stuk beter te lezen zijn.
Tsja dan moet je weten hoe je het uitzet. Dat weet jij vast slimmerik. Nog iets inhoudelijks te zeggen?
Tsja dan moet je weten hoe je het uitzet. Dat weet jij vast slimmerik. Nog iets inhoudelijks te zeggen?
Het omgekeerde van aanzetten, want standaard staat het niet aan.
Reputatie 7
Badge +24
Tsja dan moet je weten hoe je het uitzet. Dat weet jij vast slimmerik. Nog iets inhoudelijks te zeggen?

Het staat standaard uit.
Is dit de reactie van KPN?
Reputatie 7
Badge +24
Nee, van medeforumers. Die van kpn volgt vast ook nog wel.
ik merk dat u een echte insider bent, dat u dit zo weet, dank voor de info.
ik merk dat u een echte insider bent, dat u dit zo weet, dank voor de info.
Hallo @frankvdh , graag gedaan.☺️
Ik wacht nog steeds op het antwoord op mijn vraag. Bovenstaande heren hebben me duidelijkheid gemaakt hoe KPN forum werkt maar misschien kan KPN nu ingaan op de vraag. En als er niet wordt gereageerd is dat natuurlijk ook een reactie. Dus graag een reactie waarmee ik verder kan of geen reactie want dan weet ik ook waar ik aan toe ben.
Reputatie 7
Badge +21
Dag @frankvdh , topics worden door KPN in volgorde van binnenkomst afgehandeld.
Afhankelijk van de drukte zal een KPN medewerker ws. binnen 1-2 dagen hier reageren.
Ik ben benieuwd. Vertrouwen gaat te voet en gaat te paard.
Sorry, voordat ik weer door uw paladijnen wordt aangesproken omdat ik een per ongeluk aangebrachte onderstreping niet kan verwijderen: de uitspraak is natuurlijk vertrouwen KOMT te voet en gaat te paard. U begrijpt hopelijk waarom.
webmaster:Dank voor het verwijderen van de onderstreping.
Reputatie 7
Badge +24
Het huidige abo kan altijd gewoon voortgezet worden volgens mij. Als je niets doet, hou je gewoon internet, je word echt niet afgesloten.

De aanbiedingen die je in de startpost aanhaald, zijn volgens aanbiedingen die je krijgt als je een nieuwe klant bent. Later kun je die niet mee krijgen.

Tenzij dat je upgrade naar een duurder pakket. Wat dus die medewerker via de chat feitelijk voorstelde. Dan kun je ook de nieuwe-klanten-korting krijgen.
bent u nu van de kpn of niet? Maw is dit het officiële antwoord op mijn vraag?
Reputatie 7
Badge +21
Nee @frankvdh , een KPN medewerker is herkenbaar door deze aanduiding achter de naam,
@Nick83 is een enthousiast en actief mede-forumlid, net als ik.

De onderstreping is weg, maar u vindt de tekst jammer genoeg nog steeds moeilijk te lezen. Ter verduidelijking. Het cadeautje werd mij juist aangeboden als trouwe abonnee, vanwege de komst van snel internet en vast omdat ziggo het ook aanbiedt voor nieuwe abonnees. Dus wat doet KPN als je toevallig met nog geen 30 zenders en een enkel toestel - kastje bent aangesloten op het veroudert en te duur 3 in 1 digitenne systeem? Mij 6 maanden korting als cadeautje aanbieden en dat vervolgens niet geven. Daar gaat het dus om. Ik wacht nog steeds op een reactie van KPN.
Nog een tip. Mijn persoonlijk gericht cadeautjes brief is ondertekend door Jorg Kramer, directeur klantenservice in hoogst eigen persoon.
Reputatie 7
Badge +24
U heeft nu digitenne begrijp ik en geen tv via internet? Wel internet van KPN? Als u dan overstapt op internet + tv, dan krijgt u wel 3 maanden actiekorting denk ik. Of zelfs 6 als u ook een mobiel abo heeft bij KPN en daarmee dus "compleet" bent.

Een KPN medewerker moet dat maar eens op een rijtje zetten denk ik, die kan zien wat u nu heeft en wat er mogenlijk is.
Ik begrijp niet waarom u weer voorbij gaat aan de vraag. Ik heb een brief gekregen over een cadeautje. 6 maanden met korting. Wilt u lezen wat ik schrijf of verder niet meer reageren?
Hoi Allemaal,

Nog een tip. Mijn persoonlijk gericht cadeautjes brief is ondertekend door Jorg Kramer, directeur klantenservice in hoogst eigen persoon.

Huh 😫
En ik al die tijd maar denken dat ik zijn enige vriend was
Het gaat dus om de vraag of de handtekening van uw vriend wat waard is.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Frank, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je niet blij bent als je een brief krijgt waarin gesproken wordt over 6 maanden korting, en dat dan blijkt dat het drie maanden is. Wil je jouw gegevens invullen op je profiel, en hier laten weten als je dit gedaan hebt? Dan pak ik de rest van je gegevens erbij om na te kijken wat er nu aan de hand is.
Hartelijk dank voor uw reactie en begrip voor mijn ergernis. Ik heb het profiel ingevuld. Ik weet niet of wat er instaat echt nodig was en had ook moeite met het enkele regeltje (heb wrsch. teveel informatie willen geven). Maar hoop dat u er iets mee kan.
Reputatie 7
Badge +30
Dank voor de gegevens en de aanvullende informatie, @frankvdh . Ik heb het voor je nagekeken. Je hebt nu een bestaand Alles-in-1 Instap abonnement met 1 interactieve tv ontvanger, het opnemen pakket, een Digitenne ontvanger en een telefoonnummer. Dit pakket is al oud, dus vanuit dat oogpunt is het goed mogelijk dat je die brief hebt gekregen. Normaliter sturen we dat soort brieven niet naar bestaande klanten, maar bij oude abonnementen zien we graag dat mensen overstappen naar een huidig pakket. En dan kan een actie vaak net de beslissende factor zijn :)

Echter, deze zes maanden is inderdaad alleen beschikbaar als je ook overstapt van het Instappakket naar het Standaardpakket. Als je bij Instap wilt blijven, dan is het drie maanden.

Volgens mij kan het voor jou echter prima uit om die overstap te maken. Je betaalt nu namelijk €54 voor het pakket, €4,99 voor opnemen en €5 voor je tweede (Digitenne) ontvanger, samen €63,99.
Als je over gaat naar Internet+TV Standaard betaal je €63,50 en daar zit opnemen en een tweede ontvanger al bij in. Wel betaal je dan €1 voor telefonie. Met de korting betaal je dan zes maanden lang €39 en daarna de €63,50 (of €64,50 als je telefonie wilt behouden).

Wat ik verder ook zie is dat je qua beschikbare bandbreedte ook makkelijk een tweede interactieve tv ontvanger zou kunnen hebben in plaats van Digitenne. Heb je Digitenne bewust (omdat je het bijvoorbeeld ook op de camping gebruikt) of zou je die wel willen vervangen door een interactieve ontvanger?

Belangrijk om te weten wel: als je hier gebruik van wilt maken, laat me dit vanmiddag weten. Dan kan ik het nog voor je doorvoeren. Daarna verloopt de mogelijkheid helaas.
Als je dit wilt, geef dit dan hier in het topic aan, of stuur me een privébericht. Geef dan aan of je inderdaad je vaste telefoonnummer wilt behouden, en of je de tweede ontvanger wilt omwisselen voor een interactieve of op Digitenne wilt laten.