KPN Kado Kalender 2020

KPN Kado Kalender

  • 7 December 2020
  • 438 reacties
  • 51313 keer bekeken
KPN Kado Kalender

Toon eerste bericht

438 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Lekker dan, zit je weer aan Seaters vast. 😔 Of toch niet?

Lees hun privacy pagina maar even, denk niet dat je je dan nog aan meld

Wat heb jij al zoal gelezen @arie61? Ben ik wel benieuwd naar. 🤔 Dus nu zit ik dus ergens aan vast. 😔

In het kort? Dat alles met andere bedrijven / organisaties gedeeld mag worden.

Halo @bamradio61 , een beetje verder kijken! Het staat al vaker in dit topic:

Helaas, ook geprobeerd. Ik blijf hetzelfde probleem houden. Geen oplossing dus.

Het inloggen lukt wel, maar het meedoen aan acties niet. Dan moet eerst mijn account bevestigd worden, krijg ik te zien. En dat kan via een bevestigingsmail (die niet binnenkomt) of sms code (die ook niet binnenkomt) 

 

Reputatie 7
Badge +22

In het kort? Dat alles met andere bedrijven / organisaties gedeeld mag worden.

Lekker dan! Waarom gaat KPN met dat soort bedrijven in zee? Lekker dan! Nu worden me gegevens gedeeld. 😔

Tja, het had best anders gekund. Alleen je KPN naam opgeven en als je wat had gewonnen pas de rest van je gegevens opgeven..

Btw, tegenwoordig kan je er gerust van uitgaan dat ieder bedrijf of organisatie schijt heeft aan je privacy.

Reputatie 7
Badge +22

Tja, het had best anders gekund. Alleen je KPN naam opgeven en als je wat had gewonnen pas de rest van je gegevens opgeven..

Btw, tegenwoordig kan je er gerust van uitgaan dat ieder bedrijf of organisatie schijt heeft aan je privacy.

Ik vind het echt absurd! Die privacy is aangescherpt! En ik vind het echt absurd dat bedrijven zo om mogen gaan met de privacy gegevens. 

Badge

Wij krijgen ook geen bevestigingsmail. Leuke “kadootjes" dan van KPN:yum:

Als je je daar registreert geef je hun daar toestemming voor, staat in hun privacy reglement. Dat bijna niemand dat leest doet daar niets aan af.

Reputatie 7
Badge +22

Als je je daar registreert geef je hun daar toestemming voor, staat in hun privacy reglement. Dat bijna niemand dat leest doet daar niets aan af.

Alleen kun je daar nergens op de site je weer afmelden, nu zit ik daar mooi aan vast. 😩 Jammer dat KPN met hun in zee zijn gegaan. 

Zitten we dan te wachten...[*krekel geluid*]

Tijdverspilling!

Zitten we dan te wachten...[*krekel geluid*]

Tijdverspilling!

Die is wel heel herkenbaar… en ook hier tjirpen de krekels nog steeds...

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal niet handig dat de beloofde mail en/of sms maar niet bij jullie aan lijkt te komen, zo schiet het niet echt op natuurlijk :slight_frown: Ik ga hier navraag over doen, zodra we meer weten komen we er op terug!

Als je je daar registreert geef je hun daar toestemming voor, staat in hun privacy reglement. Dat bijna niemand dat leest doet daar niets aan af.

Alleen kun je daar nergens op de site je weer afmelden, nu zit ik daar mooi aan vast. 😩 Jammer dat KPN met hun in zee zijn gegaan. 


Email naar ze sturen dat ze je account opheffen en je gegevens wissen. Als ze daar geen zin in hebben, dreigen dat je naar de authoriteit persoonsgegevens gaat. Die doet weliswaar wel niets (heb er ervaring mee) maar mss schrikken ze daar van.

Reputatie 2

Ook hier geen link ontvangen .

Reputatie 7
Badge +22

Email naar ze sturen dat ze je account opheffen en je gegevens wissen. Als ze daar geen zin in hebben, dreigen dat je naar de authoriteit persoonsgegevens gaat. Die doet weliswaar wel niets (heb er ervaring mee) maar mss schrikken ze daar van.

Nou ze zitten in België, dus ik weet niet hoe hun wetten zijn. Ja ja, we zijn 1 Europa! Not! In België mag je 120 km/h rijden, in Nederland 100 km/h, en in Duitsland nog zo hard als je kunt. En dan doet Nederland dit voor de CO2 uitstoot. Tuurlijk! 😂 Dus ik weet niet of Seaters daar wat van aantrekt van het mailtje. 

Ik heb me aangemeld bij Seaters, maar die geven aan dat ik een e-mail krijg om het te bevestigen, maar ik heb helaas nog steeds niks ontvangen. Ik moet nu echt naar bed want ik moet morgen weer op tijd op. Ik hoop alsnog wel mee te kunnen doen aan deze winactie 😬🙏🏼

Reputatie 1

KPN weet wel de facturen toe te sturen, doch de mail met gegevens betreffende de KPN Kado Kalender niet. Hoewel men zegt, dat je op hun lijst staat.

Hopelijk herhalen ze deze actie nooit meer en vergeten ze ook om facturen te sturen, dan heb je toch een kado.

hallo, ik probeer me te registreren voor de actie van KPN bij of via Seaters voor dit jaar. Maar de website van Seaters werkt niet goed en accepteert geen emial adres. Ik denk dat er iets niet goed gaat in het invulformulier. Mvg, Mike

Ik heb me gisteren ook aangemeld en ook nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen.

Het is me vanochtend wèl gelukt een bevestigings SMS te krijgen.

 

Waarom is de december kalenderactie niet geldig op Digitenne? Een weekend lang gratis Fox Sports

waarom krijg ik geen code toegestuurd van jullie kado actie wish list. alles is aangevinkt sms email etc;

Ik heb geen inlogcode via de mail ontvangen, om in te kunnen loggen bij de kpn kadokalender 

ik krijg in mijn browser geen beeld bij de kadootjes, iemand daar een oplossing voor?

Reputatie 3

@Jantjeg gebeurt dat ook als je op je smartphone naar die pagina kijkt en naar beneden scrollt?

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen en kan derhalve niet deelnemen.

Reageer