KPN Kado Kalender 2020

KPN Kado Kalender

  • 7 December 2020
  • 438 reacties
  • 51311 keer bekeken
KPN Kado Kalender

Toon eerste bericht

438 reacties

Ik heb diverse keren aangemeld voor de Kado Kalender, maar is tot heden niet gelukt.

Ik heb er weinig vertrouwen in.

admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt 

Heb hier helaas nooit een mail of sms over gehad om mij te kunnen aanmelden. 

Jammer, aangezien ik zowel Tv, Internet als een mobiel abonnement heb bij KPN.

Eergister aangemeld bij seaters, gisteren hier al een post geplaatst over dat ik geen bevestigingsmail heb gekregen. Op het bericht wat ik gister geplaatst heb ook geen reactie van kpn. Blijkt maar weer hoe bekangrijk ze hun klanten vinden... Slechte zaak, misschien maar tijd om over te gaan stappen.

Reputatie 7
Badge +20

Er komen dus geen bevestigingsmails vanuit Seaters als je je daar hebt aangemeld begrijp ik. Dat is niet zo mooi. Ik ga even uitzoeken wat we daar mee kunnen. Ik of mijn collega zal het laten weten als we daar meer duidelijkheid over hebben. 

Er komen dus geen bevestigingsmails vanuit Seaters als je je daar hebt aangemeld begrijp ik. Dat is niet zo mooi. Ik ga even uitzoeken wat we daar mee kunnen. Ik of mijn collega zal het laten weten als we daar meer duidelijkheid over hebben. 

Hallo @Bart_Z , ik doe ook mee aan die actie, maar ik heb ook nog nooit 1 email gehad.

 

Ik kom het vervolgscherm van seaters, maar dan is het keuzeval uitgegrijsd. Ik kan geen vinkje zetten:

 

“Je aanvraag moet goedgekeurd worden” staat er

Reputatie 2

Ja ik wacht ook nog steeds op bericht. Heb inmiddels een klacht ingediend bij KPN.

Stuur pm voor mijn emailadres

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @jukrecords.com. Wanneer en hoe heb je een klacht ingediend dat de aanvraag nog moet worden goedgekeurd? 

Reputatie 2

Ik heb een paar keer gereageerd Seaters (Ruby) Daar werd gezegd dat men mij niet kon helpen en dat ik te laat was omdat de prijzen al verdeeld waren . De tweede keer moest ik een screenshot sturen. Daar he b ik niets op gehoord

Ik ben er maar mee opgehouden, kost me veel te veel tijd

Ik heb een klacht ingediend bij krcmt. Niks op gehoord. Zal wel in behandeling zijn. tekst onderstaand

 

Op het forum van KPN heb ik reeds mijn beklag gedaan over het wel en vooral wee rondom de eindejaar actie

Heeft me een heleboel tijd gekost om accounts te openen, te communiceren met de organisatie die u heeft ingehuurd om dit blijkbaar in goede(?) banen te leiden (waar ik dan vervolgens niks van hoorde).

Heb aan die organisatie screenprints gestuurd omdat bij mij bepaalde opties blijkbaar niet geactiveerd werden.

Heeft samengevat dus een heleboel tijd en vooral ergernis gekost zonder dat ik ook maar het idee kreeg dat ik mee kon dingen naar het cadeau van mijn keuze

Misschien kunt u een volgend keer een actie bedenken die niet zoveel ergernis oplevert

 

Niks werkt om mee te kunnen doen om te winnen zoals de soundbar de telefoon S20 etc... je word er steeds uitgegooid of je loop vast zo niet leuk!

Reputatie 7
Badge +17

Oh, ik zie de klacht niet als nieuw binnenkomen @jukrecords.com. Hoe heb je die klacht ingediend? Als vervolgklacht op de eerdere klachten? Kun je anders het betreffende mailadres invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Wellicht kunnen wij met je meekijken. 

Hoi Lisa,

 

Bedankt voor je reactie.

Het is gewoon niet mogelijk om er een klacht verder over in te dienen. Het betreft de cadeaukalender van KPN voor de dec maand. Ik snap er ook helemaal niets van maar goed een ieder wil graag kans maken en heeft daar recht op maar het lukt gewoon niet. Dus mocht u weten wat ik kan doen dan hoor ik het graag.

Reputatie 2

Oh, ik zie de klacht niet als nieuw binnenkomen @jukrecords.com. Hoe heb je die klacht ingediend? Als vervolgklacht op de eerdere klachten? Kun je anders het betreffende mailadres invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Wellicht kunnen wij met je meekijken. 

Toegevoegd aan mijn persoonlijke opmerkingen. Dank

Ik snap hier niets  van jij wel jukrecprds.com? Wat moet ik nu doen en waar?

Voucher code voor fitness app kpn wordt niet herkend ? FITMETKPN2021 

Heb zojuist een account aangemaakt, try out abonnement voor 15,00 aangevinkt en daarna voucher code ingevuld. Krijg dan melding dat voucher code niet geldig is ?!

 

Admin: samengevoegd

Hoi. Net een code gehad voor fitathome. Maar deze code werkt niet zoals beschreven word. Bij 

TRY OUT

€15,- per maand; doorlopend abonnement;

 

Die klik in aan zoals gezegd word en dan toets ik de code in. Ik krijg de melding:

 

Deze vouchercode is niet geldig voor het gekozen abonnement.

 

Hoe kan ik de code activeren?

Voor de 3e dag op rij hier maar weer een bericht posten. Nog steeds geen bevestigingsmail van seaters gehad. Bart_Z van kpn post hier wel dat ze er naar kijken, maar met alleen kijken kom je er niet je zult ook iets moeten doen. Ben blij dat mijn mobiel abonnement bijna afgelopen is zodat ik naar een andere provider kan, ook met tv en internet. Het tv menu en gids zijn tegenwoordig ook al traag. Toen het telfort was nergens problemen mee. Ze zouden de goedkopere abonementen enz ook aanhouden, maar die zijn er ook al niet meer.

Het lijkt erop dat ze iedere keer maar een antwoord geven omdat ze denken dat ze hun klanten het gevoel geven dat ze er iets om geven...

Dag,

 

Het eindejaars kado van kpn voor Fit at Home is een code voor een maand gratis uitproberen. Ik krijg echter een foutmelding: code geldt niet voor dit abonnement.

Heb juiste abonnement (try out) geselecteerd en op de website aangemeld. Wat doe ik fout?

Met dank

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7

@Jikke Meijers@Gladiator112: de code voor de gratis maand Fit at Home staat op de webpagina als KPNFIT2021. Probeer het hier eens mee? Wellicht dat de code vanmorgen nog gewijzigd is als jullie eerst FITMETKPN2021 zagen. 

 

Wat betreft Seaters en de mail, daar hebben we terugkoppeling op vanuit Seaters.

Voor @TvG11@A.a.m. en @Jijenikiskpn geldt dat de bevestiging nog niet was gedaan. Jullie accounts zijn handmatig bevestigd. Dus jullie kunnen nu deelnemen aan de acties.

 Voor @Nawid en @JHH53 geldt dat bevestiging al gedaan was. Jullie kunnen na inloggen al gelijk deelnemen aan de acties.

Voor @JanD en @Nick83 geldt dat Seaters geen account ziet op het mailadres dat jullie hier op het forum gebruiken. Jullie zullen dan eerst nog een account moeten aanmaken. Als je een account had aangemaakt met een ander mailadres, vermeldt die dan even in je forumprofiel en reageer hier weer.

Beste mensen,

Bij het cadeau van KPN ter waarde van 15 euro twee opmerkingen.

1. Pas op dat je niet blijft vastzitten aan dit abonnement. Elders op dit forum, staat in een bericht, dat je expliciet een email zou moeten sturen om er zeker van te zijn dat het abonnement na een maand ook daadwerkelijk stopt, als je dat tenminste wilt.

 

Ter info: Hier staan de voorwaarden van de actie: 

https://www.fitathome.nl/kpn-actie

Ik adviseer je om op te zeggen via een e-mail aan klantenservice@fitathome.nl

Als je hier naar toe mailt, dan zou het goed moeten komen.

 

​​​​​​2. Bij het aangaan van het abonnement staat bij onderdeel 4: DOELEINDEN VAN DE GEGEVENSVERWERKING , direct onder punt 4.g) het volgende:

 

Persoonsgegevens kunnen ook voor andere dan bovengenoemde doelstellingen worden verwerkt, in welk geval Fit at Home voorafgaande toestemming daartoe van de Klant zal vragen.

WIJZIGINGEN

Fit at Home behoudt zich het recht voor deze disclaimer te wijzigen.

 

Als je hiermee akkoord gaat, dan is dat best link... Stel nu eens dat Fit at Home besluit om de diclaimer te wijzigen. En stel nu even dat Fit at Home "zomaar" besluit dat ze bijvoorbeeld alle persoonsgegevens wel zonder toestemming mogen verspreiden. Stel dat dat het geval is, want dat mogen ze dus doen zonder je te hoeven inlichten. Dat volgt immers uit het laatste stuk van die oranje tekst en als ze besluiten om (radicale) wijzigingen door te voeren...

Besef dat je bij het aangaan van dit huidige abonnement, je Fit at Home nu al impliciet het recht geeft, om zonder schriftelijke opgaaf van redenen en zonder jouw toestemming, je persoonlijke gegevens te verspreiden. Ik zeg niet dat dat zomaar zal gebeuren, maar het zou kunnen, toch?

 

Waarschijnlijk zal Fit at Home zeggen dat ze dat "nooit" zullen doen. Maar als dat zo is, dan zouden deze die oranje tekst moeten verwijderen uit het contract, en dat zullen ze niet zo snel doen, denk ik.

 

Ik zou dit abonnement onder deze voorwaarden  niet zomaar aangaan, mij te link. Of ben ik misschien wat ik te voorzichtig?

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 6
Badge +7

Dan doe je het niet en zal er nooit iets engs gebeuren.

 

Wat kan de wereld toch makkelijk zijn he?

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

@Erik_  heb net op seaters gekeken en daar staat nog steeds dat het bevestigd moet worden. Niks veranderd dus...

@Macabeus Dank voor de tip.

Mijn punt is dat de meeste mensen zich onvoldoende realiseren dat ze in feite een "wurg" contract ondertekenen bij het aangaan van een dergelijk opgestelde overeenkomst. Maar misschien moet ik anderen daarop niet attenderen.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 

Reputatie 7
Badge +28

Let inderdaad op : 

Vorig jaar was dezelfde actie. In februari 2020 werden toen ineens rekeningen gestuurd aan alle mensen die niet voor 1 februari 2020 hadden opgezegd. 

Je ging in 2020 dus eigenlijk een betaald abonnement aan met de eerste maand gratis. 

Zelf zou ik zo'n constructie nooit willen aangaan. Let dus dit jaar goed op de voorwaarden van deze actie. (Ik weet niet of dit jaar de voorwaarden anders zijn.) 

 

Voorwaarde van vorig jaar: 

  • Het abonnement loopt automatisch door, zodat je lekker verder kunt sporten

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 

ik had jarenlang telfort. heeft kpn dus overgenomen,

mn rekeningen zijn wat duurder geworden zo langzamerhand. ik ben er niet blij mee,je ziet nu maar aan deze actie van ze, ze reageren niet als het over hunzelf gaat. anderen wel maar je hebt er niks aan.

fijne jaarwisselig

Reageer