KPN Kado Kalender 2020

KPN Kado Kalender

  • 7 December 2020
  • 438 reacties
  • 51314 keer bekeken
KPN Kado Kalender

Toon eerste bericht

438 reacties

Hallo Erwin,

Klopt, die link gevolgt. Niemand heeft zich hier geregistreerd. 

 

Reputatie 7
Badge +22

Vanavond om 21:00 uur op kanaal 41 live optreden van Di-rect:

Speciaal voor alle KPN klanten!

Veel kijkplezier! 👍🏼

Ik wil graag meedoen met de aktie en kadootje van jullie, maar het lukt niet me aan te melden.

Emailadres bestaat al, maar dat kan niet hoe nu verder?

En aangezien dat dat mijn mailadres is kan dat niemand anders gedaan hebben.

Reputatie 5
Badge +6

Vanavond om 21:00 uur op kanaal 41 live optreden van Di-rect:

Speciaal voor alle KPN klanten!

Veel kijkplezier! 👍🏼

Geweldig concert!😊

@Marly57 Kun je een screenshot van de foutmelding maken? Dan heb ik iets om naar de beheerders van de site te sturen.

Reputatie 7
Badge +22

Vanavond om 21:00 uur op kanaal 41 live optreden van Di-rect:

Speciaal voor alle KPN klanten!

Veel kijkplezier! 👍🏼

Geweldig concert!😊

Zeker! Ik hoop dat KPN dit vaker gaat doen, zou best een mooie aanwinst zijn. 👍🏼

Reputatie 7
Badge +21

@Erwin_ , hier in dit topic hetzelfde (al ingeschreven met dit adres) probleem met screenshot.

Reputatie 2
Badge

Ik zie verschillende berichten over mensen die een sms van kpn hebben gehad, dat je deze maand 5gb extra kado krijgt, maar dat de 5gb nog steeds niet is bijgeschreven. Ik heb dat smsje ook gehad, en je raad het wel. ook bij mijn is hij niet bijgeschreven. Zo kan ik ook wel een kado weggeven. Tegen de tijd dat die 5gb eindelijk word bijgeschreven is de maand al voor bij. Slechte zaak KPN.

Ik zie verschillende berichten over mensen die een sms van kpn hebben gehad, dat je deze maand 5gb extra kado krijgt, maar dat de 5gb nog steeds niet is bijgeschreven. Ik heb dat smsje ook gehad, en je raad het wel. ook bij mijn is hij niet bijgeschreven. Zo kan ik ook wel een kado weggeven. Tegen de tijd dat die 5gb eindelijk word bijgeschreven is de maand al voor bij. Slechte zaak KPN.

Hallo @Wilfried1969 , het wordt niet bij je bestaande bundel bijgeschreven, maar is een aparte bundel die je eerst opmaakt.

 

Reputatie 2
Badge

vind ik wel raar. ik zou graag willen zien hoeveel ik al van de extra 5gb gebruik heb gemaakt. Ik heb een keer vaker extra gehad, en die stond gewoon bij mijn normale bundel bijgeschreven.

 

vind ik wel raar. ik zou graag willen zien hoeveel ik al van de extra 5gb gebruik heb gemaakt. Ik heb een keer vaker extra gehad, en die stond gewoon bij mijn normale bundel bijgeschreven.

 

Hallo @Wilfried1969 , als je binnen mijnkpn op je nummer klikt en dan onderaan op al je bundels bekijken klikt zie je precies de status.

 

Reputatie 2
Badge

Oke, ik heb het gevonden. Niet echt handig met die nieuwe App. Van mijn mag die oude App wel terug. die werkte veel sneller en overzichtelijker

 

Hoi Allemaal,

Geweldige stream prima geluid.
En op kanaal 41 was het niet minder.
Leuk cadeau.
Vet concert. 😎
Bedankt KPN, morgen nog een keertje kijken en vooral luisteren.😀

Ik heb me vanmorgen aangemeld. De aanmelding is bevestigd via mail. Ik scande vervolgens de code en kreeg toen een melding op mijn scherm: Your Account has been deleted. Please contact our support team. Maar kan geen support team vinden, dus leg het maar even hier neer. Doe ik nu mee of niet?

hoe kan ik nou in hetkurhaus direct zien op de 11e als ik de 11e een briefje krijg met kadotjes doe maar

5 gigabyte\ erbij want dat moet goed zijn graag !!sinds jaar en dag klant bij kpnthuis200gb glasvezel en mobiel 06-******* gr E H VW

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel in verband met privacy.
 

Reputatie 7

Ik heb me vanmorgen aangemeld. De aanmelding is bevestigd via mail. Ik scande vervolgens de code en kreeg toen een melding op mijn scherm: Your Account has been deleted. Please contact our support team. Maar kan geen support team vinden, dus leg het maar even hier neer. Doe ik nu mee of niet?

Als de aanmelding bevestigd is, dan is alles in orde. Een deel van de QR codes werkt inderdaad niet. Ze verwijzen echter alleen maar naar de Kadootjes overzichtspagina op onze website. Die kun je ook bereiken via www.kpn.com/kadootje.htm

 

hoe kan ik nou in hetkurhaus direct zien op de 11e als ik de 11e een briefje krijg met kadotjes doe maar

5 gigabyte\ erbij want dat moet goed zijn graag !!sinds jaar en dag klant bij kpnthuis200gb glasvezel en mobiel 

 

Het concert was gisteravond live te zien op het BeleefKPN kanaal (nummer 41) via je tv ontvanger of via de iTV app of website. Heb je geen interactieve tv van ons, dan was het te zien via internet met een code die je kon aanvragen. Al deze informatie was te vinden in de mail, of als je vanuit de mail op de link klikte. 

De 5GB is inmiddels bij zo'n beetje iedereen actief. Je zou een sms moeten hebben gekregen. Je kunt verder in de MijnKPN controleren of de bundel er al is. Dit doe je via Producten > 06-nummer > Meer opties bekijken > Alle bundels bekijken. Daar staat hij dan bij, met ook zijn geldigheidsdatum. Er staat dan bij dat de eerst je eigen bundel verbruikt wordt. Bij normale bundels is dat ook zo. Echter bij deze bundel wordt eerst de extra 5GB opgebruikt en daarna pas weer je eigen bundel.

Reputatie 3
Badge

Ik heb me aangemeld en een bevestigingsmail ontvangen, Helaas tot nu toe geen mails met cadeaus.
Hoe kan dat.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Roef , er is pas één kadootje geweest, de livestream van Di-rect op 11 december. Heb je dat gemist?  Het volgende mailtje komt vrijdag 18 december. 

Reputatie 3
Badge

Die heb ik inderdaad gemist, hopelijk krijg ik de volgende wel.
Komt misschien ook omdat ik de bevestiging op 11 december heb gekregen.

Hallo post pas 12 december gehad. Concert gemist !!!! Erg jammer !!!!

Reputatie 7
Badge +20

Ai dat is inderdaad erg jammer @Hannie H :slight_frown:

Reputatie 1

Ook ik bericht ontvangen van KPN, zowel via mobiel als via de mailbox. Netjes aangemeld, doch GEEN mail ontvangen, dat ik aangemeld ben. Bij opnieuw aanmelden, wordt gewezen op het feit, dat ik reeds aangemeld ben.

Inmiddels meermaals telefonisch contact trachten te zoeken bij KPN, doch de wachttijden varieerde van 20 tot 30 minuten en de verbinding werd verbroken.

Heden weer contact gehad en daadwerkelijk iemand gesproken. Men ging het uitzoeken en ik werd vervolgens in de wacht gezet, doch na 20 minuten werd de verbinding verbroken.

Iedere maand geef ik een beoordeling bij de consumentenbond. Hoe lang KPN, dat ze nog bovenaan staan op basis van klantgerichtheid?

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Ook ik krijg bericht en kan mij echter niet aanmelden...zo kan ik ook kado’s weggeven😠

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Balen100 en @Biggles31, welkom! Dit is wel erg rot! Ik begrijp goed dat het nog niet gelukt is om aan te melden? Jullie hebben je aangemeld met dezelfde e-mailadressen als waar jullie KPN ID mee is aangemaakt je de factuur op ontvangt? Kan je daarnaast je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Dan kijken we graag mee. 

 

Admin: kleine correctie

Hallo @Marcia_ , je dient je aan te melden met het emailadres dat ook gebruikt wordt voor de facturering van je diensten en dat hoeft dus niet per se je emailadres te zijn van je KPNID, dus, met alles respect, dit antwoord ijkt me niet geheel correct.

 

Reageer