Vraag

Nieuw MijnKPN app (12 oktober 2020) werkt niet

  • 13 October 2020
  • 34 reacties
  • 1788 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

34 reacties

Ik heb er een reminder achteraan gestuurd. Ik hoop dat ik snel meer info heb.

Werkt nog steeds niet. Je zie even de gegevens en daarna meteen wit scherm.

Reputatie 6
Badge +7

Werkt hier wel maar vreselijk langzaam.

 

zat en bijna klaar met KPN wat is dat bedrijf afgezakt de afgelopen tijd.

Werkt nog steeds niet. Je zie even de gegevens en daarna meteen wit scherm.

Dit op een iPhone 12 pro max en iPad Pro met laatste versie iOS 14.2

Mijn collega's zijn druk bezig met een onderzoek. Ervaren jullie nog steeds dezelfde problemen?

Badge

helaas werkt het nog steeds niet.

wanneer wordt dit op gepakt en opgelost.

steeds via de webbrowser mb’s delen is niet heel handig.

dit probleem is al sins de nieuwe app update.

Het is nog steeds in onderzoek.  Soms helpt het om toegang tot contacten stop te zetten. Had je dat al geprobeerd?

Badge

Het lijkt nu wel te werken. 
 

Reputatie 1

Applicatie werkt na het nieuwe design nog maar half, Het overzicht toont geen overzicht meer van alle abbo's, maar nog maar het verbruik van 1 abbo….

de rest zou je (met 2 a 3 schermknipperingen) kunnen  selecteren, maar daar staat nu geen verbruik meer in…. 

Dan wordt het delen van MB's wel erg moeilijk gemaakt…

Eerst dacht ik dat het gewoon de eerste dag van de maand druk was, maar hij werkt steeds slechter…

Zet de oude layout maar terug, ik heb liever een werkende app, dan flitsende animaties zonder echte info.