KPN Kado Kalender 2020

KPN Kado Kalender

  • 7 December 2020
  • 438 reacties
  • 51313 keer bekeken
KPN Kado Kalender

Toon eerste bericht

438 reacties

Ik heb de gratis 5 GB nog niet ontvangen van KPN. Wanneer wordt dit bij geschreven?

*admin: verplaats naar verzameltopic

Als je eigen mb's op zijn krijg die pas. Mooi cadeau hé. 

Aangemeld, leuke actie!

Gisteren sms gekregen dat ik 6GB extra krijg voor de maand december maar zie het nog niet bijgeschreven in MijnKPN.

Gelden deze cadeautjes ook voor ex-Telfort klanten? 

Als je eigen mb's op zijn krijg die pas. Mooi cadeau hé.

Reputatie 7
Badge +28

@C0649 

Vandaag is de laatste dag dat je je kunt aanmelden. Meld je anders nog even aan via een ander e-mailadres. 

 

Reputatie 7
Badge +21

@Balen100 We hebben het laten uitzoeken en je staat in de lijst. De titel van het mailtje van afgelopen vrijdag was “Het is weer tijd voor een Kadootje van KPN”. Zou je op deze titel willen zoeken in jouw postvak?

 

ik wil graag een film kijken maar als ik op de link in de mail klink en dan op de films, zie ik alleen maar de link onderaan ‘aanmelden’ en als ik dat doe het gericht reeds gebruikt emailadres. Als ik mij inlog op mijnkpn dat zie ik niets waar ik mijn cadeautje kan in ontvangst nemen.

Wat doe ik fout?

Je kan deze films bekijken door op jouw tv-ontvanger in het Menu naar Films te gaan en vervolgens voor Kerstkado te kiezen. :blush:

 

@Hoeksa In de App staat de melding dat de gratis 5GB bundel pas geactiveerd wordt als jouw huidige bundel op is. Dit is niet correct. Jouw extra bundel wordt als eerste verbruikt, daarna pas jouw eigen databundel. De extra databundel is geldig tot en met 3 januari 2021. 

Ik heb zojuist mijn wachtwoord voor mijn kpn veranderd, tot zover alles prima. Maar wil ik meedoen met de loting en hiermee inloggen, krijg ik een melding dat het wachtwoord niet overeenkomt?????

Hoe dan!

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @inlog voor kadootjes 

Gaat het fout bij het inloggen op seaters.com? Daarvoor moet je een apart ‘seaters’-account aanmaken. Jouw MijnKPN wachtwoord werkt daar niet.

Reputatie 1

@Vikash Bedankt voor deze aanvullende informatie, doch er is niets gevonden in het welk postvak dan ook. Nogmaals leuke actie van KPN. maar niet voor mij.:thumbsdown_tone1::thumbsdown_tone1::thumbsdown_tone1::thumbsdown_tone1::thumbsdown_tone1:

Ik wil me graag aanmelden voor de december kadootjes maar er word gevraagd om een seaters code die je via de email ontvangen zou hebben. Die kan ik echt nergens vinden. Help! 

Reputatie 7
Badge +21

@Vikash Bedankt voor deze aanvullende informatie, doch er is niets gevonden in het welk postvak dan ook. Nogmaals leuke actie van KPN. maar niet voor mij.:thumbsdown_tone1::thumbsdown_tone1::thumbsdown_tone1::thumbsdown_tone1::thumbsdown_tone1:

Wat vreemd dat je niets hebt ontvangen terwijl je wel aangemeld bent voor deze actie. We gaan dit opnieuw doorzetten en laten uitzoeken. Zodra er meer bekend is laten we het weten.

Reputatie 7
Badge +21

Ik wil me graag aanmelden voor de december kadootjes maar er word gevraagd om een seaters code die je via de email ontvangen zou hebben. Die kan ik echt nergens vinden. Help! 

Hallo @Karin B 

Heb je vrijdagmiddag wel een mailtje Het is weer tijd voor een Kadootje van kpn gekregen? Via de button “Pak ze nu uit” kom je op de actiepagina. Klik daar op het plaatje 18 en je ziet het volgende:

Daar zie je vetgedrukt de seaters toegangscode. Succes!!

Ik probeer de hele tijd mij in te schrijven voor de 20 december klander actie maar dan heb je een actie code voor nodig maar kan nergens de actie code vinden :sweat_smile:

 

Reputatie 7
Badge +21

 @Zylfy  Meld je aan bij seaters.com/kpn met de toegangscode 'kpnpaktuit'. Zoals hierboven ook al uitgelegd, staat dit op de actiepagina.

Blijkbaar is kpnpaktuit de toegangscode voor het registeren voor Eindejaartrekking. Staat nergens vermeld

Reputatie 7
Badge +21

@Denbri goed kijken: 

 

Hoi waar haal ik de code op van het KPN Kadootje 

Groet Hans

Reputatie 3
Hier staat het ook: https://www.seaters.com/kpn/authenticate/landing

 

Reputatie 3

@Blackeagle36 

 

Reputatie 1

Leuk al die cadeaus. Maar voor mij niets, alhoewel men zegt dat ik op de lijst sta. Zo gaat er een periode voorbij, zonder ook maar één kado te mogen hebben. Toch leuk zo’n actie.

Ja leuk, meld ik me aan op die site voor de trekkingen van de prijzen, krijg ik de mail niet om te bevestigen, ook mobiel ingevuld, geen sms om te bevestigen, gaat lekker.:astonished:

aangemeld voor kadootjes kpn maar geen code gekregen?

Reputatie 7
Badge +28

@Doornekamp33 
 

Je krijgt van die site geen bevestigingsmail. Als het goed is zie je daar staan dat je bent aangemeld.  

Ik kan de voucher van footlocker niet downloaden. Dat was het cadeau van vandaag.  Nog iemand die daar problemen mee heeft?

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Je e-mailadres is nog niet bevestigd! Je kan geen berichten van ons ontvangen voordat je je e-mailadres bevestigt.

 

Je mobiel telefoonnummer is nog niet bevestigd! Zonder bevestiging kunnen wij geen contact opnemen met jou via SMS in geval van dringend nieuws omtrent je plaatsen.

 

 @Noordzee Dit is wat er staat en beide komen niet aan en kan ik me niet aanmelden voor de prijzen tombola, moeten op de wish list om mee te doen volgens de site.

https://www.seaters.com/kpn/

Sluiting Wish List : 31-12-2020 23:59

Nadat je bent aangesloten bij de Wish List, word je per e-mail op de hoogte gebracht wanneer je gewonnen hebt

Reputatie 7
Badge +28

Ok @Doornekamp33

Dat is wat anders. De registratie op die website moet inderdaad wel gelukt zijn. 

Goed om te lezen dat veel nu het berichtje over het kado hebben ontvangen! Na het openen van de link in de mail kan je op de datum klikken, daarna worden de details van het kado getoond. Als het op de laptop niet lukt, zoals bij @Keekie kan je het op een ander apparaat proberen om te kijken of het daarmee wel lukt.

@Balen100@Majbritt@Finanda@SchapendonkN; jullie gaven eerder vandaag aan dat jullie de mail van het kado van vandaag niet hebben ontvangen. Hebben jullie het bericht inmiddels wel gekregen? Ik kreeg 'm vanmiddag zelf rond 15.47.

Het is inmiddels de 20e maar ik heb niks gekregen, wel de 11e trouwens. Maar zou die van de 18e ook graag krijgen. Rianne 

Reageer