Wegvallende wifi op mobiel en laptop, hoe kan dit?

  • 3 June 2023
  • 7 reacties
  • 22 keer bekeken

Reputatie 1

Heb de laatste paar uur ook last van niet werkend/wegvallend wifi beide op mobiel (Pixel 6) en mijn werk laptop. Zijn er problemen bij KPN zelf aanwezig? @Marcia_ 

Heb alles al gereset en de klassieke stappen gevolgd.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hoi @Steefke ,

Valt bekabeld ook uit?

Heb je wifiversterkers of gebruik je de wifi van het modem?

Reputatie 1

Hey @martijn197108

Zover ik heb kunnen merken, alleen de wifi. We gebruiken de KPN Experia Wifi extenders, niet de SuperWifi.

Hoi @Steefke ,

Welk modem heb je?

Zitten de Experia Wifi's direct op het modem of achter een switch o.i.d.?

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Steefke en bedankt voor je bericht :)

Wat is op dit moment de stand van zaken, ervaar je nog altijd hetzelfde probleem of is het inmiddels weer verholpen?

Mocht het probleem nog steeds spelen, dan ben ik net als @martijn197108 benieuwd welk type modem je in gebruik hebt en hoe je de wifi extenders hebt aangesloten!

Reputatie 1

Hey @JanZ_ 

De problemen komen er niet meer voor zover ik kon merken. Toch vraag ik me af waar het aan lag, mijn laptop en mobiel of toch bij de Experia box/Experia wifi.

De Experia WiFi zijn direct op de Experia box V10 aangesloten.

Fijn dat je het niet meer ervaren hebt, @Steefke !

Mocht het toch weer voorkomen, laat het vooral weten:-)

Reputatie 7
Badge +12

Hey @JanZ_ 

De problemen komen er niet meer voor zover ik kon merken. Toch vraag ik me af waar het aan lag, mijn laptop en mobiel of toch bij de Experia box/Experia wifi.

De Experia WiFi zijn direct op de Experia box V10 aangesloten.

Dat is goed om te lezen en ook bedankt dat je dit nog even hebt laten weten @Steefke!

Waar het precies aan heeft gelegen, durf ik niet meteen te zeggen. Maar mocht het probleem onverhoopt terugkeren, laat het ons dan vooral weten zodat we met je mee kunnen denken.