Vraag

Nieuw MijnKPN app (12 oktober 2020) werkt niet

  • 13 October 2020
  • 34 reacties
  • 1788 keer bekeken

Reputatie 1

De nieuwe MijnKPN app voor IOS en iPadOS werkt niet goed: het tabblad ‘overzicht’ blijft geheel leeg. Herstarten, opnieuw installeren, uit- en weer inloggen geven geen oplossing.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

34 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @S.V.D., hier werkt het wel, maar dat zegt niet altijd wat. 

Heb je ook de laatste iOS 14.0.1? 

Reputatie 1

Jazeker, iPadOS 14 en IOS 14. Allebei up-to-date.

Reputatie 1

Op dit moment een drama app.

Kom nergens bij en kan geen mb’s delen omdat hoofdscherm niet mee werkt.

Reputatie 7
Badge +10

Het is mijn ervaring dat het wel vaker willekeurig is.

Online werkt meestal wel goed: mijnkpn

Drama regel dit KPN! 

Hoi @RVANV , @S.V.D. @Ronald K. :

Sorry voor het late antwoord. Speelt deze problematiek nog steeds? Zo ja,  heb je geprobeerd om de app opnieuw te installeren? Mochten de klachten blijven: hebben jullie screenshots?

Reputatie 1

Heb net gekeken maar nu geeft hij alles goed aan. 

Reputatie 1

Ook opnieuw installeren helpt niet. Ik ben er inmiddels achter dat de app sowieso vastloopt als er toegang tot de contacten is gegeven. Als ‘toegang tot contacten’ is uitgeschakeld, dan werkt de app iets  beter maar nog steeds duurt het steeds ongeveer 20 seconden voordat alle gegevens worden getoond.

@S.V.D. . Soms zit er inderdaad vertraging op. 20 seconden is wel erg lang. Gebeurt dit zowel via Mobiel internet als je wifi thuis?

De gegevens kloppen verder allemaal wel? En alle functionaliteit is wel aanwezig?

Reputatie 1

De soort verbinding maakt inderdaad geen verschil. Met flinke vertraging zijn alle functionaliteiten beschikbaar; de verbruiksdata (MB) laat het langst op zich wachten.

Heb je mogelijkheid om de app op een ander toestel te installeren om te testen? Misschien zit er ‘onderwater’ iets in de weg op jouw specifieke toestel.

Reputatie 1

Ook hier (android app) nu een update gekregen (27-10-2020) en het overzicht is eigenlijk geen overzicht…. geen verbruiksdata en slechts focus op 1 telefoon nummer……

 

Ik wil het oude overzicht terug zodat ik in 1 oogopslag kan zien dat moeder de vrouw weer teveel data aan het verstoken is en dat ik snel wat MB moet overpompen… En natuurlijk even de wifi van haar telefoon weer moet aanzetten.

@RSimons : Begrijp ik het goed dat jij de nieuwe interface niet fijn vind maar dat het wel allemaal werkt en de voor jou relevante informatie kunt vinden? In dat geval kan ik de ontwiikkelaars feedback geven maar acht ik de kans dat het aangepast wordt miniem. 

Reputatie 1

Nee, de info van het gebruik staat er gewoon NIET meer op…. 

Zelfs als ik een ander abbo (van de 5 die ik heb) selecteer, kan ik niet zien hoeveel MB’s daarop verbruikt zijn. 

Een overzicht moet nou net dat zijn, overzicht bieden over je abbo’s.

Maar als het verbruik (zelfs bij selecteren van een abbo) niet te zien is… is de app waardeloos geworden.

Badge

de App op ios blijft op het home screen enkel wit beeld geven. ronde uit waardeloos. de oude app werkte wel normaal.

app opnieuw geïnstalleerd meer niks helpt. op ios 14.1

maar op de ipad met ipados 14 werkt de app wel? wordt wel tijd dat het word opgelost.

@Chris76 : Dit is geen storing die ik herken. Het lijkt er op dat dit een individueel issue is. Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt?

 

Badge

Bij deze. 
en een screenshot van de app 

Dit is hoe de app opend en was ik zie. 
ios14.1 en op iPad os 14 werkt het wel normaal. 

Sinds ik een iPhone 12 heb werkt de app bij mij ook niet meer. Gegevens worden gewoonweg niet geladen. App al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dit hielp niet.

Badge

Ik heb idd ook de de iPhone 12 Pro. 

Idem met de app, blijft op laden staan

Er was tevens een storing. Wellicht is dat samengevallen.

Kunnen jullie nog eens testen? Mocht het op de iphone 12 nog steeds niet werken zal ik bij de developers gaan aankloppen.

Badge

Er is niks veranderd hoor. 
nog steeds een blank scherm. 
wel jammer. Hopelijk gaat dit geen maanden duren. Maar ik vrees er voor. 
 

Ik ben aan het navragen bij de ontwikkelaars van de app of zij herkennen dat er issues zijn met de iphone12

Badge

Had het ook op de XS na de update. 
en nu ik de 12 pro heb is het nog steeds 

 

Badge

Wat is de stand van zaken nu. 
met is hier nog niks veranderd.