Beantwoord

Kan geen MB's delen

  • 26 November 2022
  • 14 reacties
  • 52 keer bekeken

Ik heb zelf 2 abonnementen,  beide voor mezelf , maar kan geen mb's delen.

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic] 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 28 November 2022, 14:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7

Ik heb zelf 2 abonnementen,  beide voor mezelf , maar kan geen mb's delen.

Zijn dat Simyo of KPN abonnementen?

beide kpn abonnementen

Reputatie 7

beide kpn abonnementen

Staan die twee abonnementen op hetzelfde adres?

probeer het nr al 3 dagen aan te melden voor de voordelen/mb's delen, maar krijg steeds melding dat het niet is gelukt.

 

ja, zijn beide op het zelfde adres, zelfde account. wil van mijn ene nr naar mijn andere nr mb's delen, omdat de ene alles onbeperkt heeft en de ander alleen onbeperkt bellen en sms’en.

Reputatie 7

Zijn beide telefoonnummers ook aangemeld bij KPN Hussel?

ja beide nummers , maar ik kan niet van het ene naar het andere nummer overboeken. Alleen naar een andere nr. hier thuis, maar die heeft zijn eigen abonnement en betaalt deze zelf.

Bij het scherm mb’s delen kan ik bovenin mijn nummers aanklikken, maar ik kan alleen delen en niet ontvangen, dat wil zeggen ik kan wel ontvangen op het nr. waar ik genoeg mb's op heb, maar niet op het nr. waar geen mb's op staan en waar ik ze dus naar toe wil delen. 

 

mijn zoon kan ook alleen mb's delen naar mijn nr. waar ik genoeg mb’s op heb, maar het andere nr. staat er niet bij .

Zal denk ik maar moeten bellen met KPN, want ik kom er niet uit. 

Had het nr. dat mb's nodig heeft ook al een eigen Mijn KPN voor aangemaakt op het mobiel waar de simkaart inzit, maar helaas maakt ook dat geen verschil. Dus nr. maar weer toegevoegd aan mijn produkten, anders kan ik zelf de fakturen niet meer ontvangen voor dat nummer.

Krijg er een punthoofd van 😾

 

Nee het zijn 2 abonnement voor mezelf en 1 van mijn zoon.

Mijn zoon en ik hebben beide een onbeperkt abonnement en wij willen dus mb's delen met 

andere (simonly)  abonnement welke onbeperkt bellen en sms’en heeft.

Reputatie 7
Badge +24

ja beide nummers , maar ik kan niet van het ene naar het andere nummer overboeken. Alleen naar een andere nr. hier thuis, maar die heeft zijn eigen abonnement en betaalt deze zelf.

U heeft dus 3 nummers ofzo? Kunt u er wat meer over vertellen? Is er misschien sprake van een pre-paid nummer? Want daar kunt u geen MB's mee delen.

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Margieka, welkom op het KPN Forum!

Balen dat het niet lukt om MB's te delen. Controleer eerst of beide KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres aangemeld zijn. Dit is een voorwaarde voor KPN Husselvoordelen en KPN Compleet voordelen. Via de MijnKPN app kun je dat gemakkelijk controleren via Profiel → Abonnementen → Voordelen bekijken.

Staat dit goed, maar lukt MB's delen toch nog niet? Dan ben je waarschijnlijk nog niet aangemeld voor KPN Compleet en/of KPN Husselvoordelen.

Meld je dan snel aan voor KPN Husselvoordelen:

  1. Ga naar onze website voor het aanmeldformulier.
  2. Scroll even naar beneden en vul jouw gegevens in. Je kunt tot maximaal 10 telefoonnummers aanmelden voor 1 KPN huishouden.
  3. Vink ‘Ik ga akkoord met de voorwaarden’ aan. En klik op ‘Check aanmelding’.
  4. Je krijgt van ons een bevestiging per sms/e-mail als jouw aanmelding klaar is.

Beide nr's zijn aangemeld. 

Reputatie 7
Badge +17

En alsnog lukt het niet om MB's te delen? 

 

Je hebt dus 2 abonnementen: 1 Unlimited Data en 1 met beperkte data. Je wilt MB's delen van het Unlimited abonnement naar het abonnement met een databundel. Andersom kan namelijk niet.

Als je het andere nummer niet ziet staan in de lijst van beschikbare nummers om mee te delen, dan is deze waarschijnlijk toch niet aangemeld.

Ik kijk daarom toch graag even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef even een seintje als je dit gedaan hebt.

Heb het forum profiel ingevuld. Zie beide nummers staan, maar kan niks delen met het nr. wat op 04 eindigd.

Reputatie 7
Badge +17

Ik zie dat het nummer inderdaad al wel een keer was aangemeld, maar dat deze de voordelen nog niet kreeg. Als het goed is, moet dit nu wel lukken.

Heb het gecontroleerd en het kan nu idd. Heel erg fijn en bedankt voor de melding !! Waarschijnlijk was ik te ongeduldig 😉

 

Gr.Margieka