Beantwoord

Kan mijn voordeel niet controleren voor overstap naar Hussel Thuis

  • 11 December 2022
  • 24 reacties
  • 112 keer bekeken

Reputatie 2

Goedendag,

Ik kan in mijnKPN ook niet mijn voordeel checken voor eventueel overstappen naar Hussel voor thuis.

Kan iemand dit aanpassen zodat ik eens kan checken of dit was is in mijn situatie ?

mvg Martijn

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

icon

Beste antwoord door Frenk van KPN 15 December 2022, 15:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

24 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Hi Martijn!

Begrijp ik het goed dat je “Uw voordelen” niet zichtbaar hebt onder “Producten” binnen MijnKPN?
Je kan overigens ook de facturen raadplegen. Daar benoemen we eveneens de voordelen die je op dit moment hebt. 

Reputatie 2

Jawel die zie ik wel, maar als ik mijn abbo wil wijzigen kan ik niet over naar Hussel, maar alleen mijn bestaande pakket wijzigen / aanvullen …

Reputatie 7
Badge +24

Jawel die zie ik wel, maar als ik mijn abbo wil wijzigen kan ik niet over naar Hussel, maar alleen mijn bestaande pakket wijzigen / aanvullen …

Ja... ze hebben het veranderd. Volgens mij gaan klanten die nu iets aan passen automatisch over naar Hussel. 

Vroeger zag je "u heeft nu" en "u krijgt straks" naast elkaar en kon je het mooi vergelijken. Maar volgens mij is dat dus weg.

Reputatie 5
Badge +8

Je zou bij je winkelmandje de optie moeten hebben om je huidige en nieuwe abonnement te vergelijken.

Reputatie 2

Als ik niks wijzig , dan heb ik geen winkelmand.

ik wil graag weten wat ik met Hussel kwijt ben met hetzelfde pakket als wat ik nu heb maar dat gaat dus niet !

Reputatie 2

Als ik niks wijzig , dan heb ik geen winkelmand.

ik wil graag weten wat ik met Hussel kwijt ben met hetzelfde pakket als wat ik nu heb maar dat gaat dus niet !

Wellicht helpt mijn topic hierin

 

Reputatie 5
Badge +8

Als ik niks wijzig , dan heb ik geen winkelmand.

ik wil graag weten wat ik met Hussel kwijt ben met hetzelfde pakket als wat ik nu heb maar dat gaat dus niet !

 

Correct. Het is ook van belang dat je je abonnement wijzigt via MijnKPN omdat je anders niks kan vergelijken. Nog voordat je ook maar ergens mee akkoord gaat krijg je de optie om beide abonnementen te vergelijken in een handig overzicht. Is het niet voordelig dan klik je de pagina weer weg en blijft alles hetzelfde.

 


Krijg jij die optie ook te zien en is dat wat je zoekt? Of bedoel je misschien iets anders?
Via de link van @rguich kan je ook al wat informatie vinden over de verschillen.

 

Conclusie: Bij oudere abonnement is dit helaas niet mogelijk. In zo'n geval kan je onze website erbij pakken en vergelijken met je huidige abonnement. Wil je de vergelijking liever samen met ons doen, dan kan je ons telefonisch benaderen via 0800-0402.

Reputatie 2

Het andere topic had ik inderdaad ook al gevonden maar daar werd ik niet veel wijzer van.

Frenk, de printscreen die jij laat zien zie ik bij mezelf niet.

als ik mijn abbo wil wijzigen kan ik slechts sneller internet, extra pakket of zoiets dergelijks aanvinken, verder helemaal niks met vergelijken of iets anders 🙁

Reputatie 2

Zou ook graag 4K willen aanzetten voor een knaak extra, maar ook dat staat nergens tussen 🤦‍♂️

Reputatie 5
Badge +8

Aaaah helder. Dankjewel voor de bevestiging in dat geval.

Ik heb je hierbij een handje geholpen en een overzicht per mail toegestuurd van hoe het eruit zou kunnen zien. Hopelijk heb je daar iets aan! 😄

Reputatie 2

Kijk aan, daar kan ik wat mee !!

Deze opzet is precies wat ik wil, alleen dan 4K erbij en HBO max mag eraf.

hoe moet ik dit nu doorzetten dan ?

gr Martijn

Reputatie 5
Badge +8

Dat kan via mij of telefonisch, als je dat graag wilt.


Via deze weg hoef je alleen nog de laatste 3 cijfers van het IBAN in te vullen bij “persoonlijke opmerkingen”. Daarna kan ik het abonnement wijzigen zoals in de mail staat + HBO Max eruit en 4K erbij.

Reputatie 2

PB gestuurd 💪🏻

Reputatie 5
Badge +8

Dan is de wijziging bij deze voor jou in gang gezet. 💚
Lees nog wel even de bevestiging door om te controleren of alles klopt.

Reputatie 2

Bij samenvatting staat HBO max er nog bij, bij bevestiging bestelling niet, klopt het dan ?

Reputatie 2

Ook in de samenvatting op mijn kpn staat hbo max er nog bij 🙁

Reputatie 5
Badge +8

Je hebt he-le-maal gelijk. Blijkbaar een hardnekkig vinkje die niet helemaal uit is gegaan. Ik ga hier mee aan de slag!

Reputatie 2

Thanks 👌

Reputatie 5
Badge +8

Zo, nu moet het goed zijn. Sorry voor de lading aan overzichten en bevestigingen!

Reputatie 2

Nu klopt het ja, alleen pluspakket staat erbij voor 6,99, maar die is toch gratis omdat ik ook mobiel heb ?

Reputatie 2

Staat bij de 1 wel goed en bij de ander niet, maar zal wel goed zijn dan 👍

Reputatie 5
Badge +8

Zolang je beide diensten hebt dan heb je daar inderdaad recht op! Trek vooral aan de bel als dat na maandag niet het geval is. Misschien dat we de voordelen dan even een spreekwoordelijke schop moeten geven.

Reputatie 2

Oke Top 👍

Hartelijk dank alvast voor alle moeite !!

Reputatie 5
Badge +8

Graag gedaan!