Het valt mij op dat KPN haar online diensten alleen binnen de EU levert, maar niet ook binnen de EER. De bindende EU verordening Eengemaakte markt voor digitale diensten draagt dit wel op.
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/NL/TXT/?uri=CELEX%3A32022R2065
Hoe zit dit en wanneer gaat KPN wel voldoen? Concurrent Ziggo en mogelijk ook anderen voldoen wel aan deze verordening.
Waarom vraag ik dit? Ik moet vanwege werk de komende periode veel in Noorwegen zijn en wil daar graag Nederlandse televisie blijven kijken. En dat wil ik graag doen bij KPN waar ik al meer dan 20 jaar al mijn abonnementen voor internet, TV, vaste telefoon en mobiele telefoons heb lopen. Ik hoop dat KPN snel maatregelen neemt zodat ik mij niet genoodzaakt voel om over te stappen op een concurrerende dienst.
Klantenservice heeft me aanbevolen om dit via een klacht te laten oppakken. Ik gebruik dit forum liever nog als tussenstap.
Alvast bedankt voor de uitleg en tijdlijn.
Groet, Stefan
Beste antwoord door Alex van KPN
Bekijk origineel