KPN Kado Kalender 2020

KPN Kado Kalender

  • 7 December 2020
  • 438 reacties
  • 51311 keer bekeken
KPN Kado Kalender

Toon eerste bericht

438 reacties

Hallo @Kerstcadeau 

Als dit de voucher code is uit het “Kadootje van KPN”, dan is die alleen te gebruiken voor het eerste rijtje ‘de leukste kerstfilms'.

bron: KPN Kado Kalender

Ik heb een vocher t/m de 31 ste voor een actiefilm gekregen (de beste actiefilms) daar gaat mijn bericht over, de kerstfilm ging prima 

waardeloze actie, na veel moeite eindelijk een account kunnen aanmaken, wil je meedoen met Tit at Home, blijkt dat je eerst  een app. moet kopen, op de tv is niets te vinden. Kreeg vanmorgen een mailtje van Fit at Home en kan na betaling 1 +1 maand gratis mee doen. KPN doe het eens goed. Sinds jullie Telfort hebben overgenomen is alles veel trager. Gewoon waardeloos.

Kreeg vandaag een mail met de vraag wat ik van de kado’s vond. Heb een 0 gegeven, lager kon helaas niet

@arie61 die kreeg ik ook ook ik heb een 0 gegeven en een commentaar achter gelaten bij de reactie mogelijkheid. Mijn laptop heeft gewoon door de vastloper het begeven 😥

Reputatie 7
Badge +20

@Sjaak Ellis, meen je. Dat is wel zuur. :( 

 

Verder allen bedankt voor de feedback, daar zijn we blij mee. Zullen we zeker mee nemen. 

@Bart_Z  nou idd heel zuur maar goed wel een leer om nooit meer op jullie cadeaukalender  te reageren en nu zelf sparen voor een laptop😥

Ik heb er een zeven van gemaakt, een ruime voldoende ook al waren er weinig kadootjes aan mij besteed, gaat om het gebaar.

Nu kijken wat maandag nog in petto heeft.😉

Reputatie 1

Kadootjes zijn altijd leuk, maar de uitvoering… laat toch wel wat te wensen over..

5GB smsje krijgen op de 30e is mosterd na de maaltijd

5GB bundel met veel moeite zichtbaar krijgen in app en website, is ronduit knullig…

Maar een TV menu dat niet vooruit te branden is… is gewoon fout

en dan de oplossing vooruitschuiven tot na nieuw jaar is gewoon je klanten op de laatste plaats zetten...

Ik heb alleen gebruik gemaakt van de €5 korting in de app store, alle instructies gevolgd, 23 december aankoop gedaan, betalen via KPN factuur, enz. Toch gewoon de volle mep betaald blijkbaar. Maandelijkse factuur is al geincasseerd, inclusief de hele app prijs :weary: 

Reputatie 7
Badge +20

@realcheese, dat is wel apart. Als je betaalt via de factuur, dan zou je die korting moeten krijgen. Mag ik eens meekijken. Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. 

@Bart_Z Gedaan! Dank alvast voor het meekijken.

Goedemorgen,

Vandaag zal uitslagen bekende gemaakt worden van de jaar uittrekking? 

Ik heb nog niks ontvangen. Het ging over “kpn pakt uit datum 31 december”

Hoe zit dit?

 

Admin: samengevoegd met het centrale topic

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Marjolein93 
Het is nog de hele dag 4 januari.
Alleen de winnaars krijgen bericht, dus heb je na morgen nog niks gehoord, dan heb je geen geluk gehad.

Ik heb deelgenomen aan de kpn kado kalender. Wanneer wordt bekend gemaakt wie iets heeft gewonnen wat loterij betreft?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Ik heb deelgenomen aan de kpn kado kalender. Wanneer wordt bekend gemaakt wie iets heeft gewonnen wat loterij betreft?

Reputatie 7
Badge +10

Toch ff leuk om te zeggen, ik heb een Rituals set gewonnen :heart_eyes:

Toch ff leuk om te zeggen, ik heb een Rituals set gewonnen :heart_eyes:

@Maurice85 hoe ben je er achter gekomen dat je gewonnen had?

Reputatie 7
Badge +10

Toch ff leuk om te zeggen, ik heb een Rituals set gewonnen :heart_eyes:

@Maurice85 hoe ben je er achter gekomen dat je gewonnen had?

Vanmiddag een mailtje gehad van Seaters (info@notify-seaters.com)

Reputatie 7
Badge +19

Toch ff leuk om te zeggen, ik heb een Rituals set gewonnen :heart_eyes:

Wat leuk, gefeliciteerd! Geniet van je prijs, zo gauw je 'm hebt :relaxed:

Was ik ook benieuwd naar, en met ons vele anderen denk ik 😍 in de voorwaarden staat dat er vandaag gemaild of gebeld zou worden 😐😔

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +10

Was ik ook benieuwd naar, en met ons vele anderen denk ik 😍 in de voorwaarden staat dat er vandaag gemaild of gebeld zou worden 😐😔

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ik heb dus een mail gehad met een link om de prijs binnen 48 uur te verzilveren.

 

Hallo Maurice ****,

Van harte gefeliciteerd!

Je bent geselecteerd voor Giftset van Rituals.
Je bent nu nog één stap verwijderd ze daadwerkelijk te ontvangen.
Bevestig je tickets uiterlijk op woensdag 6 januari 2021 14:07:11 uur UTC zodat we zeker zijn dat je erbij bent. Je kunt bevestigen via deze link: ********.

Het is belangrijk dat je uiterlijk voor de genoemde datum en tijd officieel bevestigt, anders gaan je tickets automatisch naar de volgende in de wachtrij.

Groeten,

KPN en Seaters

Reputatie 5
Badge +6

Zijn er al winnaars bekend op de seaters? want ik zie niks veranderd\

 

heb me op alles aangemeld lijkt me snugger dat ik niks heb gewonnen.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Julian Borghuis 
Kijk maar even een paar berichtjes hogerop daar zie je dat Maurice85 gewonnen heeft.
En ja als jij de enige deelnemer was dan had je vast gewonnen, maar weet je wel hoeveel klanten de KPN heeft?
De kans dat je wat wint is dus erg klein.
Gisteren geen bericht gekregen? Dan heb je helaas niets gewonnen.

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Julian Borghuis 
Kijk maar even een paar berichtjes hogerop daar zie je dat Maurice85 gewonnen heeft.
En ja als jij de enige deelnemer was dan had je vast gewonnen, maar weet je wel hoeveel klanten de KPN heeft?
De kans dat je wat wint is dus erg klein.
Gisteren geen bericht gekregen? Dan heb je helaas niets gewonnen.

:(

Reputatie 1
Badge

Waar kan ik de trekkings uitslag vinden van de actie gekopkpn,?

 

Reputatie 7
Badge +24

Waar kan ik de trekkings uitslag vinden van de actie gekopkpn,?

 

Nergens denk ik. Als je wat gewonnen hebt, dan hoor je het. Anders hoor je niets. En daarmee is de kous af.

Reageer