KPN Kado Kalender 2020

KPN Kado Kalender

  • 7 December 2020
  • 438 reacties
  • 51308 keer bekeken
KPN Kado Kalender

Toon eerste bericht

438 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Oh hehe, daar had ik overheen gelezen :)  fijn dat het werkt! Veel plezier alvast!
Ik denk dat deze QR code inderdaad niet goed is. Ik ga het doorgeven!

Reputatie 5
Badge +5

Kan iemand van KPN checken waarom ik geen info heb ontvangen over de KPN Kado Kalender?

Ik heb naar mijn weten de contactinfo hiervoor al goed ingesteld in de 2 accounts (Mobiel & Internet/TV).

Inmiddels heb ik mij wel aangemeld omdat Fam wel de info kreeg.

Over de extra 5gb voor mobiel heb ik trouwens ook geen info ontvangen. 

Ooit gedacht aan een kadootje als een tv-ontvanger die niet iedere week in storing gaat?

Vandaag de folder ontvangen met de kado kalender heel leuk. Ik had me al aangemeld via de mail maar waar kun je de kado's kijken of op welke zenders.

In ieder geval super leuk had van mij wel de hele maand december mogen zijn 😃

Hallo @Cris4 ,

Je kunt je hier aanmelden :

 

https://www.kpn.com/kadootje.htm

Deze werkt niet. Krijg een error. Ik kreeg vandaag een foldertje van de KPN in de bus waarin een qr code staat. Ook deze werkt niet. 

Het zou pas echt een cadeautje zijn als de diensten naar behoren werken. 

Kpn.com/kadootjes werkt niet! (504 Gateway Time-out)

QR code werkt ook niet op de folder, je word doorgeleid naar https://qrco.de/bbq1XA en daar zie krijg je de melding "

Your Account has been deleted.

 

Please contact our support team."

 

 

Gaat lekker zo.....

Prutsers hoop poespas werkt de link niet , ziggo ik kom er aan ?

 

mooi kado

 

Your Account has been deleted.

 

Please contact our support team.

Het zou pas echt een cadeautje zijn als de diensten naar behoren werken. 

Zeker overstappen 

Aha het kado krijg je pas als :

 

ontkoppel je kerstverlichting 
Schakel eerst alle kerstversiering uit als je problemen ervaart met je beeldkwaliteit of andere onverklaarbare foutcodes op je tv ziet verschijnen. Hiermee sluit je direct uit dat het probleem in de kerstverlichting zit. Meer weten: kerstversiering en DVS

stuur mij maar een fatsoenlijk werkende link 

Reputatie 7
Badge +28

De e-mail met het eerste kadootje is vanochtend vroeg ontvangen ! 

 

 

kado van 11 dec

Speciaal voor alle Young Ones
DI-RECT live in concert
De Kado Kalender is begonnen! Op 11 december om 20.30 uur geeft de rockband DI-RECT een bijzonder livestreamconcert vanuit het Kurhaus in Scheveningen. Als klant van KPN kun jij dit concert beleven via een livestreamverbinding.

Er bestaan nog mensen die het raar vinden dat ze zich niet kunnen aanmelden voor de cadeautjes 🤣🤣 bij kpn kan je je alleen aanmelden voor hete lucht 

Badge

Ook ik heb een kaartje met kadootje van KPN gekregen. De kadootjes die ik per mail krijg daar hoef ik als ik het niet wil of niet nodig is te ontvangen of te gebruiken na openen van de mailtjes die ik krijg van KPN? Want ik heb al een smartphone. En in het kaartje van KPN staat dat het eerste kadootje al klaar ligt. Een unieke concert van Di-rect wat ik live kan bijwonen. Dat is te ver van mijn huis en iedereen weet hoe dit jaar is. Vanwege de coronatijd, mondkapjes gebruiken, handen wassen en afstand houden kan dat eerste kadootje al niet doorgaan. Dus daar heeft KPN geen rekening mee gehouden.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Els34 

Uiteraard houdt KPN daar rekening mee. Het is een online concert. Het kadootje is een gratis toegangscode voor een livestream. Je kan het ook via de iTV ontvanger van KPN bekijken.

Ook ik heb een kaartje met kadootje van KPN gekregen. De kadootjes die ik per mail krijg daar hoef ik als ik het niet wil of niet nodig is te ontvangen of te gebruiken na openen van de mailtjes die ik krijg van KPN? Want ik heb al een smartphone. En in het kaartje van KPN staat dat het eerste kadootje al klaar ligt. Een unieke concert van Di-rect wat ik live kan bijwonen. Dat is te ver van mijn huis en iedereen weet hoe dit jaar is. Vanwege de coronatijd, mondkapjes gebruiken, handen wassen en afstand houden kan dat eerste kadootje al niet doorgaan. Dus daar heeft KPN geen rekening mee gehouden.

Livestream. 😉

Goedemiddag KPN. Klopt het dat je niet kan inloggen in Kadootje van KPN

Niet met QR code en Kan.com/kadootje

???

 

Het einde van het jaar is weer in zicht en dat is het perfecte moment om Kadootjes weg te geven. Tel met ons af naar het nieuwe jaar met de KPN Kado Kalender :gift:

Wat zit er in het Kado?
Gedurende de decembermaand, kun je verschillende Kadootjes van ons verwachten zoals: gratis films, data, leuke kortingen, winacties en meer. De Kado Kalender van KPN zit dit jaar bomvol met allerlei leuke presentjes om het eind van het jaar net wat specialer te maken. Voor ieder wat wils! 

Aanmelden voor KPN Kado Kalender
Meld je hier aan voor de: KPN Kado Kalender . Dat kan nog tot uiterlijk 20 december, wees er dus snel bij. Heb je je aangemeld? Top, je ontvangt dan meteen van ons een bevestigingsmail. Voor een aantal Kadootjes heb je je klantnummer nodig zoals vermeld op je factuur. Deze vind je terug via je MijnKPN-account.  

Wanneer komt het eerste Kado?
Op vrijdag 11 december staat het eerste Kadootje al voor je klaar. Spannend!
Van 11 tot en met 31 december ontvang je per e-mail jouw kadootjes. We sturen je in die periode 7 keer een mailtje, dus hou je inbox goed in de gaten!


Nieuwsbrief en sms: Kadootje van KPN
Op 3 december kondigen we de Kado Kalender aan in onze nieuwsbrief en sms met daarin een link naar de Kado Kalender. Heb je de nieuwsbrief gemist? Geen zorgen, ook zonder je aan te melden voor de nieuwsbrief mag je meedoen aan de KPN Kado Kalender. Meld je snel aan :) 

Geen nieuwsbrief en/of sms ontvangen?
Dan is het mogelijk dat je ons geen toestemming hebt gegeven om je te benaderen voor acties, nieuws en tips. Je ontvangt dan geen nieuwsbrief. Wil je graag door ons op de hoogte worden gehouden? Pas dan je gegevens aan in je MijnKPN;

Ook interessant voor jou:

Alvast fijne feestdagen! :santa_tone1:

Heb je een vraag, of wil je laten weten wat je van de Kadoos vindt? Laat hieronder gerust een berichtje achter :) 

Hoi kpn, ik heb een briefje gekregen dat ik vanavond naar het concert van di-rect online kan bijwonen maar hoe kom ik daar? De qr-code op het kaartje werkt niet.

Alvast bedankt 

De e-mail met het eerste kadootje is vanochtend vroeg ontvangen ! 

 

 

kado van 11 dec

Speciaal voor alle Young Ones
DI-RECT live in concert
De Kado Kalender is begonnen! Op 11 december om 20.30 uur geeft de rockband DI-RECT een bijzonder livestreamconcert vanuit het Kurhaus in Scheveningen. Als klant van KPN kun jij dit concert beleven via een livestreamverbinding.

Hoe kom je bij de livestream? Ik heb er geen mail van ontvangen alleen een brief 

V

Vanmiddag heb ik pas jullie cadeau bij de post ontvangen. Direct heb ik mij aangemeld voor de cadeaus. Kan ik vanavond nog de Livestream bekijken? Hoe kom je bij de livestream? Ik heb namelijk nog geen e-mail ontvangen. 

Had hetzelfde probleem en heb gebeld, livestream is te zien op kanaal 41 als het goed is

Vanmiddag heb ik pas jullie cadeau bij de post ontvangen. Direct heb ik mij aangemeld voor de cadeaus. Kan ik vanavond nog de Livestream bekijken? Hoe kom je bij de livestream? Ik heb namelijk nog geen e-mail ontvangen. 

Had hetzelfde probleem en heb gebeld, livestream is te zien op kanaal 41 als het goed is


Leuk & we hebben geen '’code'’ nodig om dit concert te volgen?

Hoi allemaal. Er is inderdaad iets misgegaan met die qr codes. Maar niet getreurd want hier is de directe link: https://www.kpn.com/kadootje.htm

Hier kun jij je inschrijven en je krijgt dan binnen een paar minuten een bevestiging per mail (check voor de zekerheid ook even je spam map)

Het concert van Di-rect is voor iedereen met KPN iTV te bekijken op kanaal 41. Hier is die informatie te vinden: https://www.kpn.com/direct.htm

 

Goedenavond,

ik registreer mij voor de folder die jullie hebben verstuurd inzake kon kadootje. Nu geven jullie aan dat ik al geregistreerd ben?

Nog niet gedaan, dus hoe kan dat?

Reputatie 7
Badge +21

Misschien toch ook nog even aanmelden via de directe link: https://www.kpn.com/kadootje.htm

Er komen in totaal 7 Kadootjes

 

@Vennek : Dus je gaat naar deze url: https://www.kpn.com/kadootje.htm  en als je dan je gegevens invult krijg je die melding?

(zou het kunnen dat een familielid zich al geregistreerd heeft?)

Reageer