KPN Kado Kalender 2020

KPN Kado Kalender

  • 7 December 2020
  • 438 reacties
  • 51311 keer bekeken
KPN Kado Kalender

Toon eerste bericht

438 reacties

word het niet tijd om dit te melden bij radar?? kassa? ...bijna? iedereen word hier genaaid geloof ik(sorry voor mn uitspraak) maar zo voel ik het wel. ik zie niks positiefs staan op het forum.

laten we dit probleem massaal  voorleggen bij de media.

Het is gewoon jammer dat je niet mee kan dingen na leuke prijzen:sob:

Reputatie 3

@Erik_  heb net op seaters gekeken en daar staat nog steeds dat het bevestigd moet worden. Niks veranderd dus...

Deel eens een screenshot? 

Heb je een alternatief mailadres waarop je kunt proberen te registreren? Die toegangscode 'kpnpaktuit' kun je gewoon meerdere keren gebruiken.

Reputatie 2

ik heb aan mij berichten niet veel toe te voegen

Ik heb een klacht ingediend bij krcmt. Niks op gehoord. Zal wel in behandeling zijn. 

Seaters heeft op een bericht gereageerd met de mededeling dat je niet meer kon reageren omdat het al 27 december was geweest. Hartelijk dank!

Op het andere bericht heb ik een screenshot ingestuurd, waar ik nog steeds antwoord op moet krijgen.

Ik ga maar gewoon oud jaar vieren, en ik geen cadeau's meer open maken, ik wordt er een beetje kriegel van.

Codes wel maar aanmelden dat je mee wil dingen met prijzen werkt niet de hele maand al niet bij mij😭

Reputatie 3

Mij lijkt het in elk geval wel om te registreren en om me in te schrijven voor een wish list. Ook als ik een nieuw account aanmaak.

Ik heb de mail gehad dat email is toegevoegd, maar nu kan ik niet met inloggen, want... Het wachtwoord werkt niet met een wachtwoord opvragen.. wederom geen mail.. 

@Neel25 dit blijft staan De bevestigingsmail krijg ik jiet

 

Reputatie 7
Badge +24

@TvG11 bij accountinstellingen je emailadres aanpassen naar iets anders, maakt niet uit wat, als het maar een apenstaartje en een punt heeft. Vervolgens uitloggen en opnieuw registreren met je emailadres. Dan zou je meteen een bevestingingslink moeten krijgen over dat mailadres.

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb de mail gehad dat email is toegevoegd, maar nu kan ik niet met inloggen, want... Het wachtwoord werkt niet met een wachtwoord opvragen.. wederom geen mail.. 

Je kunt toch op Wachtwoord vergeten klikken? Werkt dat niet?

 

Heb ik geprobeerd, zoals ik eerder aangaf... De mail komt gewoon niet.

Ik kreeg 31 december mijn voucher voor een gratis actiefilm niet geactiveerd ja 

€ 2,99 betalen)

ik heb screenshot gemaakt. 

 

Admin: bericht en reactie naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Kerstcadeau 

Als dit de voucher code is uit het “Kadootje van KPN”, dan is die alleen te gebruiken voor het eerste rijtje ‘de leukste kerstfilms'.

bron: KPN Kado Kalender

Dit is de laatste keer dat ik hier nog iets over post. Zoals ik al eerder gemeld hebt zegt kpn hier alleen maar wat ze denken dat de klanten willen horen. Heb geen bevestigingsmail gehad en ben ook niet handmatig toegevoegd. Kpn reageert maar 1x per dag. Ze hebben het in 3 dagen tijd niet op kunnen lossen. Dit is niet meer iemand blij maken met een dooie mus, maar met een dooie struisvogel. Ik ben mijn vertrouwen in kpn iig helemaal kwijt. Nu zullen ze waarschijnlijk wel zeggen dat ik wel ben toegevoegd maar dat dat door een fout in het systeem niet zichbaar is op de site. Vraag me ook echt af of er wel echt prijzen verdeeld worden of dat alle winnaars gewoon medewerkers van kpn zelf zijn. -1 klant

 

Reputatie 7
Badge +24

Tja... tis een beetje een flut, die site. Ik ben vorig jaar ook al wat aan het klooien geweest op die site. Maar toen toch SuperWiFi's gewonnen. Dit jaar weer een beetje rommelen. Werkt nog precies hetzelfde als vorig jaar. Heb ook de "wachtwoord vergeten" functie gebruikt, dat werkte gewoon bij mij.

Enige wat hier even duurde was die mail om te bevestigen, ging daarna prima, ook op mijn vraag bij seaters werd snel gereageerd.

Nu maandag afwachten of ze de prijzen hier komen afleveren, lees zo ongeveer dat ik de enige ben waar het aanmelden is gelukt, joepiiií dan win ik alles.😜🤪

Reputatie 7
Badge +24

@Doornekamp33 verheug je er maar niet al te veel op. Zal sowieso wel een paar weken duren. En alle 1000en andere mensen die het wel gelukt is, die reageren hier niet hé 😉

Reputatie 7
Badge +16

@eekje gelukkig worden de cadeaus door de meeste klanten heel enthousiast ontvangen. en kunnen deze klanten er ook daadwerkelijk gebruik van maken. ik kan me voorstellen dat je er flink van baalt dat het bij jou niet goed werkt en dat je ook niet blij wordt van de andere berichten die je hier leest, maar ik kan je verzekeren dat het in de meeste gevallen gewoon goed gaat. "alle privacy gerelateerde informatie is terug te vinden in de actie voorwaarden.
@Sjaak Ellis Natuurlijk is het jammer als je niet kunt meedingen naar prijzen. Waar loop je precies tegenaan? Krijg jij ook de melding dat jouw aanvraag goedgekeurd moet worden? Jij hebt je geregistreerd met hetzelfde e-mailadres waarmee je inlogt op het forum?
Deze melding krijg jij ook @jukrecords.com? We gaan hier navraag over doen. We kijken ook na waarom jij geen mail ontvangt van jouw wachtwoord reset, @Jijenikiskpn

 

Beste https://forum.kpn.com/members/shyrin-427551

Idd zoals je omschrijft moet je op bevestiging wachten maar ipv dat moet je steeds weer opnieuw je id invoeren en uiteindelijk loop je vast en moet je de pagina sluiten. Echt ik ben er uren mee bezig geweest vooral met de nieuwe telefoon de S20 en de koptelefoon pfff... alles liep vast mijn telefoon liep helemaal vast en mijn laptop is zo vastgelopen dat ik er niets meer mee kan hij bleef maar draaien echt tot hij zo warm werd en ermee op hield. Normaal klaag ik nooit en denk ik ach het is me niet gegunt maar nu werd het me echt teveel. Je kon er ook niet zomaar uitzetten echt heel vervelende dingen gebeurde en ja vastleggen lukt dan niet want alles liep vast. 

Hopelijk doet KPN hier iets aan of doet iets om klanten met deze vervelende situatie met iets om de teleurstelling of schade zoals ik met iets te verzachten.

Ik wil u iig bedanken voor uw reactie want hier had ik niet meer op gerekend.

Mvg,

Ellis

Reputatie 2

@eekje gelukkig worden de cadeaus door de meeste klanten heel enthousiast ontvangen. en kunnen deze klanten er ook daadwerkelijk gebruik van maken. ik kan me voorstellen dat je er flink van baalt dat het bij jou niet goed werkt en dat je ook niet blij wordt van de andere berichten die je hier leest, maar ik kan je verzekeren dat het in de meeste gevallen gewoon goed gaat. "alle privacy gerelateerde informatie is terug te vinden in de actie voorwaarden.
@Sjaak Ellis Natuurlijk is het jammer als je niet kunt meedingen naar prijzen. Waar loop je precies tegenaan? Krijg jij ook de melding dat jouw aanvraag goedgekeurd moet worden? Jij hebt je geregistreerd met hetzelfde e-mailadres waarmee je inlogt op het forum?
Deze melding krijg jij ook @jukrecords.com? We gaan hier navraag over doen. We kijken ook na waarom jij geen mail ontvangt van jouw wachtwoord reset, @Jijenikiskpn

 

 

 

Ik ben er mee opgehouden, heeft me al veel te veel tijd gekost

 

Reputatie 7
Badge +24

Beste https://forum.kpn.com/members/shyrin-427551

Idd zoals je omschrijft moet je op bevestiging wachten maar ipv dat moet je steeds weer opnieuw je id invoeren en uiteindelijk loop je vast en moet je de pagina sluiten. Echt ik ben er uren mee bezig geweest vooral met de nieuwe telefoon de S20 en de koptelefoon pfff... alles liep vast mijn telefoon liep helemaal vast en mijn laptop is zo vastgelopen dat ik er niets meer mee kan hij bleef maar draaien echt tot hij zo warm werd en ermee op hield.

Ik weet niet waar u mee bezig geweest bent, maar dit klinkt heel raar...

De code van ESPN klopt niet komt waarschijnlijk door dat wij XS4ALL hebben of andere oorzaak

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Sjaak Ellis! Als de laptop en/of telefoon vastloopt en overbelast raakt, dan wordt er teveel gevraagd van het apparaat. Teveel processen die gelijktijdig bezig zijn. Wellicht is het een goed idee om even met ons te bellen 0800-0402. Onze collega's kunnen dan 1-op-1 met je meekijken (op de laptop), waar je tegenaan loopt. 

@Lisa sorry maar dat zal niet meer gaan mijn laptop heeft het inmiddels begeven😥

Hallo @Kerstcadeau 

Als dit de voucher code is uit het “Kadootje van KPN”, dan is die alleen te gebruiken voor het eerste rijtje ‘de leukste kerstfilms'.

bron: KPN Kado Kalender

Ik heb een vocher t/m de 31 ste voor een actiefilm gekregen (de beste actiefilms) daar gaat mijn bericht over, de kerstfilm ging prima 

Reageer