KPN Kado Kalender 2020

KPN Kado Kalender

  • 7 December 2020
  • 438 reacties
  • 51305 keer bekeken
KPN Kado Kalender
Reputatie 7
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties

Dit is de kado kalender van december 2020. Ben je benieuwd naar alle kadootjes van KPN? Bekijk dan onze Kadootjes kalender! Hier vind je een overzicht van alle kadootjes die KPN heeft gegeven en nog gaat geven.

Het einde van het jaar is weer in zicht en dat is het perfecte moment om Kadootjes weg te geven. Tel met ons af naar het nieuwe jaar met de KPN Kado Kalender :gift:

Wat zit er in het Kado?
Gedurende de decembermaand, kun je verschillende Kadootjes van ons verwachten zoals: gratis films, data, leuke kortingen, winacties en meer. De Kado Kalender van KPN zit dit jaar bomvol met allerlei leuke presentjes om het eind van het jaar net wat specialer te maken. Voor ieder wat wils! 

Aanmelden voor KPN Kado Kalender
Meld je hier aan voor de: KPN Kado Kalender . Dat kan nog tot uiterlijk 20 december, wees er dus snel bij. Heb je je aangemeld? Top, je ontvangt dan meteen van ons een bevestigingsmail. Voor een aantal Kadootjes heb je je klantnummer nodig zoals vermeld op je factuur. Deze vind je terug via je MijnKPN-account.  

Wanneer komen de KPN Kadoos?
Op vrijdag 11 december staat het eerste Kadootje voor je klaar: live concert vanuit het Kurhaus van DI-RECT. Van 11 tot en met 31 december ontvang je per e-mail jouw kadootjes. We sturen je in december zeven keer een mailtje, dus hou je inbox goed in de gaten! Zie hieronder de data wanneer je een Kado kunt verwachten: 


Nieuwsbrief en sms: Kadootje van KPN
Op 3 december kondigen we de Kado Kalender aan in onze nieuwsbrief en sms met daarin een link naar de Kado Kalender. Heb je de nieuwsbrief gemist? Geen zorgen, ook zonder je aan te melden voor de nieuwsbrief mag je meedoen aan de KPN Kado Kalender. Meld je snel aan :) 

Geen nieuwsbrief en/of sms ontvangen?
Dan is het mogelijk dat je ons geen toestemming hebt gegeven om je te benaderen voor acties, nieuws en tips. Je ontvangt dan geen nieuwsbrief. Wil je graag door ons op de hoogte worden gehouden? Pas dan je gegevens aan in je MijnKPN;

Ook interessant voor jou:

Alvast fijne feestdagen! :santa_tone1:

Heb je een vraag, of wil je laten weten wat je van de Kadoos vindt? Laat hieronder gerust een berichtje achter :) 


438 reacties

Ik heb een mail gekregen dat KPN tussen 11 en 31 december cadeautjes uitdeelt. In deze periode kan je 7 mailtjes krijgen. 

Klopt dit of is dit oplichting? 

 

Admin: samengevoegd met het centrale topic

Reputatie 7
Badge +21

@Drikus110955 , je hebt deze Nieuwsbrief van KPN ontvangen. Deze actie klopt dus.

Zie dit topic voor meer informatie:

 

Reputatie 5
Badge +6

mooi gebaar thnx alvast voor deze leuke actie :smiley:

Reputatie 2

Hoef geen cadeautjes van KPN. Heb liever een snel werkend tv-menu zoals het hoort 😡

Reputatie 5
Badge +3

Aangemeld, leuke actie!

Gisteren sms gekregen dat ik 6GB extra krijg voor de maand december maar zie het nog niet bijgeschreven in MijnKPN.

Gelden deze cadeautjes ook voor ex-Telfort klanten? 

Ik heb de gratis 5 GB nog niet ontvangen van KPN. Wanneer wordt dit bij geschreven?

*admin: verplaats naar verzameltopic

Ik heb hem er ook niet bij gekregen heb vorige week de sms gekregen van kpn maar zit er nog steeds niet bij na 1 week


*admin: verplaats naar verzameltopic

Reputatie 7
Badge +19

De bundel zou op de volgende wijze zichtbaar moeten zijn: via MijnKPN onder “Bekijk meer opties” en dan “Alle bundels bekijken”.

Reputatie 5
Badge +3

Aangemeld, leuke actie!

Gisteren sms gekregen dat ik 6GB extra krijg voor de maand december maar zie het nog niet bijgeschreven in MijnKPN.

Gelden deze cadeautjes ook voor ex-Telfort klanten? 

Excuus, typfout, bedoel 5GB

Reputatie 7
Badge +17

Aangemeld, leuke actie!

Gisteren sms gekregen dat ik 6GB extra krijg voor de maand december maar zie het nog niet bijgeschreven in MijnKPN.

Gelden deze cadeautjes ook voor ex-Telfort klanten? 

Excuus, typfout, bedoel 5GB

Ook als oud Telfort klant krijg jij kadootjes van ons. :blush:  Jeroen heeft al uitgelegd hoe je deze bundel terug kunt vinden in MijnKPN.

Goedemiddag,

 

Zowel mijn moeder als ik hebben een kpn account met 2 verschillende mail-en huisadressen. Ik kan haar wel aanmelden voor de kado kalender, maar ik krijg de melding dat ik met mijn mailadres en huisadres al ben aangemeld terwijl dat niet gelukt is. 

Kunnen jullie checken wat er niet goed gaat? 

 

Mvg

chris

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 3
Badge +1

Erg leuk 🎄 Fijne feestdagen allemaal 🎄 

Hallo @Cris4 , zoals je ook kunt lezen bij het aanmelden kan alleen het emailadres ingevuld worden waar ook de facturen naar toe gaan en als al die verschillende abo's thuis via dat ene emailadres binnen komen kan er dus niet nog een emailadres ingevoerd worden.

Dus alles gaat goed en er gaat niet iets niet goed.

 

 

Ik kan me niet aanmelden voor Kado Kalender. Is er een KPNcontactformulier, want ik kon het niet vinden. 

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Cris4 ,

Je kunt je hier aanmelden :

 

https://www.kpn.com/kadootje.htm

Ik krijg bericht bij poging me aan te melden voor de Kado Kalender dat mijn mailadres al is aangemeld.

Dit is niet gebeurd, en ik heb daardoor ook geen bevestigingsmail hierover ontvangen.

 

Ik krijg bericht bij poging me aan te melden voor de Kado Kalender dat mijn mailadres al is aangemeld.

Dit is niet gebeurd, en ik heb daardoor ook geen bevestigingsmail hierover ontvangen.

 

Hallo @Klaproosje , er kunnen meerdere diensten binnen 1 huishouden extra GB gehad hebben, maar er kan slechts op 1 mailadres een vervolg aangevraagd worden, dat is het mailadres dat gebruikt wordt om al je diensten te factureren en dat emailadres kan dus maar 1 keer gebruikt worden.

Misschien heeft iemand anders binnen het gezin die aanmelding al gedaan, en vandaar die reactie van KPN nu naar jou toe.

 

Net aangemeld voor die kado kalender, geen bevestigings mail gehad.

Reputatie 1

Vandaag een briefje van de KPN gekregen per post.

Wou me aanmelden met de QR maar daar kreeg ik een melding van een duitse site (https://qrco.de/bbq1xaXA)  dat deze “Code Campaign has been disabled for some reason”

Toen maar even via de site aangemeld en dat lukte wel en bevestigingsmail ontvangen.

 

Vraag: Zit er een fout in die QR code??

 

 

Ik wil graag mee doen met KPN.com/kadootje maar dat lukt niet 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +24

Ik wil graag mee doen met KPN.com/kadootje maar dat lukt niet 

Waarom niet?

Omdat het gewoon niet lukt !!!!

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Ellie Mulders 

Beter gevraagd dan: krijg je een foutmelding en zo ja welke??

Heb je wel een KPN abonnement op jouw naam staan? Je moet je aanmelden met het e-mailadres waarop je de factuur ontvangt.

Reputatie 7
Badge +20

@Gegrand lukt het je ook niet je aan te melden via KPN.com/kadootje?

Reputatie 1

@Gegrand lukt het je ook niet je aan te melden via KPN.com/kadootje?

 

Toen maar even via de site aangemeld en dat lukte wel en bevestigingsmail ontvangen.

 

Vraag: Zit er een fout in die QR code??

 

 

 Schreef ik reeds dat het daar wel gelukt was :wink:

Reageer