Kadootje van KPN

Kadootje van KPN: 5GB extra data gratis

  • 6 December 2020
  • 152 reacties
  • 16401 keer bekeken
Kadootje van KPN: 5GB extra data gratis
Reputatie 7
Badge +21

Het is feest, vanaf vrijdag 4 december geeft KPN aan alle mobiele klanten een Kadootje weg: 5 GB gratis extra data. Dat komt goed uit wanneer je veel kerst en oudejaarsgroeten gaat versturen. Je ontvangt een sms zodra je gebruik maakt van je mobiele data

Sms: Kadootje van KPN

Je ontvangt van ons onderstaand sms'je wanneer je gratis 5 GB is overgemaakt: 
“Beste klant, we geven u graag een Kadootje van KPN. Daarom krijgt u deze maand 5 GB extra data. Wilt u meer kadootjes ontvangen? Ga dan naar kpn.com/kadootje. Fijne feestdagen! Groet, KPN”

Kado data in MijnKPN

Deze gratis bundel is terug te vinden in je persoonlijke MijnKPN-account onder: Mobiel > Bekijk meer opties > Alle bundels bekijken 

 

Nog meer Kadoos!

Heb je zin in nog meer Kadoos? Goed, want dit is nog niet alles. Tel met KPN het jaar af en meld je dan snel aan voor de KPN Kado Kalender

 

FAQ

Welke databundel verbruik ik eerst?

De gratis Kadobundel van 5GB wordt als eerste opgemaakt. Pas daarna worden er weer MB's afgeschreven uit jouw eigen bundel.  

Tot wanneer is de gratis 5GB geldig 

Je kunt in heel december gebruik maken van de extra 5GB data. Dat is lekker lang Kerstvideos streamen op je mobiel :santa:

Ik heb geen sms’je ontvangen?

Geen nieuwsbrief en/of sms ontvangen?
Dan is het mogelijk dat je ons geen toestemming hebt gegeven om je te benaderen voor acties, nieuws en tips. Je ontvangt dan geen nieuwsbrief. Wil je graag door ons op de hoogte worden gehouden? Pas dan je gegevens aan in je MijnKPN

 

Unlimited data van KPN
Je ontvangt de sms ook niet wanneer je al een Unlimited Data abonnement hebt. Een ander Kadootje ontvangen? Meld je dan snel aan voor KPN Kado Kalender

Kan ik de 5GB Kado data delen?

Elke KPN mobiel abonnement (m.u.v. Unlimited data) ontvangt 5GB data Kado. De gratis extra data is persoonsgebonden, deze is niet overdraagbaar. Je kunt de MB's daarom niet delen met je Compleet of Hussel huishouden. 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

152 reacties

Heb ook een melding gekregen van die 5 GB extra. Echter als ik inlog in de app zie ik niet terug dat ik die 5 GB ook inderdaad heb gekregen. 

Waar valt dat te zien?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +24

Van wie heeft u die melding gekregen? Want die 5 gb waar dit topic over gaat is van 2 jaar terug, dat was een 1malige actie, dat gebeurt niet ieder jaar.

hallo @Nick83 en @Manik  ik heb ook een bericht gekregen van 5gb maar mijn vrouw ook niet.

Badge

Hallo KPN

 

Ik heb vandaag het bericht ontvangen voor de 5 GB extra data. Wanneer wordt dit bijgeschreven. Het staat er nog niet bij.

 

Mijn partner is ook klant  bij KPN heeft dit bericht helemaal niet gehad :nerd:

Reputatie 7
Badge +24

Hoe heeft u dat bericht ontvangen? Mail? SMS? Heeft u een schermafbeelding? 

Badge

Heb een SMS van KPN ontvangen

Reputatie 7
Badge +24

Heb een SMS van KPN ontvangen

Beeft u daar een afdruk van? Was de SMS echt van KPN?

Badge

Hij is echt vanuit KPN gekomen. Omdat ik alle sms'en van KPN bewaar.

 

Die zelfde heb ik ook gekregen.

Badge

Hoi Dag

 

Is het bij jou wel bijgeschreven?

nee helemaal niets ik heb de vraag ook op twitter gesteld en daar zijn meer mensen met dezelfde sms.

Badge

Misschien is KPN wel gehackt:joy:

 

In 2018 hebben we het wel gekregen

2019 niks gekregen maar ook dit smsje niet.

2020 weer een SMS maar niks gekregen.

Ze kunnen het  nu wel geven 80% werkt thuis en zal het niet gebruiken.

Hoi Allemaa,

Dan kom je hier terecht.
 

 

Badge

Die heb ik ook gehad

Ik vind het vreemd dat er eerst staat van 5gb krijgt en dan doorklikken

Reputatie 7
Badge +21

Vorig jaar was er in december de KPN Eindejaarskalender en dit jaar is er het Kadootje van KPN.

Schrijf je in op https://www.kpn.com/kadootje.htm

Dit staat ook in de KPN e-mail nieuwsbrief die op dit moment rondgestuurd wordt naar de klanten die daarop geabonneerd zijn.

Je aanmelding is gelukt

Gefeliciteerd! Je hebt je succesvol aangemeld voor de Kado Kalender. Van 11 tot en met 31 december ontvang je per e-mail jouw kadootjes. Je ontvangt 7 keer een mailtje, dus hou je inbox goed in de gaten!

Reputatie 7
Badge +10

Ik vind het vreemd dat er eerst staat van 5gb krijgt en dan doorklikken

Dat staat er ook niet zo. Er staat dat je 5GB als kado krijgt en als je meer kadootjes wil kan je doorklikken en je inschrijven voor die kado kalender. Doe je dat niet, ook prima. Dan krijg je alleen die 5GB.

De bijschrijving komt vandaag of morgen wel. 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb hem inmiddels ook gekregen. En http://kpn.com/kadootje.htm bestaat nog echt ook. Lijkt een beetje op de kerstballen actie van vorig jaar vermoed ik.

Ik kreeg ook net een smsje met de mededeling 5gb cadeau…....zou wel handig wezen als je hierover bv eerst ff via bv de KPN app wat info over krijgt. Ik klik tegenwoordig niet meer "zomaar” op een linkje in een bericht!

Reputatie 7
Badge +24

Ik kreeg ook net een smsje met de mededeling 5gb cadeau…....zou wel handig wezen als je hierover bv eerst ff via bv de KPN app wat info over krijgt. Ik klik tegenwoordig niet meer "zomaar” op een linkje in een bericht!

Heel verstandig. Heb ik ook niet gedaan. Maar je kunt handmatig dat adres in de adresbalk invoeren. Tis gewoon kpn.com, dus daarvan weet u dat het veilig is.

Mijn zoon heeft hetzelfde bericht ontvangen. De rest vd familie niet. Er is bij mijn zoon ook niks bijgeschreven 

Ik denk dat de actie per huisadres is waar de e-mail-factuur naar gestuurd wordt.

De diverse abo's staan op naam van mijn vrouw en zij kreeg de 5.000MB cadeau en ook zij kon zich aanmelden voor de verdere cadeau-actie omdat de maandelijkse facturen altijd naar haar e-mailadres gestuurd worden.

Ik ontving niets extra's ondanks mijn mobiele abo, maar behoor (uiteraard) bij hetzelfde huishouden.:relaxed:

Toevallig hoor ik van mijn vrouw dat zij een bericht heeft gehad over de 5gb cadeau. Waarom heb ik daar geen bericht over gehad? 
 

 

Reputatie 6
Badge +8

Niet lief geweest ?

als je in de app kijkt bij "meer opties” en dan bij “alle bundels bekijken” zie je bij bundels in de wachtrij staan dat er een bundel is ingegaan maar pas actief wordt als je reguliere bundel op is. deze bundel is bijna 5gb groot. ik denk dat dit de extra 5gb is.