Na geheel het forum doorgelezen te hebben, en alle berichten op Samsung is er geen verbetering mbt : haperen,ghosting en blurry beeld..
TV alle instellingen geprobeerd, en alle instellingen van de VIP5202 geprobeerd, maar helaas (!!) zonder resultaat!
Alle kabels van modem naar TV vervangen, incl een “dure” HDMI 2.1 kabel vervangen en aangesloten, maar ook dit zonder resultaat.
APPs via TV bijv: Netflix, Videoland, Prime, ITV KPN werken geheel zonder enige problemen?
Even de stoute schoenen aangetrokken, en uit de kast een oude (reserve) VIP5202 gepakt met schijnbaar “oude firmware” er op?
Aangesloten, en wat blijkt het probleem van haperen,ghosting en blurry beeld geheel verdwenen? Maar helaas maar ook gek genoeg na 10 min. begon de ellende weer, maar wel veeel minder…
In deze (reserve) had ik ook graag de instellingen willen aanpassen maar het menu laat niks meer toe, vermoedelijk vergrendeld omdat ik al meer dan 1,2 jaar geen update heb uitgevoerd!?
Wat moet ik doen, heb het idee dat de kastjes niet erg goed zijn? Of KPN maakt er een potje van net als dat ik dagelijks stotterend beeld heb en dagelijks de bekende 400 storing ondervindt
Is mijn lijn wel inorde?
Aan de TV ligt het niet gezien het via de TV apps alles perfect en rustig beeld vertoond.
Beste antwoord door Bram van KPN
Bekijk origineel