Beantwoord

Ik kan geen MB's delen

  • 19 December 2022
  • 1 reactie
  • 54 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

 

Vorige week ben ik en mijn vriendin over gegaan naar KPN. 

Vandaag zijn mijn dochters over gegaan naar KPN. ik kan 50Gb per maand delen.

Maar ik de optie niet staan. Alleen dat ik kan doneren ergens naar toe.

Bij automatisch delen staat ook niets.

 

nu kom ik in dit forum veel vragen daar over tegen. en dan ik allemaal formulieren moet invullen. Weet ik wat dat voor formulieren zijn. Straks sluit ik nog iets af wat ik hellemaal niet wil.

 

 

icon

Beste antwoord door Liesbeth van KPN 22 December 2022, 10:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +8

Hallo @Dokman, welkom bij KPN! 
Ik snap dat je voorzichtig bent, dat is ook goed. Je kan je zonder zorgen aanmelden voor de voordelen van KPN Hussel. Je sluit hier verder geen contract mee af, je activeert alleen de voordelen voor je abonnementen op jouw adres. Op de pagina MB's delen: hoe deel je MB's en wat als het niet lukt? | KPN Community vind je hoe je de nummers van je dochters kan aanmelden voor het delen van MB's. Ik zet het ook hieronder:

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten. Hoe kan ik hiermee MB's delen?

  • Ga naar onze website voor het aanmeldformulier.
  • Scroll even naar beneden tot ‘Wil je een extra mobiel telefoonnummer aanmelden?’ Vul daaronder jouw postcode, huisnummer en het nieuwe mobiele nummer in. Je kunt tot maximaal 10 telefoonnummers aanmelden voor 1 KPN huishouden.
  • Vink ‘Ik ga akkoord met de voorwaarden’ aan. En klik op ‘Check aanmelding’.
  • Je krijgt van ons een bevestiging per sms/e-mail als jouw aanmelding klaar is.