KPN Voor Jou

KPN Voor Jou: extraatjes in januari 2024

  • 1 January 2024
  • 8 reacties
  • 2978 keer bekeken
KPN Voor Jou: extraatjes in januari 2024
Reputatie 7
Badge +17

KPN Voor Jou zijn de Kadootjes van KPN in een nieuw jasje. In dit artikel lichten we enkele extra's en voordelen uit voor januari. Omdat we blij zijn met al onze klanten!

 

Een goede start van het jaar

Verander jouw woonkamer in een persoonlijke yogastudio of fitnessclub. We geven je graag een maand lang Fit at Home cadeau (t.w.v. € 15,-). Inclusief gratis Food Guide (t.w.v. € 9,95).

Met Fit at Home kun je kiezen uit meer dan 1000 work-outs die sporten leuker en makkelijker maken. Lekker makkelijk voor de tv via KPN. Ben je niet thuis of heb je geen KPN TV? Geen probleem! Fit at Home kun je altijd volgen via je telefoon, tablet, laptop óf Chromecast.

 

Sport via jouw KPN TV

  1. Ga naar je ‘tv-menu’ en klik op ‘Apps’.
  2. Klik op ‘Alle apps’ en zoek ‘Fit at Home’.
  3. Open de app, selecteer een trainer en een workout van deze trainer.
  4. Klik op ‘afspelen’. Vul dan de vouchercode: FITKPN24 in en klik op ‘OK’. Vanaf nu sport je een maand gratis!

Sport via jouw KPN TV+

  1. Ga naar Fit at Home en volg de instructies om je aan te melden. Vul de vouchercode: FITKPN24 in.
  2. Ga naar je tv-menu naar ‘Apps’.
  3. Open de app ‘Fit at Home’. Wanneer je de Fit at Home app nog niet hebt geïnstalleerd kan je deze vinden in de ‘Google Play Store’.
  4. Koppel je tv met het account dat je hebt aangemaakt in stap 1. Start daarna direct met sporten.

 

Sport via de website van Fit at Home

  1. Ga naar Fit at Home en volg de instructies om je aan te melden. Vul de vouchercode: FITKPN24 in
  2. Direct starten met sporten? Ga naar de website van Fit at Home.
  3. Kies categorie die jij wil trainen en kies vervolgens een workout.
  4. Sport jij liever voor de televisie? Je kan alle workouts ook naar je TV casten met behulp van de Google Chromecast. Hoe dat werkt, lees je hier.

 

Handig om te weten

 

  • De code is te verzilveren t/m 31 januari 2023.
  • Heb je al een account bij Fit at Home? Klik rechtsboven op de Fit at Home website op inloggen en verzilver jouw voucher bij het TRY OUT abonnement op de prijzenpagina.
  • Na verzilvering kan je 1 maand gratis sporten krijg je digitaal een Food Guide naar keuze toegestuurd naar je e-mailadres.
  • Het abonnement stopt automatisch na 1 maand.

 

Juich ze naar de overwinning

Vraag kaarten aan voor wedstrijden van jouw favoriete Eredivisie club of het Nederlands elftal. Ga naar seaters.com/kpn en volg de instructies!

 

Nooit uitgeleerd

Je bent nooit te oud om te leren. Daarom organiseert Stichting Oud Geleerd Jong Gedaan colleges voor senioren, gegeven door studenten. De colleges behandelen verschillende onderwerpen, waaronder kunst, cultuur, geschiedenis en wetenschap.

Stichting Oud Geleerd Jong Gedaan biedt KPN-klanten de kans een college(reeks) gratis te volgen. Doe je mee?

Zo werkt het

  • Ga naar de colleges en kies bij welk vak jij aanschuift.

  • Gebruik deze actiecode: OGJG-VERBINDING!

  • Geniet van je college

De actiecode biedt per persoon 100% korting op één online college(reeks) uit de webshop naar keuze. Deze is te gebruiken tot 1 februari 2024. Je kunt de actiecode niet samen met een andere cadeauboncode gebruiken.

 

Zender van de maand

Wil je nog meer over de wereld om ons heen leren? Kijk dan deze maand gratis naar Discovery Science.

Je ziet Discovery Science deze maand gratis op kanaal 42. Heb je het Pluspakket? Dan vind je Discovery Science op kanaal 84 (HD).  

 

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

 

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.

 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Heerlijk al die extraatjes! Bedankt KPN 😘  Ik ben ook superblij met jullie 🤗

Leuk de extraatjes! Maar ik kom ze nu bij toeval tegen omdat ik op het forum wilde kijken. Normaliter ontvangen we een e-mail waarin dit aangekondigd wordt. Klopt het dat we deze nu niet hebben gehad?

Reputatie 7
Badge +7

Leuk de extraatjes! Maar ik kom ze nu bij toeval tegen omdat ik op het forum wilde kijken. Normaliter ontvangen we een e-mail waarin dit aangekondigd wordt. Klopt het dat we deze nu niet hebben gehad?

Ik denk dat je gelijk hebt. Extraatjes communiceren verloopt niet altijd zo, dat iedere klant op de hoogte is. Niet alleen met extraatjes maar ook bij product updates is dat zo. Ik heb dit ook al eens aangekaart en ik weet dat KPN er zich van bewust is dat dit aandacht behoeft. Staat volgens mij ook op de agenda om te verbeteren.

Overigens voor nu een goede reden om met regelmaat een kijkje op het forum te nemen. Was voor mij vorig jaar ook een openbaring. Welkom op het forum.

Ik sla deze extraatjes over. Ik zie mijzelf niet zo voor mijn tv liggen 😅

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb een paar off topic berichten verwijderd! Is iedereen al zen van de Yoga workouts?

Reputatie 3

We willen geen extra dingetjes maar lagere abonnementskosten. Sigaartje uit eigen doos is dit. 

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb een paar off topic berichten verwijderd! Is iedereen al zen van de Yoga workouts?

Nee, we hopen eigenlijk dat jij een uitgebreid verslag doet van jouw ervaringen. We zien de foto’s met plezier verschijnen 😅
Ik heb de nodige klussen liggen op het werk de komende tijd dus ik wil een scheve rugwervel voorkomen.

@Ziener : maak je een eigen topic aan over de abonnementskosten?

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb een paar off topic berichten verwijderd! Is iedereen al zen van de Yoga workouts?

Nee, we hopen eigenlijk dat jij een uitgebreid verslag doet van jouw ervaringen. We zien de foto’s met plezier verschijnen 😅
Ik heb de nodige klussen liggen op het werk de komende tijd dus ik wil een scheve rugwervel voorkomen.

@Ziener : maak je een eigen topic aan over de abonnementskosten?

Ik verwacht ongeveer zoiets van @Marcia_ 😅

 

Reputatie 7
Badge +7

Nu weten we gelijk van wie de KPN kat is 😎

Reageer