KENNISBANK

Nieuwe stroomadapter voor KPN apparatuur aanvragen

  • 19 October 2023
  • 0 reacties
  • 556 keer bekeken
Nieuwe stroomadapter voor KPN apparatuur aanvragen
Reputatie 7

Heb je een apparaat waarvan de stroomadapter kwijt of defect is? Een vervangende adapter aanvragen is zo geregeld.

 

Voor welke KPN apparaten kan ik een adapter aanvragen?

Het is voor deze apparaten mogelijk om een nieuwe stroomadapter aan te vragen:

  • Glasvezelkastje (NT)
  • SuperWifi
  • Tv-ontvanger (of TV+ Box)
  • Het KPN modem (de Experia Box of KPN Box)

 

Is de adapter defect? Probeer dit eerst

Probeer eerst de adapter en het apparaat in een ander stopcontact. Werkt het dan wel? Dan zit het probleem in het stopcontact. Een elektricien kan de contacten controleren.

Heb je meerdere van hetzelfde apparaat in thuis (bijvoorbeeld de SuperWifi)? Probeer dan ook eens een adapter van een andere apparaat. Zo weet je zeker of het probleem in de adapter zit.

 

Nieuwe adapter aanvragen

Heb je bovenstaande stappen gevolgd en werkt het nog niet? Dan kan je op verschillende manieren een nieuwe stroomadapter voor jouw apparaat krijgen.

Nieuwe adapter voor het glasvezelkastje (NT)

Werkt de adapter van jouw NT niet meer? Je kunt ons daarvoor bellen op 0800-0402.

 

Nieuwe adapter voor SuperWifi 1, tv-ontvanger en het KPN modem

  • De snelste weg is via een KPN Winkel. Als je jouw adapter van het apparaat meeneemt kan de winkel je een nieuwe adapter meegeven. Dat is wel afhankelijk van de voorraad in de winkel, het kan zijn dat ze het niet op voorraad hebben.
    Als het om een apparaat gaat wat je gekocht hebt (zoals de SuperWifi), neem dan ook de aankoopbon of factuur waar de aankoop op staat mee.
     
  • Je kunt ons bellen op 0800-0402. Een medewerker kan je een nieuwe adapter toesturen.
    De klantenservice is geopend van maandag t/m vrijdag tussen 08.00 en 18.00 uur en op zaterdag tussen 08.00 en 17.00 uur.

Als je het via de winkel doet, loop je (over het algemeen) met de nieuwe adapter weer naar buiten. Kies je voor versturen via de telefonische klantenservice of het forum? Dan wordt de nieuwe adapter binnen enkele dagen geleverd.

 

Nieuwe adapter voor SuperWifi 2

De stroomadapter voor de SuperWifi 2 (zwarte schotel) kan niet opgestuurd worden. Je kunt hiervoor naar een KPN Winkel bij jou in de buurt. Neem het SuperWifi punt en de adapter mee. Let op: neem ook de aankoopbon of factuur waar de aankoop op staat mee.

 

Wandbeugel Experia Box kwijt of kapot?

Als de wandbeugel bij je Experia Box ontbreekt, kapot is of je hem simpelweg kwijt bent geraakt kun je gratis een nieuwe bestellen.
Je kunt ons bellen op 0800-0402. De klantenservice is geopend van maandag t/m vrijdag tussen 08.00 en 18.00 uur en op zaterdag tussen 08.00 en 17.00 uur.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.