Beantwoord

WiFinaam en wachtwoord veranderen V9

  • 14 April 2021
  • 3 reacties
  • 231 keer bekeken

Ik heb mij netwerknaam en wachtwoord gewijzigd volgens het stappenplan. Dat is allemaal prima gelukt. Helaas is de oude netwerknaam ook nog steeds zichtbaar en bruikbaar in de netwerkenlijst! Hoe krijg ik die eruit?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 15 April 2021, 15:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Ik heb dit allemaal netjes gedaan, maar zie nu de oude wifi naam ook nog beschikbaar in de netwerkenlijst. Daardoor zijn er nu ineens twee netwerken beschikbaar? Hoe k

 

*Admin: Dubbele topics samengevoegd

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Averdieck, welkom op ons forum! Dat is wel merkwaardig. Ik heb er zo niet een standaard verklaring voor. 

Als je de experiabox uitzet, staat het netwerk er dan nog tussen? Zoja, gebruik je nog andere apparaten die wifi uitzenden zoals bijvoorbeeld wifiversterkers? Het kan zijn dat die hem dan nog niet overgenomen hebben. De oplossing is dan deze opnieuw te installeren.

Als hij wél weg is als je de experiabox uitzet moet hij ook in de instellingen van je experiabox terug te vinden zijn.  In het andere topic waar je gereageerd hebt noemde Denise waar je kunt vinden hoe je dit doet.

  

Hallo ​​​​​en welkom op ons forum!

Je kunt de naam en wachtwoord van jouw wifi netwerk eenvoudig wijzigen met behulp van onze online servicetool. Je kunt dit eventueel ook wijzigen door in te loggen op jouw modem. Lukt het zo? :blush:

 

Reputatie 7
Badge +20

@Averdieck is het (met bovenstaande stappen) nog gelukt je oude netwerk te verwijderen?