Kan geen MB's delen met nieuw toegevoegd nummer

  • 9 May 2023
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

Beste,

ik heb hetzelfde probleem! 
nieuw nummer toegevoegd maar kan geen mbs delen:

  • beide nummers staan op hetzelfde adres
  • beide nummers geprobeerd aan te melden voor hussel korting oid, maar krijg melding dat dit al zo is
  • Beide nummers staan in mijn kpn app en zijn zichtbaar. 
  • forums gelezen alle andere opties ook geprobeerd, die werken allemaal niet

als ik op mbs delen klik kan ik niet naar het andere nummer delen, alleen goede doelen. 
 

waarschijnlijk gaat het achter de schermen mis, kunnen jullie dit asap goed zetten? 
 

thanks 

Paul

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +13

@Paul1111111111111 Welkom op het forum, is het nog gelukt? Zou je anders jouw profiel nog even kunnen invullen met de relevante gegevens en mij een seintje willen geven? Dan kijk ik even voor je.

Hi Remco,

Ik heb al gebeld met KPN, medewerker verwees me naar de app en kon zelf niet uitleggen waar het dan zou moeten staan. 
uiteindelijk zuchtte hij en zei ik heb het hier even goed gezet. 
Denk dat jullie echt kunnen werken aan de app en attitude aan de telefoon. De medewerker probeert je het gevoel te geven dat je een idioot bent die het niet snapt, terwijl er niets te vinden is en verschillende mensen dit op fora al melden. Daarnaast was het blijkbaar super easy voor hem om het recht te zetten.

We zitten bij KPN voor de service, maar dan moet die er wel zijn. Ik ben lichtelijk teleurgesteld!

Paul

Reputatie 7
Badge +13

Excuses daarvoor Paul want dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik weet uit ervaring dat er ook wel eens wat kan misgaan onderwater in de systemen en dat is iets wat alleen KPN kan oplossen. Ik ben wel blij dat je een oplossing hebt weten te vinden en post gerust nog eens een bericht als we iets voor je kunnen doen!