Vraag

Probeer Spotify te activeren, zie dat ik eerst mijn account moet opzeggen?

  • 5 June 2024
  • 4 reacties
  • 13 keer bekeken

Hallo ik heb mijn spotify willen activeren, maar nu geeft hij aan san ik eerst mijn account die ik geb miet opzeggen. Die begrijp ik niet. Ik hoef nu toch niet bij spotify het accont op te zeggen. Die wordt toch over geschakeld naar kpn abonnement toe.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Ellen21, leuk dat je hebt gekozen voor Spotify bij KPN! 💚

Ik begrijp dat je al Spotify Premium had, maar dat je de facturatie nu graag via KPN wilt laten verlopen. In dat geval moet je jouw Spotify account inderdaad eerst omzetten naar Free, voordat je Spotify bij KPN kunt activeren. 

Dit kan door in te loggen op de Spotify website. Ga vervolgens naar je abonnementsinstellingen om op te zeggen. Na het opzeggen wordt de datum waarop je Premium eindigt weergegeven. Op die datum wordt je account Free en kun je Spotify Premium via KPN activeren.

Meer informatie over Spotify bij KPN vind je hier: Spotify bij KPN.

Nu lukt het niet om mijn zoon toe toevoegen. Zeggen dan is een probleem opgetreden.

 

Reputatie 7
Badge +19

Je hebt een Family account begrijp ik? Als er een fout optreedt bij het uitnodigen, is dat iets dat Spotify dient op te lossen. Mogelijk dat het op een ander apparaat wel lukt? 

Bedankt gaan het proberen

Reageer