KPN Kado Kalender 2020

KPN Kado Kalender

  • 7 December 2020
  • 438 reacties
  • 51313 keer bekeken
KPN Kado Kalender

Toon eerste bericht

438 reacties

vandaag, 18-12, het ",Kadootje vAN KPN” ontvangen, heb mij meteen aangemeld, ga mee doen m.i.v. 20-12,  loop 11 en 18 december mis!! Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken, maar dit vind ik wel erg vreemd, of niet dan!!

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Coraerdt ,

De schuld ligt bij Postnl. :wink:

Maar zonder gekheid: Ik had het kaartje ruim op tijd in huis. Los daarvan is het ook via internet aangekondigd. 

Wil je voortaan op een andere manier door KPN op de hoogte gebracht worden?  

In Mijn KPN kun je dit aangeven :
 

 

 

Ik hoop dat de link nog wordt aangepast, zodat we toch de kadootjes kunnen krijgen vanaf 18 december. Ik heb namelijk hetzelfde probleem; wel het concert van Direct gezien (super trouwens), maar kan nu niet meer kadootje krijgen en zegt dat ik al aangemeld ben.

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7

Goed om te lezen dat veel nu het berichtje over het kado hebben ontvangen! Na het openen van de link in de mail kan je op de datum klikken, daarna worden de details van het kado getoond. Als het op de laptop niet lukt, zoals bij @Keekie kan je het op een ander apparaat proberen om te kijken of het daarmee wel lukt.

@Balen100, @Majbritt, @Finanda, @SchapendonkN; jullie gaven eerder vandaag aan dat jullie de mail van het kado van vandaag niet hebben ontvangen. Hebben jullie het bericht inmiddels wel gekregen? Ik kreeg 'm vanmiddag zelf rond 15.47.

@Jasper hier de mail in hoge noorden ook op 15.46 uur ontvangen

Reputatie 1

Met alle respect, jij bent de zoveelste van KPN , die in de veronderstelling is dat alles opgelost is. Helaas ook vandaag is het KPN gelukt om hun klanten blij te maken met een dode mus. Leuke actie van KPN. Komende maand zal de beoordeling van KPN zeer negatief uitvallen. Prettige dagen en succes met deze waardeloze actie.

Goed om te lezen dat veel nu het berichtje over het kado hebben ontvangen! Na het openen van de link in de mail kan je op de datum klikken, daarna worden de details van het kado getoond. Als het op de laptop niet lukt, zoals bij @Keekie kan je het op een ander apparaat proberen om te kijken of het daarmee wel lukt.

@Balen100@Majbritt@Finanda@SchapendonkN; jullie gaven eerder vandaag aan dat jullie de mail van het kado van vandaag niet hebben ontvangen. Hebben jullie het bericht inmiddels wel gekregen? Ik kreeg 'm vanmiddag zelf rond 15.47.

Ja ontvangen

vind het vreemd dat ik op 15 december het boekje binnen krijg en het 1ste kado al heb gemist, 11 dec di-rect in scheveningen. begint al goed.

wil ik mn vraag stellen, plaatst die het niet dus dan maar hier.

is het de bedoeling dat ik mn emailadres weer moet invullen zodat die weer vol loopt met spam enz??

 

Reputatie 1

IK ben blij, dat jij nog iets hebt ontvangen. Ik  krijg al een tijdje van KPN geen respons op mijn reacties.

En maar zeggen, dat opgelost is. Bij controle blijkt mijn email al geregistreerd te zijn, doch niets, noppes en nada. Nogmaals, leuke actie van KPN. Dit klantenbinding of zo iets?

Reputatie 7
Badge +17

@eekje Balen dat je o.a. Di-rect hebt gemist, maar zonder aanmelding ontvang je inderdaad niet de kadootjes. Je moet ons toestemming geven om je te benaderen voor acties, nieuws en tips om deze actie in de mailbox te ontvangen. Hierna moet je je eenmalig aanmelden voor de actie

@Balen100 Er wordt achter de schermen meegekeken, waarom jij niets ontvangt. We zijn voor je bezig! 

Eergisteren aangemeld voor de kalender. Mail van kpn ontvangen dat ik gister een kado zou krijgen. Niks ontvangen...

Het kadootje van gisteren voor de FOX  sport als ik de link aanklik en mijn gegevens invoer krijg ik de melding oeps er ging iets mis je heb je al ingeschreven met dit e mail adres. Wat kan ik nu doen zodat Fox sport gaat werken.

Reputatie 1

Leuke actie van KPN maar helaas heb ook ik nooit iets ontvangen dus die kadootjes gaan mijn neus lekker voorbij. Alles is door mij nagezien, toestemming gegeven, juiste e-mailadres is bekend, aangemeld, vol spanning afgewacht maar helaas pindakaas. Zou leuk zijn als jullie dit oplossen voor januari volgend jaar.

P.s. De maandelijkse incasso lukt al jaar en dag wel, dat hebben jullie goed voor elkaar :)

Reputatie 7
Badge +20

@TvG11 en @Bert_61, zouden jullie eens kunnen kijken of jullie de films die bij het kadootje horen, wel kunnen bekijken?

Reputatie 7
Badge +20

Het kadootje van gisteren voor de FOX  sport als ik de link aanklik en mijn gegevens invoer krijg ik de melding oeps er ging iets mis je heb je al ingeschreven met dit e mail adres. Wat kan ik nu doen zodat Fox sport gaat werken.

Klik je helemaal onderaan de pagina over dit weekend gratis Fox Sports op ‘aanmelden’ in het stukje over Kadootje van KPN? Dat hoeft niet als je al aangemeld bent, deze uitleg staat er voor de mensen die via een andere weg op deze pagina terecht zijn gekomen en zich nog niet hebben aangemeld. De wedstijden zijn gewoon te bekijken :relaxed:

Het kadootje van gisteren voor de FOX  sport als ik de link aanklik en mijn gegevens invoer krijg ik de melding oeps er ging iets mis je heb je al ingeschreven met dit e mail adres. Wat kan ik nu doen zodat Fox sport gaat werken.

Klik je helemaal onderaan de pagina over dit weekend gratis Fox Sports op ‘aanmelden’ in het stukje over Kadootje van KPN? Dat hoeft niet als je al aangemeld bent, deze uitleg staat er voor de mensen die via een andere weg op deze pagina terecht zijn gekomen en zich nog niet hebben aangemeld. De wedstijden zijn gewoon te bekijken :relaxed:

Nee hoor hier zijn de wedstrijden niet te bekijken.  Op welke zender of zenders moet dat dan zijn.

Reputatie 1

Beste Maja_
De films welke je aangeeft kan ik wel gratis bekijken inderdaad

Reputatie 7
Badge +20

Nee hoor hier zijn de wedstrijden niet te bekijken.  Op welke zender of zenders moet dat dan zijn.

Het gaat om zender 221 tot en met zender 226, kan je die zenders wel benaderen?

Nee hoor hier zijn de wedstrijden niet te bekijken.  Op welke zender of zenders moet dat dan zijn.

Het gaat om zender 221 tot en met zender 226, kan je die zenders wel benaderen?

Goedeavond Maja,

 

Deze zenders kunnen we niet benaderen.  Van zender 193 gaat hij naar  zender 262

Ik heb ook de mail van het cadeautje gekregen en rond 11 december aangemeld. Nu krijg ik vandaag de tweede mail voor cadeautje van 18 december. Ik wil graag een film kijken maar als ik op de link in de mail klink en dan op de films, zie ik alleen maar de link onderaan ‘aanmelden’ en als ik dat doe het gericht reeds gebruikt emailadres. Als ik mij inlog op mijnkpn dat zie ik niets waar ik mijn cadeautje kan in ontvangst nemen.

Wat doe ik fout?

 

Ik heb de mail van 11 december wel gekregen, maar gister op de 18e niks. 

Aangemeld ben ik wel anders had ik die van de 11e niet gekregen. Niet helemaal logisch dus. 

Ik heb me aangemeld voor de cadeau kalender en zou op 18 december de eerste mail binnenkrijgen. Maar ik heb niks gekregen. Ik kan er verder ook niks over vinden. Iemand een idee?

 

Spam map bekeken?

Wel het mailadres gebruikt waar ook de factuur op binnen komt?

In de spam zit het niet en het mailadres is inderdaad hetzelfde

Nou ik heb hem wel gehad en het is een kookboekje downloaden, dit weekend gratis fox sport kijken (221 t/m 226 op de decoder), wat sport prijzen kunnen winnen en 8 films gratis kijken via de optie films huren in het menu, staat er apart in vermeld trouwens, heb gisteren Gangs of New York gekeken.:thinking:

 

Dus op het downloaden van het kookboekje en de te winnen prijzen heb je weinig hoeven missen, trouwens de films zijn beschikbaar tot 17 januari.

 

Voor de mail zal er een moderator naar moeten kijken, ik kan niet in die systemen.

Reageer