KPN Kado Kalender 2020

KPN Kado Kalender

  • 7 December 2020
  • 438 reacties
  • 51311 keer bekeken
KPN Kado Kalender

Toon eerste bericht

438 reacties

Hallo, ik heb een toegangscode gekregen voor voorstellingen van het koor van de nationale opera en van een balletvoorstelling.

Hartelijk dank! Maar....hoe bekijk ik de voorstellingen op mijn tv? Daar lees ik geen instructies voor namelijk. 

Hallo @Aelis 

Ik weet niet of er al antwoord op gegeven is maar die voorstellingen zijn niet via de tv-ontvanger of je tv beschikbaar maar online. Dus via een browser.

De uitleg en link (dmv button) naar de voorstellingen vind je hier:

https://www.kpn.com/beleef/events-winacties/beleef-de-magie-van-opera-en-ballet-bij-je-thuis.htm

Zie de button naar de voorstellingen

Op de een of andere manier kan ik de 22e dag van de kalender niet openen. Ik heb op verschillende apparaten en op verschillende webbrowsers geprobeerd. Iemand een oplossing? 

Dank je, Peter. Ik was er al een beetje bang voor. 

Vriendelijke groeten,

Aelis

 

 

Ik vind het hartstikke leuk dat we die achtergronden van het Rijksmuseum krijgen als achtergrond. Maar waarom word het logo van kpn erbij gezet…. in mijn ogen verpest dit de geweldige schilderijen. Kan hier wat mee gedaan worden? 

Bij het aansluiten in de rij van seaters, krijg ik een melding dat ik eerst een survey moet invullen. Waar kan ik die vinden?

Goede middag allemaal, 

 

Nauw probeer al meer dan een uur me toegangscode in te vullen die ik heb gekregen van kpn op mijn huis adres. Geeft hij steeds aan dat ik me niet kan aanmelden voor een van die geweldige prijzen... Melding server fout. 

 

Nauw lekker dan. Wil je een keer mee doen voor een dikke prijs kan het niet eens 😬😬😬😬

Reputatie 4
Badge +4

Bij het aansluiten in de rij van seaters, krijg ik een melding dat ik eerst een survey moet invullen. Waar kan ik die vinden?

Hier precies hetzelfde probleem.

Welke code probeert u op de site van Seaters, de code is “kpnpaktuit” en word ook vermeld in de mail.

U moet zich daar wel eerst registreren en dan komt er een mail om de registratie te bevestigen, als dat is gelukt kunnen al de 6 de prijzen worden ingezet, wil niet zeggen dat je ze ook krijgt, blijft een loterij en 4 januari vallen de winnaars in de prijzen.

Welke code probeert u op de site van Seaters, de code is “kpnpaktuit” en word ook vermeld in de mail.

U moet zich daar wel eerst registreren en dan komt er een mail om de registratie te bevestigen, als dat is gelukt kunnen al de 6 de prijzen worden ingezet, wil niet zeggen dat je ze ook krijgt, blijft een loterij en 4 januari vallen de winnaars in de prijzen.

Beste Doornekamp33, 

 

Hoe kun je je inschrijven dan? Heb me namelijk al aangemeld bij Seaters.

 

Nauw aanmelden is gelukt..... Nu zegt hij alleen dat ik me survey nog moet invullen??? Iemand een idee

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Mikoe Bikoe! Heb je hetzelfde mailadres gebruikt voor Seaters als waarmee je inlogt op het Forum? 
Zo niet, kun je het mailadres wat je gebruikt invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan laat ik mijn collega er even naar kijken! 
Ik hoor graag van je :) 

Ik kan niet inloggen bij Nationaal ballet. Kan niet 2 keer op Ik wil toegang klikken. Wat nu?

Ik vind het hartstikke leuk dat we die achtergronden van het Rijksmuseum krijgen als achtergrond. Maar waarom word het logo van kpn erbij gezet…. in mijn ogen verpest dit de geweldige schilderijen. Kan hier wat mee gedaan worden? 

Hallo @RickvVelt , ik heb ze ook gedownloaded op mijn tablet, maar ik zie nergens een kpn logo staan.

 

Hoi @Mikoe Bikoe! Heb je hetzelfde mailadres gebruikt voor Seaters als waarmee je inlogt op het Forum? 
Zo niet, kun je het mailadres wat je gebruikt invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan laat ik mijn collega er even naar kijken! 
Ik hoor graag van je :) 

Hallo @Lisa en @Mikoe Bikoe , gewoon doorheen enteren en je ziet gewoon alles wat je aangeklikt hebt in je wishklist staan.

 

Reputatie 7
Badge +10

Bij het aansluiten in de rij van seaters, krijg ik een melding dat ik eerst een survey moet invullen. Waar kan ik die vinden?

Via de link in de kalender? Ik heb me net aangemeld en hoefde alleen een account aan te maken.

Reputatie 7
Badge +10

Ik vind het hartstikke leuk dat we die achtergronden van het Rijksmuseum krijgen als achtergrond. Maar waarom word het logo van kpn erbij gezet…. in mijn ogen verpest dit de geweldige schilderijen. Kan hier wat mee gedaan worden? 

Dit is uiteraard een bewuste keuze, ik vermoed vanuit het museum, omdat anders deze beelden vrij gebruikt kunnen worden en dat natuurlijk niet de bedoeling is.

Ik vind het hartstikke leuk dat we die achtergronden van het Rijksmuseum krijgen als achtergrond. Maar waarom word het logo van kpn erbij gezet…. in mijn ogen verpest dit de geweldige schilderijen. Kan hier wat mee gedaan worden? 

Dit is uiteraard een bewuste keuze, ik vermoed vanuit het museum, omdat anders deze beelden vrij gebruikt kunnen worden en dat natuurlijk niet de bedoeling is.

Hallo @Maurice85 , ik heb ze ook gedownloaded op mijn tablet,maar ik zie nergens een kpn logo.

 

Reputatie 7
Badge +10

Dit ziet u niet rechts onderin beeld?

Dit ziet u niet rechts onderin beeld?

Nee.

 

 

Dit ziet u niet rechts onderin beeld?

Nee.

 

 


Bij sommige (telefoon) zelfs in het midden

Bij het aansluiten in de rij van seaters, krijg ik een melding dat ik eerst een survey moet invullen. Waar kan ik die vinden?

Hier precies hetzelfde probleem.

Bij mij stond er uiteindelijk in mijn wishlist dat ik aangesloten ben. 
Blijkbaar een foutje in systeem 🤷🏽‍♀️

Bij het aansluiten in de rij van seaters, krijg ik een melding dat ik eerst een survey moet invullen. Waar kan ik die vinden?

Via de link in de kalender? Ik heb me net aangemeld en hoefde alleen een account aan te maken.

Account had ik al. 
Zag in mijn wishlist dat ik mij al aangesloten, denk een foute foutmelding 🤷🏽‍♀️

hi ik wil me aanmelden bij seaters eindloterij maar dit gaat niet want elke krijg ik een melding dat ik een mail zou krijgen met bevestiging maar ik krijg maar niks. vervolgels kijk ik bij mijn account van seaters en wordt er aangegeven dat ik mijn mail adres niet heb bevestigd. dus logisch dat ik geen mail krijg van mijn aanmelding. ik zie geen enkel mogelijkheid om mijn email te bevestigigen via kpn/seaters omgeving. Daarnaast heb ik mijn spam gechekt of ik daar in zou krijgen. Wie kan mij helpen?

 

Groetjes

Ik ben aangemeld en doe mee met de kado kalender. Nu is mijn vraag hoe de wishlist precies werkt. Ik ben aangemeld bij seaters en wil dan iets invullen, ik krijg dan n melding onderin in n rode balk dat ik mail krijg? Nu weet ik dus niet of ik het juist heb gedaan.


Admin: reactie samengevoegd met verzameltopic

Hallo,

 

Het wordt je niet makkelijk gemaakt om  aan de loterij mee te doen . De voorpret dat je een cadeautje kan winnen is allang weer verdwenen.Moet je weer al je gegevens op internet achterlaten om aan zoiets mee te doen. Wekt geen vertrouwen op deze manier.Ben in staat om mijn abonnement hiervoor op te zeggen

tip voor volgende keer: gewoon verloten onder ALLE kpn klanten zonder gekke aanmeldingsprocedures.

Reageer