Beantwoord

philips smart tv en KPNiTV Geen zenders geïnstalleerd

  • 18 June 2019
  • 31 reacties
  • 12062 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

31 reacties

@Nicolette1972

Als de de oorspronkelijke ab nog hebt van de tv kun je ook daarmee je tv weer op de juiste bron zetten (hdmi 1 vaak). Met “zenders niet geïnstaleerd” staat ie op de ingang “tv” waar een coax antenne op moet, maar die wordt bij kpn niet gebruikt.

Als je de ORIGINELE afstandsbediening van de tv zelf kwijt bent zit er altijd één of meer knopjes op de tv voor minimale bediening als aan/uit en ingangskeuze (source) en volume.

Waar zou dat knopje moeten zitten?

Meestal achterkant, zijkant of onderkant.

Hoi, ik had vanavond dit probleem ook op mijn Philips tv. Ontzettend bedankt voor bovenstaande reacties, ik was er anders niet uitgekomen! 

Reputatie 7

Dank voor je bericht, Jolanda. Fijn om te lezen dat je door dit topic geholpen bent :) 

Ik ben al vanaf gisterenavond bezig om mijn tv opnieuw op te starten marktomstandigheden niet verder dan digitale zenders gevonden 0

 

 

 

 

En dan uit eindelijk “ geen zenders geïnstalleerd” wat doe ik fout. De experiabox v10 heb ik gereset, de kabels en stroom erafgehad alles wel tig keer zonder resultaat.

En dan uit eindelijk “ geen zenders geïnstalleerd” wat doe ik fout. De experiabox v10 heb ik gereset, de kabels en stroom erafgehad alles wel tig keer zonder resultaat.

Hallo @75plusser , als je een tv-decoder in bruikleen hebt van KPN, sluit je die op je TV-toestel aan met een HDMI-kabel. Op je TV-toestel kies je bij bron (source) voor HDMI1 of HDMI2 of welk nummer dan ook, waar je de decoder met de kabel op aangesloten hebt.

Zenders zoeken is niet van toepassing, is alleen van toepassing bij Ziggo via de kabel of bij Digitenne.

Als de tv vraagt om zenders te zoeken kun je in de regel ook gewoon ‘overslaan’ aanklikken.

Succes,

En de groeten van een 70-plusser.:relaxed: