KPN Kado Kalender 2020

KPN Kado Kalender

  • 7 December 2020
  • 438 reacties
  • 51312 keer bekeken
KPN Kado Kalender
Reputatie 7
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties

Dit is de kado kalender van december 2020. Ben je benieuwd naar alle kadootjes van KPN? Bekijk dan onze Kadootjes kalender! Hier vind je een overzicht van alle kadootjes die KPN heeft gegeven en nog gaat geven.

Het einde van het jaar is weer in zicht en dat is het perfecte moment om Kadootjes weg te geven. Tel met ons af naar het nieuwe jaar met de KPN Kado Kalender :gift:

Wat zit er in het Kado?
Gedurende de decembermaand, kun je verschillende Kadootjes van ons verwachten zoals: gratis films, data, leuke kortingen, winacties en meer. De Kado Kalender van KPN zit dit jaar bomvol met allerlei leuke presentjes om het eind van het jaar net wat specialer te maken. Voor ieder wat wils! 

Aanmelden voor KPN Kado Kalender
Meld je hier aan voor de: KPN Kado Kalender . Dat kan nog tot uiterlijk 20 december, wees er dus snel bij. Heb je je aangemeld? Top, je ontvangt dan meteen van ons een bevestigingsmail. Voor een aantal Kadootjes heb je je klantnummer nodig zoals vermeld op je factuur. Deze vind je terug via je MijnKPN-account.  

Wanneer komen de KPN Kadoos?
Op vrijdag 11 december staat het eerste Kadootje voor je klaar: live concert vanuit het Kurhaus van DI-RECT. Van 11 tot en met 31 december ontvang je per e-mail jouw kadootjes. We sturen je in december zeven keer een mailtje, dus hou je inbox goed in de gaten! Zie hieronder de data wanneer je een Kado kunt verwachten: 


Nieuwsbrief en sms: Kadootje van KPN
Op 3 december kondigen we de Kado Kalender aan in onze nieuwsbrief en sms met daarin een link naar de Kado Kalender. Heb je de nieuwsbrief gemist? Geen zorgen, ook zonder je aan te melden voor de nieuwsbrief mag je meedoen aan de KPN Kado Kalender. Meld je snel aan :) 

Geen nieuwsbrief en/of sms ontvangen?
Dan is het mogelijk dat je ons geen toestemming hebt gegeven om je te benaderen voor acties, nieuws en tips. Je ontvangt dan geen nieuwsbrief. Wil je graag door ons op de hoogte worden gehouden? Pas dan je gegevens aan in je MijnKPN;

Ook interessant voor jou:

Alvast fijne feestdagen! :santa_tone1:

Heb je een vraag, of wil je laten weten wat je van de Kadoos vindt? Laat hieronder gerust een berichtje achter :) 


438 reacties

HI ex-collega,

Via het forum is het me gelukt om aan te melden. De link op het ‘Speciaal voor jou’boekje werkt niet

Ik heb keurig een email ontvangen dat het aanmelden is gelukt maar daarna geen enkele email meer ontvangen. Echt slechte marketing…

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +10

Er worden meerdere mails met de verschillende aanbiedingen gedurende de maand december verstuurd. Ik weet niet wanneer u zich aangemeld heeft (kon tot 20 december) maar op 11, 18, 20, 22, 24, 27 en 31 december zou u een mail moeten krijgen.

Reputatie 3
Badge

Al 3 dagen "Binnenkort”. Komt daar dit jaar nog verandering in?

Ja hoor, voor 31-12-2020 23:59 uur is dat gegarandeerd veranderd.

@MBargpeter : ik vrees dat je buiten de boot valt met pre-paid. Ik heb de voorwaarden er bij gezocht.

De voorwaarden

- Om gebruik te maken van deze actie stel je ‘betalen via KPN factuur’ in op je mobiel. Lees op deze pagina hoe je dit per store doet.
- Als je op deze manier iets koopt in de periode tot en met 29 december 2020, dan krijg je automatisch € 5,00 korting op je aankopen.
- In totaal krijg je maximaal tot € 5,00 korting op het totaal bedrag van wat je hebt uitgegeven. Dit kan uit 1 of meerdere App aankopen bestaan. Als je geen aankopen doet, dan vervalt de korting.
- De korting is beschikbaar voor aankopen in de App Store, Google Play Store en de Microsoft Store.
- De korting geldt alleen als je een aankoop betaalt via de KPN factuur.
- Deze actie is alleen geldig voor klanten met een mobiel abonnement die meedoen aan de KPN Kado Kalender.

Reputatie 7
Badge +21

De winacties staan nog open tot en met 31 december.

Winnaars zullen willekeurig gekozen worden en op 4 januari bericht ontvangen. Veel succes!

Het Seaters Team

Eerdere reactie in dit topic.

Zie ook https://www.kpn.com/kadootjevankpn.htm.

Reputatie 7
Badge +17

@Drs. P. Mann Begrijp ik dus goed dat je je voor 20 december hebt aangemeld en toestemming hebt gegeven in je MijnKPN voor het sturen van mails met informatie, nieuws en tips?

Hai! Ik wilde gisteren met mijn zoons de ontvangen code gebruiken voor een kerstfilm maar ik krijg de optie code invullen niet te zien. Kan alleen de code invullen waarmee het bedrag van mijn rekening gaat.. 

Hallo, ik heb een toegangscode gekregen voor voorstellingen van het koor van de nationale opera en van een balletvoorstelling.

Hartelijk dank! Maar....hoe bekijk ik de voorstellingen op mijn tv? Daar lees ik geen instructies voor namelijk. En kan ik met deze code beide voorstellingen zien? Daar is de informatie niet helder in.

Vriendelijke groeten.

 

 

Goedemorgen, Ik heb mij op 7 december aangemeld voor de kalender en een bevestiging gekregen. Op 11 dec kreeg ik een mail over de Di-rect actie maar daarna heb ik geen actie mails meer ontvangen?

Vandaag dus ook geen code voor de ballet uitzending helaas.

 

Wat is er fout gegaan?

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Fynns_mom, wat raar! Ik heb, als ik via het menu naar ‘films’ ga, dan zie ik dat de films onder kopje ‘kerst’ wel allemaal te ‘huren met voucher’ zijn. De reeks daaronder, met onder andere home alone, zijn dat niet. Hopelijk lukt het je op deze manier alsnog een keuze te maken 🙂.

Andere jaren heb ik ook met voucher kunnen kijken maar nu staat het er niet bij 🤷‍♀️

We wilden jingle all the way 2 kijken die staat bij de kerstfilms.. Of heb ik dan in het verkeerde rijtje gekeken? Zo nog eens checken.. Thanks voor je antwoord iig! 

Reputatie 3

 

@Fynns_mom deze instructie staat in de bevestigingsmail voor de kerstfilm

Reputatie 7
Badge +30

Ik ben ook even naar de tv gelopen! Jingle all the way 2 staat onder ‘nog meer kerstfilms’ in het tweede rijtje. Maar de voucher is alleen te gebruiken voor het eerste rijtje ‘de leukste kerstfilms'. Wel jammer! Hopelijk is er toch een andere film voor je die je leuk lijkt!:smile::santa:

@Drs. P. Mann Begrijp ik dus goed dat je je voor 20 december hebt aangemeld en toestemming hebt gegeven in je MijnKPN voor het sturen van mails met informatie, nieuws en tips?

Dat toestemming geven is nergens genoemd en een vorm van chantage vind ik. 

Maar ja, ik loop hierdoor 4 presentjes mis.

@MBargpeter : ik vrees dat je buiten de boot valt met pre-paid. Ik heb de voorwaarden er bij gezocht.

De voorwaarden

- Om gebruik te maken van deze actie stel je ‘betalen via KPN factuur’ in op je mobiel. Lees op deze pagina hoe je dit per store doet.
- Als je op deze manier iets koopt in de periode tot en met 29 december 2020, dan krijg je automatisch € 5,00 korting op je aankopen.
- In totaal krijg je maximaal tot € 5,00 korting op het totaal bedrag van wat je hebt uitgegeven. Dit kan uit 1 of meerdere App aankopen bestaan. Als je geen aankopen doet, dan vervalt de korting.
- De korting is beschikbaar voor aankopen in de App Store, Google Play Store en de Microsoft Store.
- De korting geldt alleen als je een aankoop betaalt via de KPN factuur.
- Deze actie is alleen geldig voor klanten met een mobiel abonnement die meedoen aan de KPN Kado Kalender.

Ik  vind dit niet echt duidelijk.. een prepaid kaart is toch ook een vorm van een mobiel abonnement?

Neem Vodafone prepaid. Kan je opwaarderen vanaf €5 ipv minstens €10 en je kan vanuit je prepaid tegoed apps in de playstore kopen

beste, mijn reguliere inlog werkt niet als ik me wil aanmelden voor de eindejaarstrekking? Ik kan daar wel nog steeds gewoon op kpn,nl mee inloggen. Opnieuw een wachtwoord aanvragen werkt ook niet? 

@Marcia_  duidelijk! Daar komen we vast uit! Dankjewel voor de toelichting! 

@Neel25 dat weet ik! 

Reputatie 7
Badge +21

beste, mijn reguliere inlog werkt niet als ik me wil aanmelden voor de eindejaarstrekking? Ik kan daar wel nog steeds gewoon op kpn,nl mee inloggen. Opnieuw een wachtwoord aanvragen werkt ook niet? 

Hallo @Birgitd deze eindejaarstrekking vindt plaats op de Seaters website. Daarvoor moet je je eerst registreren met de toegangscode 'kpnpaktuit'. Dan krijg je een Seaters-account waar je mee inlogt.

beste, mijn reguliere inlog werkt niet als ik me wil aanmelden voor de eindejaarstrekking? Ik kan daar wel nog steeds gewoon op kpn,nl mee inloggen. Opnieuw een wachtwoord aanvragen werkt ook niet? 

Hallo @Birgitd deze eindejaarstrekking vindt plaats op de Seaters website. Daarvoor moet je je eerst registreren met de toegangscode 'kpnpaktuit'. Dan krijg je een Seaters-account waar je mee inlogt.

Excuses! niet goed gelezen, bedankt! 

Reputatie 1

 

Leuke actie in 'n tijd waarin iedereen zoveel mogelijk thuis moet werken, dus gebruik kan maken van WiFi. En het kado van 5000MG, lees 4148 MB.

Evenals de overige kadoos, welke ik nog steeds niet heb ontvangen, Hoelang ik ook bezig ben.

KPN, 'n perttige kerst en 'n goede jaarwisseling. Maart stopt deze WAARDELOZE actie.

KPN ga door met deze acties ik ben namelijk best tevreden @Balen100 .:stuck_out_tongue_closed_eyes:

Niet iedereen kan thuis werken, ik werk ook wel thuis maar dan bij anderen, wat ik doe kan men niet even langs brengen of via een telefoon gesprek oplossen, anders zouden ze ons niet bellen.:scream:

Reageer