Sticky

KPN Voor Jou

  • 19 September 2023
  • 14 reacties
  • 1466 keer bekeken
KPN Voor Jou
Reputatie 7
Badge +16

Bij ons staan jullie op de eerste plaats en we willen graag laten zien hoeveel wij jou als klant waarderen. Met KPN Voor Jou zetten we een stap extra voor al onze klanten - boven op het betrouwbare netwerk, de goede service en het gemak dat we bieden en dat je van ons gewend bent. 


Aantrekkelijke extra's

Je krijgt aantrekkelijke extra’s waar waardering uit spreekt. Als er mijlpalen te vieren zijn. Of gewoon zomaar, omdat we blij met je zijn. En waar jij als klant ook blij van wordt. 
Krijg het hele jaar door kadootjes, maak kans op de leukste uitjes en krijg deals, speciaal voor jou als KPN klant.

 

Tips & inspiratie

We willen je graag verder helpen. Daarom bieden we ook tips en inspiratie met blogs, en webinars over online veiligheid die voor jou interessant zijn.

 

Een betere wereld

En niet onbelangrijk; bij KPN gaan we verder dan alleen onze relatie met jou. Door jou en met jou maken we de wereld een beetje groener en meer verbonden. We zijn één van de meest duurzaamste providers ter wereld en doen mooie dingen voor onze samenleving: we delen dat graag met jou.

 

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

 

Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou


Veelgestelde vragen

 

Voor wie geldt KPN Voor Jou?

KPN Voor Jou is voor iedereen die klant is bij KPN & XS4ALL. Of je nu een mobiel abonnement, internet abonnement of een combinatie hebt. Ook Klein Zakelijke klanten kunnen gebruik maken van KPN Voor Jou.

 

Zijn de extra's en tips altijd hetzelfde?

We hebben meerdere keren per jaar nieuwe kadootjes voor jou klaar staan. Ook onze uitjes en deals veranderen door het jaar heen. Er is geen vast moment in het jaar dat er aantrekkelijke extra's bij komen. Houdt daarom deze pagina in de gaten. Of schrijf je in voor onze nieuwsbrief!
De nieuwsbrief wordt 1x per maand verstuurd en hierin houden wij je op de hoogte van nieuwe aantrekkelijke extra's.
 


Waarom ontvang ik geen maandelijkse nieuwsbrief van KPN?

Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.

 

Moet ik inloggen om gebruik te kunnen maken van de aantrekkelijke extra's?

Voor sommige kadootjes of deals is het nodig om in te loggen met je KPN ID. Om kans te maken op toegangskaarten voor een uitje, heb je een account nodig bij onze partner Seaters.

  • Je maakt eenvoudig een KPN ID aan via kpn.com/kpnid
  • Je maakt een Seaters account aan via www.seaters.com/kpn Daar volg je de volgende stappen:
    • Maak een account aan met de toegangscode kpnpaktuit
    • Volg de instructies in de bevestigingsmail
    • Log in, kies uit de lijst van evenementen en uitjes en vraag je kaarten aan


Ik wil als bestaande klant nog een keer een welkomstcadeau of korting op mijn abonnement, kan dat?

Iedere klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk. We bieden geen standaard verlengkorting aan, wat wij wel aanbieden is maatwerk en oplossingen, zoals bijvoorbeeld de Wifi Manager. 

 

Ik hoef geen kadootje, ik wil liever korting op mijn abonnement of een aanpassing van de abonnementsprijs. Waarom doen jullie niks aan de prijs?

We zijn meer dan een provider die korting geeft.

Uiteraard doen we onze best om aan al onze klanten onze waardering te tonen. De behoefte hiervoor is verschillend: van voorlichting tot een verrassing, korting of maatschappelijke inzet. We hopen dat we met KPN Voor Jou zoveel mogelijk aan de wensen van onze klanten tegemoet kunnen komen. 


Benieuwd naar de kadootjes die we eerder hebben weggegeven?

Bekijk dan onze Kadootjes kalender! Hier vind je een overzicht van alle kadootjes die KPN heeft weggegeven.

 

Actuele extra's en tips & inspiratie staan op kpn.com/voorjou


14 reacties

Zeg, kan ik als “klant die wordt gewaardeerd” ook gebruik maken van die mooie kortingen die op de website staan? Ik wil bijvoorbeeld mijn internetsnelheid verhogen naar 1Gbit, en op de website kan ik 50% korting krijgen voor een jaar!

Klinkt haast te mooi om waar te zijn!

Ik zou gelijk tekenen, alleen ben ik nu al klant bij XS4ALL. Dus dan kan het ineens niet? Hoe zit dit nou?

Moet ik blijven als klant of word ik stiekem toch niet zo gewaardeerd?

Reputatie 4
Badge +4

als XS4ALL klant val je onder KPN. je hebt hierdoor dus geen recht op de welkomstkortingen. je kan altijd naar de service van XS bellen om te kijken wat er voor je mogelijk is. 

als XS4ALL klant val je onder KPN. je hebt hierdoor dus geen recht op de welkomstkortingen. je kan altijd naar de service van XS bellen om te kijken wat er voor je mogelijk is. 

Had ik al gedaan, die kunnen niets voor me doen.

Ik snap het echt niet, je jaagt je klanten alleen maar weg op deze manier. Als ik die korting niet kan krijgen, welke reden heb ik godsnaam nog om te blijven bij KPN?

 

Kan een of andere C-level hier een antwoord op geven of zijn wij klanten niet belangrijk genoeg?

Reputatie 7
Badge +7

als XS4ALL klant val je onder KPN. je hebt hierdoor dus geen recht op de welkomstkortingen. je kan altijd naar de service van XS bellen om te kijken wat er voor je mogelijk is. 

Had ik al gedaan, die kunnen niets voor me doen.

Ik snap het echt niet, je jaagt je klanten alleen maar weg op deze manier. Als ik die korting niet kan krijgen, welke reden heb ik godsnaam nog om te blijven bij KPN?

 

Kan een of andere C-level hier een antwoord op geven of zijn wij klanten niet belangrijk genoeg?

Misschien omdat je gewoon tevreden bent over de diensten van KPN?

🤷 Ik bedoel, de dienst moet het doen en online zijn. Als ik dat bij een andere partij ook kan krijgen voor minder geld…..dan zie ik weinig reden om te blijven.

ZEKER als nieuwe klanten meer voordeel krijgen. Ik wil mn contract best verlengen hoor, maar dan vind ik het krom dat ik niet dezelfde korting kan krijgen. Blijkbaar wordt er dan toch niet zoveel waarde gehecht aan loyaliteit, hoeveel het marketing team ook roept.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Ravi_B, welkom! Dit topic is niet helemaal bedoeld om een discussie te voeren over het wel of niet aanbieden van korting in geld aan bestaande klanten. We informeren klanten over de extraatjes die we onze klanten bieden. 

Het staat je vrij een eigen topic te open met je vraag, maar eigenlijk is hierboven alles wel al gezegd. 

Reputatie 7
Badge +6

Bedankt KPN! 🤗

Ha @Ravi_B, welkom! Dit topic is niet helemaal bedoeld om een discussie te voeren over het wel of niet aanbieden van korting in geld aan bestaande klanten. We informeren klanten over de extraatjes die we onze klanten bieden. 

Het staat je vrij een eigen topic te open met je vraag, maar eigenlijk is hierboven alles wel al gezegd. 

Hoi Marcia,

Je hebt helemaal gelijk, dank voor alle input.

Kan ik als gewaardeerde klant die al zo’n 30 jaar internet heeft van kpn en nu het tv pakket van kpn erbij wil nemen (heb het nu nog van ziggo) ook een hele mooie aanbieding krijgen. Nieuwe klanten krijgen een iPad 10 kado maar wat krijg ik als ik een tv plus abonnement met twee tv boxen erbij neem, helemaal niks. Ja 3 maand hbo abonnement gratis, dat slaat dus nergens op. Denk dat ik maar alles ergens anders afsluit als dat zo moet. Ammehoela gewaardeerde klant. Helemaal niets krijg je. 

Reputatie 6
Badge +6

Ik heb hem hier nog niet voorbij zien komen. Extraatje voor de maand december:

Meer info:

Kadootje voor jou 5 GB extra data

Reputatie 7
Badge +7

Kan ik als gewaardeerde klant die al zo’n 30 jaar internet heeft van kpn en nu het tv pakket van kpn erbij wil nemen (heb het nu nog van ziggo) ook een hele mooie aanbieding krijgen. Nieuwe klanten krijgen een iPad 10 kado maar wat krijg ik als ik een tv plus abonnement met twee tv boxen erbij neem, helemaal niks. Ja 3 maand hbo abonnement gratis, dat slaat dus nergens op. Denk dat ik maar alles ergens anders afsluit als dat zo moet. Ammehoela gewaardeerde klant. Helemaal niets krijg je. 

Je krijgt als gewaardeerde KPN klant een fijne en betrouwbare dienst. Daarom ben je natuurlijk ook al zo lang klant. Je neemt tenslotte een dienst af en geen korting. Het blijft een apart fenomeen die welkomskortingen. Als je de korting niet wilt missen dan is overstappen de keus. Ik vind overigens dat KPN de bestaande klanten aardig weet te waarderen de afgelopen maand.

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb hem hier nog niet voorbij zien komen. Extraatje voor de maand december:

Meer info:

Kadootje voor jou 5 GB extra data


Nu wel, @Sebas14 😉😊!

Zouden jullie misschien ook eens willen luisteren naar de “zo gewaardeerde klant”?

Door die marketing stunts zorgen jullie er zelf voor dat het loont dat mensen blijven overstappen. En de trouwe klant wordt vergeten.

Als jullie het geld van die verschrikkelijke katten reclames nou eens gebruiken voor betere hardware en andere verbeteringen in het landelijk netwerk, hebben jullie die reclames helemaal niet nodig.

Reputatie 7
Badge +7

Het is zeker zo dat ieder jaar overstappen een besparing is. Of het ook een verbetering is blijft dan de vraag. Ik beoordeel mijn leveranciers, waaronder ook KPN eerst op betrouwbaarheid en geleverde kwaliteit. Daar hoort een prijs bij en die moet in verhouding met elkaar zijn. Dit jaar is er een keer een merkbare storing geweest bij de tv dienst voor mij. Internet en mobiel zonder merkbare problemen kunnen gebruiken. Dan voel ik me een gewaardeerde klant. Dat is een zeer mooie score voor KPN. Ik ruil dat niet in voor een paar euro besparing maar ieder maakt daarin een eigen afweging die te respecteren is.

Daarnaast is er een programma voor de klanten van KPN met regelmatig een leuke actie of Kadootje waar je gebruik van kan maken. Daar zaten dit jaar een paar leuke dingen tussen.

Wat zou je als gewaardeerde klant graag willen zien bij KPN? Probeer het wel realistisch te houden en wie weet luisteren ze wel.

Het helpt ook als je aangeeft wat er niet goed is aan de KPN hardware of waarom het landelijke netwerk verbetering kan gebruiken. Constructieve feedback is zeker welkom, kijk bijvoorbeeld naar de tv+ dienst waar feedback van klanten gebruikt wordt om verbeteringen door te voeren.

Ik vind de kat wel leuk zelf maar dat is een subjectieve mening.

Reageer