Beantwoord

Gesproken ondertiteling uitzetten

  • 18 January 2023
  • 26 reacties
  • 7996 keer bekeken

Sinds kort zijn wij bij de KPN. Sinds die tijd krijgen wij op opnamen regelmatigĀ een soort van geproken ondertiteling te horen. Dat is vrij vervelend. We hebben geen idee hoe we dit uitkrijgen. De klantenservice denkt dat het aan onze tv ligt. Ik kan me dat eerlijk gezegd niet voorstellen. Voorheen toen we nog bij een andere provider zaten geen last van gehad. Heeft iemand een idee hoe we die stem weg kunnen krijgen.

icon

Beste antwoord door KeesYagi 18 January 2023, 13:53

Bekijk origineel

26 reacties

Dit probleem had ik ook. Eigenlijk gebeurt dit alleen als je via de mobiele app het programma hebt opgenomen.Ā 
Ā 

Ik krijg dit als je een programma naam opzoekt en vervolgens gaat opnemen. De kans is dan vrij groot dat je de zender kiest met bij het logo de naam ā€œgosā€.Ā 

Reageer