KPN Kado Kalender 2020

KPN Kado Kalender

  • 7 December 2020
  • 438 reacties
  • 51308 keer bekeken
KPN Kado Kalender

Toon eerste bericht

438 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Helaas niks gewonnen, december 2021 maar weer proberen ;)

Reputatie 7
Badge +28

Hoi. Net een code gehad voor fitathome. Maar deze code werkt niet zoals beschreven word. Bij 

TRY OUT

€15,- per maand; doorlopend abonnement;

 

Die klik in aan zoals gezegd word en dan toets ik de code in. Ik krijg de melding:

 

Deze vouchercode is niet geldig voor het gekozen abonnement.

 

Hoe kan ik de code activeren?

@Gladiator112

Denk er vooral aan om tijdig op te zeggen als je geen betaald abonnement wilt. Want je bent hiermee een doorlopend abonnement aangegaan. 

De klanten die vorig jaar meegedaan hebben aan die actie zijn nu nog bezig om geld terug te krijgen. 

 

 

Reputatie 7
Badge +10


Hij is binnen 😍

Netjes sms ontvangen op 4 januari dat ik mjam kookboek gewonnen hèb en netjes bevestigd bij seaters maar nog steeds niks ontvangen en mails naar seaters worden niet beantwoord.

je wordt hier lekker gemaakt met een dode mus, dankjewel kpn voor jullie spectaculaire winactie voor de feestdagen, hoop frustratie krijg ik ervoor terug verder niks!!!!


mvg Dennis Franssen 

Reputatie 7
Badge +10

Je zou ook kunnen zeggen, joh KPN ik heb contact proberen te leggen met Seaters omdat ik mijn cadeau nog niet heb ontvangen en ik krijg geen reactie. Zouden jullie na willen kijken wat er mis is gegaan. 

Je zou ook kunnen zeggen, joh KPN ik heb contact proberen te leggen met Seaters omdat ik mijn cadeau nog niet heb ontvangen en ik krijg geen reactie. Zouden jullie na willen kijken wat er mis is gegaan. 

Dat heb ik al gedaan tot vermoeiend toe en krijg bij kpn alleen als antwoord dat dit bij seaters ligt, wordt van het kastje naar de muur gestuurd zonder oplossing 

Reputatie 7
Badge +10

Je zou ook kunnen zeggen, joh KPN ik heb contact proberen te leggen met Seaters omdat ik mijn cadeau nog niet heb ontvangen en ik krijg geen reactie. Zouden jullie na willen kijken wat er mis is gegaan. 

Dat heb ik al gedaan tot vermoeiend toe en krijg bij jullie alleen als antwoord dat dit bij seaters ligt, wordt van het kastje naar de muur gestuurd zonder oplossing 

Als dat is wat er gezegd is dan zul je inderdaad bij Seaters moeten zijn, boos zijn op KPN heeft dan toch geen nut want de actie is van Seaters. Dat is niet van het kastje naar de muur sturen, dat is een antwoord van KPN dat de verantwoordelijkheid van deze actie bij Seaters ligt.

Je zou ook kunnen zeggen, joh KPN ik heb contact proberen te leggen met Seaters omdat ik mijn cadeau nog niet heb ontvangen en ik krijg geen reactie. Zouden jullie na willen kijken wat er mis is gegaan. 

Dat heb ik al gedaan tot vermoeiend toe en krijg bij jullie alleen als antwoord dat dit bij seaters ligt, wordt van het kastje naar de muur gestuurd zonder oplossing 

Als dat is wat er gezegd is dan zul je inderdaad bij Seaters moeten zijn, boos zijn op KPN heeft dan dus toch geen zin want de actie is van Seaters. Dat is niet van het kastje naar de muur sturen, dat is een antwoord van KPN dat de verantwoordelijkheid van deze actie bij Seaters ligt.

Seaters reageert al helemaal nergens op en mailen is alles wat je kan

Reputatie 7

Hoi @Angke, Seaters is inderdaad de partij die het versturen van het kookboek regelt. Als jij je forumprofiel volledig (met het bij Seaters gebruikte e-mailadres bij "Persoonlijke opmerkingen”) invult, kunnen we voor je kijken of we er meer informatie over kunnen vinden.

Hoi @Angke, Seaters is inderdaad de partij die het versturen van het kookboek regelt. Als jij je forumprofiel volledig (met het bij Seaters gebruikte e-mailadres bij "Persoonlijke opmerkingen”) invult, kunnen we voor je kijken of we er meer informatie over kunnen vinden.

dankjewel Jasper, heb het aangepast  

Reputatie 7

Ik zie het, merci @Angke. Ik heb voor je gevraagd of we er meer over kunnen zien, zodra we daar een reactie op hebben komen we er hier bij je op terug.

Reputatie 7

Hier ben ik weer @Angke, ik heb meer duidelijkheid over het kookboek. De gegevens van jou (en de anderen die het kookboek krijgen) zijn goed doorgekomen, maar de verzending heeft vertraging opgelopen. De bedoeling was inderdaad om het in januari te versturen, maar de strengere lockdown gooide roet in het eten. De verwachting is dat ze volgende week op de post gaan, je bent niet vergeten of overgeslagen dus :slight_smile:

Dankjewel Jasper, aan jou heb ik tenminste iets,  bedankt voor je professionele houding! 
jammer dat je andere collega’s dat niet direct konden navragen 😉

Mvg Angke 

Reageer