KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8912 reacties

@ChrisWissink 

andere tv heb ik satelliet tv dus zal niet gaan

Reputatie 7
Badge +16

@ChrisWissink

andere tv heb ik satelliet tv dus zal niet gaan

Nee oke. Want anders zou er iets niet kloppen in de uitrol. Maar dan is het wel kloppend. 

@ChrisWissink 

Wij vinden het zo ook wel prima 

Geen haast mee

 

Badge

Opnames

 

De opnamelijst heeft ook een aangepast uiterlijk gekregen. Onderin het scherm is de lijst met opnames. Bovenin het scherm krijg je informatie van de geselecteerde opname. Er is in de lijst met opnames niet meer direct te zien van welke zender een programma is opgenomen. Dit is wel te zien in het informatiestuk.

 

Opnames

 

Voorheen kon je opnames alleen sorteren op datum (op- of aflopend). Nu kun je ze ook sorteren alfabetisch op titel.

Bij je geplande opnames zijn van je serieopnames alleen diegene te zien waarvan op dat moment afleveringen in de gids staan.

Geplande opnames

 

Verder is het zo dat een serieopname nu actief blijft. Dat wil zeggen dat als er onverhoopt een aflevering wordt gemist, of je verwijdert er zelf een (of meerdere), dan zal de eerstvolgende herhaling van die aflevering worden opgenomen.

Gecombineerd met het feit dat een ingeplande serieopname dus alleen zichtbaar is als er een nog op te nemen aflevering in de gids staat, betekent dit dat je een serieopname alleen kunt annuleren voor de laatste aflevering is opgenomen. Of door individuele afleveringen te verwijderen en hem dan te verwijderen als er herhalingen worden opgenomen.

Wel net als voorheen is het zo dat als je een serieopname annuleert, de afleveringen die je daarvan nog in je lijst hebt staan niet meer bij elkaar gegroepeerd worden.


7.7. zolang de seizoensopname ingepland staat kan je geen nieuwe seizoensopname - van hetzelfde seizoen ! - maken. In de huidige (7.7) versie kan je dan tenminste nog dat seizoen uit geplande opnames verwijderen. In de nieuwe versie (8.0) maken we het stiekum (je mag dat niet zien). Als nu (7.7) mijn ‘serie opname inplannen’ faalt, weet ik zeker dat er nog een ‘oude’ in de KPN planning staat. En kan ik deze verwijderen. Dat mag dus voortaan niet meer.

Maar als dan het ‘inplannen’ faalt moet ik de software herladen en herstarten.

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb 2 ZTE ZXV8001 boxen. Wacht nog steeds op de update.

Reputatie 7

Ik heb 2 ZTE ZXV8001 boxen. Wacht nog steeds op de update.

Staat er misschien ook nog een 1853 of nog ouder op jouw abonnement geregistreerd?

 

Reputatie 2
Badge +1

Hoe kan ik dat nakijken?

Reputatie 7

Hoe kan ik dat nakijken?

Wat zegt de KPN servicetool voor het omruilen van apparatuur over de bij jou aangesloten apparatuur?

Heb je ooit zo'n oude TV ontvanger gehad?

Zo ja, bel dan ook klantenservice eens op 0800-0402. Zij kunnen je ook vertellen welke TV ontvangers er op jouw abonnement geregistreerd staan.

Reputatie 2
Badge +1

Net nagekeken , staat nog een oude ontvanger op mijn naam.

Reputatie 7

Net nagekeken , staat nog een oude ontvanger op mijn naam.

Laat die dan verwijderen door klantenservice.

Reputatie 2
Badge +1

Is ondertussen gebeurd.

Reputatie 7
Badge +10

Beetje in twijfel of het met de update te maken heeft, maar het valt me wel op na de update. 

Ik heb een uurtje terug de Arris 5202 omgewisseld met de 2260.
De Arris had de nieuwe firmware al.
 

Maar nu het volgende, het beeld gaat regelmatig een paar seconden op zwart.
Dit gebeurd alleen met de Arris 5202.
 

Reputatie 7

Is ondertussen gebeurd.

Dan is het nu wachten op het moment dat jouw aansluiting in een zogenaamde "veegbatch" opgenomen is.

Reputatie 3
Badge +3

Ik heb afgelopen dinsdag handmatig de software van de tv ontvanger voorzien van een update (instellingen → Systeem instellingen → Systeem informatie → gele knop → bij beide opties ja).

Aangezien ik zag dat de ZTE ZXV8001 al voorzien had moeten zijn van de nieuwste update.

Na 1 x een handmatige update en 1 x een automatische update stond de nieuwste software update op mijn tv ontvanger.

Ik heb toen meteen de stand-by op uit gezet en de rest van de instellingen onveranderd gelaten.

Tot nu toe moet ik zeggen dat de ontvanger vlot reageert op alles en tot nu toe ben ik nog geen problemen tegen gekomen.

Behalve dan het geval dat mijn tv ontvanger niet automatisch voorzien werd van de update.

Reputatie 7
Badge +10

Ik plaats het hier, moet het toch ergens anders staan dan hoor ik het wel. :-)

De Arris 5202 geeft zoveel problemen na de nieuwe firmware dat het niet leuk meer is.

Ik kan wederom geen programma’s terugkijken, melding: video niet beschikbaar.
Elke willekeurig programma om terug te kijken lukt niet.

Dus de ontvanger weer voor een frisse start gekozen, gaat ‘m niet worden. 
 


Krijg nu tevens de melding van onderstaand topic;

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/geen-actieve-zenders-499684


De reset lukt op geen enkele manier meer, zeg het maar

 

@Anneke-Anna 

gebruik je een draadloze verbindingset (van die stekker blokken)

om de tv ontvanger met de experiabox te verbinden ?

Heb je één of meer ontvangers? Als je er b.v. twee hebt, heb je dan met beide problemen? Is de 5202 direct op de ExperiaBox aangesloten of zit er een switch of zo tussen?

 

Edit: Sorry, Peter was blijkbaar net eerder...

Reputatie 7
Badge +10

@Henk2304 @peter-keetfm 

Dank heren voor de snelle hulp.

Alles bekabeld direct op de Experia V10.

Ik heb de Arcadyan2260 en de nieuwe Arris. 
 

De 2260 heb ik er nu achter en precies hetzelfde probleem. 
 

Modem reset dan maar…..want het is hier de kluts kwijt….. (ik wilde alleen een serie terug kijken met een bordje eten op schoot 🙄)

probeer eens een andere utp kabel

misschien kabel niet goed meer

Reputatie 7
Badge +10

probeer eens een andere utp kabel

misschien kabel niet goed meer

Helaas, nieuwe utp zelfde problemen. Heb ook niets gelezen over een storing. 

Er is momenteel een ITV storing met foutcode AVS-500-5005

https://forum.kpn.com/internet-9/foutcode-avs-500-5005-504450

Reputatie 7
Badge +10

Er is momenteel een ITV storing met foutcode AVS-500-5005

https://forum.kpn.com/internet-9/foutcode-avs-500-5005-504450

Aaah dank je Peter!! 

oke

wij hebben deze storing niet gehad

Reputatie 7
Badge +10

oke

wij hebben deze storing niet gehad


Houden zo ;-) 

Vind het menu niks! Vooral als je naar een andere zender wilt... moet elke keer een extra keer "klikken" en vind het zeer jammer dat het beeld in beeld weg is!