KPN Kado Kalender 2020

KPN Kado Kalender

  • 7 December 2020
  • 438 reacties
  • 51314 keer bekeken
KPN Kado Kalender

Toon eerste bericht

438 reacties

Ik gebruik mijn KPN-mail (KPN id) waarmee ook mijn factuur betaald wordt; en nu?

Reputatie 7

Hmm, ik zie hier niet direct iets wat helpt, @Biggles31. Neem de punten op deze pagina even door en controleer je communicatieinstellingen of je wel aan hebt staan dat we je mail mogen sturen.

Allemaal al lang gedaan...😡

Reputatie 1

Reeds vanaf 7 december berichtje. Herhaaldelijk contact gehad. Nu over en weer in de forum. Oplossing NIET mogelijk????

Alles gegevens zijn nagelopen en ingevuld. Wat is nog meer nodig om een duidelijk antwoord te geven?

Reputatie 1

Hallo @Marcia_ Alle gegevens zijn nagelopen en ingevuld. Inmiddels heeft ook @Erik_ hetzelfde gevraagd en steeds ontvang ik een berichtje om de gegevens na te lopen en in te vullen.

Reputatie 7
Badge +20

@Biggles31 & @Balen100, ik zie dat jullie beiden zijn ingeschreven. Alleen de mail komt dus niet binnen? Ook via de webmail gekeken? 

Word een beetje moe van de reacties; het probleem is niet dat er geen mail binnen zou komen, het probleem is dat ik mij met juiste mailadres (kpnmail) niet kan aanmelden. Alle instellingen zijn juist want anders zou ik de facturen ook niet zien. Fijn kpnkado, not...😠

Reputatie 1

Bedankt voor je reactie. Inmiddels ben jij al de derde, en er nog niets opgelost.

Graag volgende keer een positieve reactie.

Ook van mijn kant een leuk kado van KPN, maar niet heus.

Fijn die actie🌚. Post thuis hierover, aangemeld, en verder niks. Waarom staat er niet in wat je nog moet doen om iets te ontvangen? I’d beheer aanpassen etc. Ik heb mijn instellingen aangepast, maar nog steeds niks. Zo kan ik ook kadootjes weggeven. Communiceren, moeilijk he?

Ik ontvang geen e-mails van de actie kadootje, terwijl ik me wel heb aangemeld



Admin: topic samengevoegd met centrale topic

Reputatie 7
Badge +24

Er is niet elke dag een kadootje. Het eerste kadootje was op de 11de. Het volgende is overmorgen weer.

 

Maar ook de 11e heb ik geen mail ontvangen 

Heb me aangemeld, mail gehad dat dat succesvol was, lees net dat het tweede cadeautje klaarstaat, maar heb geen mail ontvangen, ook niet in spam. Eerste cadeautje concert ook al gemist, hoe krijg ik het tweede cadeautje en de rest wel? Groetjes Simone

Precies dat is wat ik ook wil weten! 

Reputatie 7

Het aanmelden en de meldingen krijgen gaat nog niet bij iedereen soepel begrijp ik. Ik heb hier navraag over gedaan, zodra we daar een reactie op hebben komen we er hier bij jullie op terug.

Reputatie 1

Hallo Jasper, jij bent inmiddels nr. 4 van KPN die met een antwoord komt, doch geen oplossing. Misschien komt de oplossing in 2021 als de actie voorbij is. Prima service van KPN voor hun klanten.

Misschien voor de volgende actie. Stop dit soort onzinnige acties. Zeker voor trouwe klanten

 

Reputatie 7

Het is nog niet duidelijk waar deze meldingen vandaan komen en wat de oorzaak precies is. Je zult snappen dat het dan ook moeilijk is om te zeggen wat er aan de hand is :slight_smile:

@Balen100 @Biggles31 Ik heb net een van de betrokken personen gesproken, als bij het aanmelden een melding verschijnt dat je al bent aangemeld, moet dat e-mailadres al aangemeld zijn. Heb je dan toch nog geen bevestiging gekregen, ook niet in de spam map van je mailprogramma? Als je die melding krijgt en geen bevestiging hebt gekregen, zou je het bewuste e-mailadres dan kunnen toevoegen aan je profiel bij "Persoonlijke opmerkingen”? Dan kunnen we dat daarmee laten bekijken.

@Siemonica, er is, zoals Nick al zei, nog geen tweede cadeautje. Op de 18e wordt het volgende cadeautje beschikbaar.

Ik heb wel de bevestigings e-mail ontvangen, maar daarna niks meer. Dit is niet echt duidelijker.

Ik heb me vorige week aangemeld. Geen bevestigingsmail invangen! Alle andere zaken krijg ik eel via mail, dus adres goed. 2e aanmelding:” dit e-mailadres is al aangemeld” gisteren sms toegevoegd. Nog  niks over vorig kadootje. Wat verwent kpn ons toch na 50jaar klant!!! Bs deze actie

Goedenavond, ik heb mij ingeschreven via de website kpn.com/kadootje met mijn mailadres omdat ik al facturen van KPN op mijn mailadres ontving en ervan uitging dat dit voldoende zou zijn.

 

Zojuist ook een KPN account aangemaakt omdat ik nog geen bevestiging ontvangen had, vervolgens mijn KPN ID instellingen aangepast en me opnieuw geprobeerd in te schrijven, maar krijg dan net als een aantal mensen hierboven de melding dat mijn mailadres al is aangemeld.

 

Ik heb verder nog geen bevestigingsmail ontvangen (ook niet in spam) en zou graag horen wat ik hier aan kan doen om toch mee te doen aan deze actie.

 

Dank!

Vandaag het "Kadootje van KPN” gekregen. Wel wat laat! Het concert van Direct sowieso gemist. Slordig van KPN. Dit had beter gemoeten. Freerk.

Reputatie 7
Badge +30

Hallo iedereen! We hebben van de collega's die over de actie gaan, begrepen dat ze gaan checken hoe het zit met de bevestigingsmail, maar dat het op het eerste gezicht goed lijkt te gaan.

 

Er is in de tussentijd een aanpassing in de mail en de landingspagina gemaakt over wanneer je je eerste kadootje ontvangt. Je ontvangt niet elke dag een mail. Aanstaande vrijdag zou je er in ieder geval eentje moeten ontvangen. Het verzoek is dan ook om die even af te wachten. We horen het heel graag of je 'm wel of niet hebt ontvangen als je tot dusver geen bevestigingsmail hebt gekregen. 

 

Hi Marcia, dankjewel, probleem bij mij is alleen dat ik nooit op de landingspagina ben aangekomen omdat ik nog geen KPN ID had, terwijl ik mij nu na het aanmaken van mijn KPN ID ook niet meer kan aanmelden.

 

Ik zal mijn mailbox in ieder geval in de gaten houden: ik heb met mijn gmail overigens nog nooit problemen gehad met mails die niet aankomen (en zeker niet na het checken van eventuele spammail).

Begin december ingeschreven voor de kado kalender, bevestigingsmail ook ontvangen. Echter tot op heden nog geen mails gezien. Privacy instellingen staan goed, e-mail staat aan. 

Wat gaat er mis?

Reputatie 7
Badge +30

Hi Marcia, dankjewel, probleem bij mij is alleen dat ik nooit op de landingspagina ben aangekomen omdat ik nog geen KPN ID had, terwijl ik mij nu na het aanmaken van mijn KPN ID ook niet meer kan aanmelden.

 

Ik zal mijn mailbox in ieder geval in de gaten houden: ik heb met mijn gmail overigens nog nooit problemen gehad met mails die niet aankomen (en zeker niet na het checken van eventuele spammail).

Hmm, dan ben ik inderdaad heel benieuwd of je morgen iets krijgt of niet!, @Pieter1908. Laat het vooral even weten!

 

@SW. wat vreemd! We sturen morgen weer een nieuwe mail. Wil je het laten weten of je deze wel of niet ontvangen hebt? Volgens de collega's die erover gaan, lijkt er niets mis te gaan met de uitnodigingen namelijk. Check morgen ook even je spam folder als je niets in je inbox ziet. 

Reageer