Vraag

Veel ghosting op Sony XR 55A84k tv na overstap naar KPN

  • 12 September 2023
  • 3 reacties
  • 24 keer bekeken

Sinds een week abonnee bij KPN, met twijfels of ik dat wel blijf.

Heb niet bij Ziggo en T-Mobile last gehad van ghosting op mijn Sony XR 55A84k tv. Nu met kpn dus wel. Daar irriteer ik me dus mateloos aan. Waarom bij de andere niet en bij KPN wel. Ligt het aan instellingen van de TV box? Heb daarin al HDR uitgeschakeld, want dan is het beeld helemaal droevig. Wie kan me dat vertellen wat ik er aan kan doen? Alles staat bedraad aangesloten en met dure hdmi kabels.

Anders kan ik binnen 30.dagen weer terug naar T-Mobile.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoe is de TV+ Box op de Experia/KPN Box aangesloten? Bekabeld, rechtstreeks, via switch danwel DVS of wellicht via wifi en via wat voor een wifi toegangspunt.

Staat de TV+ Box op multicast met automatisch beste kwaliteit?

Hoi Wijb

 

De box is bedraad aan gesloten op het modem.

En box staat idd op beste kwaliteit

Ik had al geschreven dat ik nu ruim een week abonnee ben bij KPN, maar dat ik er niet erg gelukkig van word. Nu ik alles hier lees helemaal niet. Heb zo KPN tv box + en een modem 12 , maar heb enorm last van ghosting, en idd haperen van wat je opgenomen heb. Al is dat de ene keer wel het geval en de andere keer niet. Schiet soms ook stukje vooruit. Ondanks dat er een tv bedraad staat aangesloten, toch af toe freesbeeld. Kijk dan via de app. Heb een xr55A84K van Sony, vind het beeld nu ook minder dan bij T-Mobile of Ziggo. HDR is helemaal bagger, ondanks dat tv ook hdr 10 aankan. Heb nog ff om te besluiten wat ik doe, 3 dagen, maar denk dat ik weer terug ga naar Odido.

 

Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic