Beantwoord

Geen geluid bij gehuurde film Pathe

  • 16 July 2023
  • 45 reacties
  • 7002 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

45 reacties

Reputatie 1

Gebruik voor dat tegoed bij Pathé de oplossing van @Tom1980 , @BrietjeRasta .

Pathé app in telefoon casten via de chromecast van de tv+ box. Dat zal zéker werken!

Ik ga het vanavond eens proberen. Hopelijk lukt dat ook met een IPhone. 

Ik hou jullie op de hoogte.   

Reputatie 1

Ik heb ook een iPhone, dus het gaat lukken 😄

Reputatie 1

Allen, bedankt voor de tip! Pathe Thuis-app gedownload op mijn IPhone, casten naar KPN Box ging ook goed en snel en een film gekeken op mijn tv met beeld en perfect geluid, dus dat werkt perfect. Heel erg blij mee! 

  

Reputatie 7
Badge +20

Er is een oplossing die goed werkt. De Pathé thuis app op je telefoon (of ander device) en de film kijken via de app op je telefoon en Chromecast die geïntegreerd is in de kpn tv ontvanger. Op die manier kijk je de films uit Pathé thuis app en kun je voucher van Pathé thuis gebruiken en budget van Pathé thuis opmaken. 

Dit is voor nu een goede oplossing inderdaad. 

 

Verder is er nog niet heel goed naar gekeken, omdat er maar 1 melding was. Nu zijn er meer en zullen wij het nog eens voorleggen bij de ontwikkelaars.

Graag hoor ik nog wel van jullie, hoe jullie de geluidsinstellingen op de TV+ hebben staan. Dan kunne wij dat nog meenemen in de feedback. 

Reputatie 7

We hebben dit voorgelegd aan het tv team, en zij zijn in overleg geweest met Pathé. Blijkt dat dit toch een probleem is in de Pathé app. Betekent dat zij ook degenen zijn die dit moeten oplossen. We hebben vernomen van Pathé dat ze hier ook al mee bezig zijn. Het is alleen nog niet bekend wanneer die oplossing dan van hun uit uitgerold wordt.

Ik heb een cadeaukaart gehad voor Pathé thuis, maar wat een afknapper, GEEN GELUID! Ik zie dat deze klacht al langer bestaat en zogenaamd opgelost zou worden. Zie uw eigen antwoord van laaaang geleden.... 

 

En dat in deze digitale wereld.........!!!

Wat is hierop uw antwoord?

Er gaat inderdaad iets niet goed met de Pathé app in de TV+ Box. @Hgfm 

Om de voucher toch te kunnen gebruiken kun je de Pathé app in je smart-tv gebruiken. 

Heb je die niet download dan de Pathé Thuis app op je telefoon. Daarmee kun je dan weer casten naar de TV+ Box 🙂. Dat gaat wel goed. 

Gebruik maken van betaald aanbod van Pathé Thuis kan wel. Want dat zit gewoon in het aanbod van het TV+ menu, onder films huren. Je betaalt dan via je kpn factuur. Vouchers van Pathé werken daar helaas niet. Maar via je smart-tv of casten met de app in je telefoon wel.

Da's leuk en aardig, die digitaal, maar ik snap niet wat je bedoelt en weet niet hoe ik dat zou moeten doen.

 

 

Jammer,  @Hgfm .

Het is echt niet ingewikkeld. 

Je hebt toch wel een smart-tv? Daarop is Pathé Thuis al geïnstalleerd. Hier zit ie al op de tv uit 2016. De oudste smart-tv hier, 2012, is te oud. Daar werkt geen enkele app meer.

Of in ieder geval een smartphone? Dan is met de Pathé Thuis app daarop casten naar de box niet moeilijk. 

Reputatie 1

Ha Allen,

Verbazing over dit draadje van maanden geleden. Ik had ook een tegoedbon van pathe, thuis, film gehuurd via de app binnen kpn en ja hoor....geen geluid. Dus het probleem is nog steeds niet opgelost! De trailer van de film gaf overigens wel geluid!

De film via mijn telefoon gecast (zonder de app, gewoon via oathe thuis website) en dat werkte goed.

Zou het ooit nog opgelost worden?

 

Zou het ooit nog opgelost worden?

Hmm, het zal geen hoge prioriteit hebben @Vita Victoria .

Aangezien het volledige aanbod van Pathé via kpn gehuurd kan worden. Buiten de Pathé app om. Gewoon via films huren. 

Blijft over af en toe een Pathé voucher. 

Gelukkig heeft ie chromecast. 

En de bal ligt bij Pathé. Maar ook zij weten dat kpn klanten gewoon wel hun films kunnen huren. Eerder in dit topic:

Erik_ KPN vermeldt:

We hebben dit voorgelegd aan het tv team, en zij zijn in overleg geweest met Pathé. Blijkt dat dit toch een probleem is in de Pathé app. Betekent dat zij ook degenen zijn die dit moeten oplossen. We hebben vernomen van Pathé dat ze hier ook al mee bezig zijn. Het is alleen nog niet bekend wanneer die oplossing dan van hun uit uitgerold wordt.

Reputatie 1

Eens Peter, maar het kan geen kwaad om het nogmaals te melden denk ik altijd maar! Zou ook wel een idee zijn als kpn mogelijkheid zou geven om pathe vouchers bij hun in te wisselen...

Dat kan inderdaad geen kwaad.

Zelf kan ik het nooit testen. Geen auto dus ook geen Pathé voucher bij Shell. 

En een account hoef je niet te nemen omdat het toch via kpn 'films huren' kan.

Pathé is toch pay per view.

Fijn!!!

Met de zegels van de Albert Heijn een film gehuurd. En inderdaad, gaan geluid via de app!!!!

Waardeloze app dus. 

Nu maar kijken of ik een chromecast ga kopen of mijn geld terug ga krijgen van de Appie. Leuke actie van de AH en Pathé.

(Heeft Vue geen actie??)

Bijzonder, we zijn bijna een half jaar verder en er is niets opgelost. Ik kreeg een complete handleiding gemaild met wat ik moet doen.  Guess what… nietsss. 
wel prutsers hoor bij Pathé. 
 

gelukkig heeft m’n tv ook een Appstore met Pathé en daar werkt het prima. 

De Pathé-thuis app heeft ook niet zo heel veel noodzaak op de kpn ontvanger, @PjtR .

Aangezien het volledige aanbod ook via kpn te huur is. Voordeel je betaalt via kpn en hebt geen Pathé-thuis account nodig. 

Pathé-thuis is een pay per view dienst. 

Enige is dat je dan niks hebt aan de Pathé-thuis voucher. Via kpn heb je een KPN voucher nodig maar die zijn al maanden niet meer uitgegeven. 

Ik wilde gisteren een film kijken via de pathe thuis app. Ik had een kadocode. Daardoor hoefde ik geen geld uit te geven voor huren. En ja hoor nog steeds geen geluid. Moest van kpn me geluidsinstellingen veranderen. Gedaan, maar nog geen verbetering. Je betaalt je scheel maar oplossingen aanvoeren of compensatie ho maar. Gelukkig heb ik een chromecast

Dat ligt aan de Pathé app van kpn. 
als ik de Pathé app van m’n tv gebruik werkt het wel. 

Ik heb geen smart tv dus mijn tv heeft geen app. Kpn zegt dat het niet aan hun ligt. Maar alle andere apps van kpn doen het wel gewoon

Het is iets in de kpn android-tv versie waardoor de Pathé Thuis app het niet doet op de TV+ box.

Want op mijn andere Android-tv box, Nokia 8000, doet ie het wel. De Nokia is 'standaard’ Android-TV. Die van kpn niet helemaal want daar zit het TV+ deel ook in de schil.