MB's delen lukt niet

  • 21 September 2020
  • 1457 reacties
  • 11435 keer bekeken
MB's delen lukt niet

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1457 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @S Wagemakers. Ik heb het gelijk voor je nagekeken. Ik zie dat er op dit moment drie mobiele nummer zijn aangemeld voor de Hussel voordelen, klopt dat? Wil je in het “Persoonlijke opmerkingen” veld van jouw KPN Forum profiel achterlaten van en naar welke mobiele nummer je MB's probeert te delen? Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Hoi Vikash.

Dankjewel voor je reactie. 
Ik kan niet inloggen op het forum maar het telefoonnummer  wat ik niet kan toevoegen is 49 op het eind. 
ik kan met de overige 3 nummers geen mbs delen.

kun je misschien mijn nummer proberen toe te voegen met 49 op het einde? 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Stefke1994, ik zie ook geen nummer eindigend op -49 terug onder jullie adres. Zou je in jouw profiel (onder persoonlijke opmerkingen) het betreffende 06-nummer willen plaatsen? En staat die wel op hetzelfde factuuradres? Dat kan je gemakkelijk controleren en evt. wijzigen in de MijnKPN app.

Badge

 

 

Hoi Marcia

ik heb mijn telefoonnummer toegevoegd aan persoonlijke opmerkingen! 

Reputatie 7
Badge +30

Yes! Deze was inderdaad nog niet toegevoegd aan jullie Hussel huishouden. Bij dezen is dat wel gebeurd en jullie moeten nu onderling MB's kunnen delen!

ik kan geen mb`s delen met de rest van het gezin.

alle anderen staan wel bij de voordelen, maar mijn nummer niet en kan die ook niet toevoegen.

 

Gr,

Pelmke

Admin: Samengevoegd met algemeen topic over MB's delen

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Pelmke, welkom op ons forum! We hebben je topic even samengevoegd met dit verzameltopic.

Ik zie dat je je profiel al ingevuld had en dat een van de nummers nog niet aangemeld stond. Ik heb deze nu aangemeld en MB's delen moet nu dan ook kunnen!

Hi! 
 

Ik probeer MBs te delen met mijn vriendin. We wonen op hetzelfde adres. Bovenstaand stappenplan heb ik gevolgd, maar het lukt nog steeds niet. Kunnen jullie ons helpen? 
 

groeten, Max van der Meer 

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Maxxie, welkom! 

Wat lastig dat MB's delen niet lukt. Krijg je een foutmelding? 

Om MB's te delen moet je beiden beschikken over een KPN abonnement. Met abonnementen die zijn overgezet vanuit Telfort en nog niet zijn verlengt naar een KPN Hussel abonnement kunnen geen MB's worden gedeeld. Zorg ervoor dat beide abonnementen onder hetzelfde KPN huishouden vallen. Op de Home-pagina van MijnKPN kan je zien of deze goed zijn geregistreerd. 

Beste,

 

helaas lukt het delen van MB niet in mijn profiel.

ik heb het nummer van mijn vrouw toegevoegd en wonen beide op hetzelfde adres. Dit is ook te zien bij beide nummers. Ook is haar nummer op de homepage van de app zichtbaar.

 

ikzelf krijg alleen de doneer optie.

graag hulp en alvast dank

Reputatie 7
Badge +17

Dag @Frans86! Goed dat je hier om hulp vraagt. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en beide 06-nummers hebt ik nodig. Je kunt beide 06-nummers toevoegen aan ‘Persoonlijke Opmerkingen’. :slight_smile:

 

Ik heb het ingevuld

Reputatie 7
Badge +17

Dankjewel. Het is gelukt. Ik heb jullie aan elkaar gekoppeld. Zodra jullie bericht ontvangen dat het koppelen helemaal afgerond is, kunnen jullie onderling MB's delen. 
Laat het maar weten als je nog vragen hebt:slight_smile:

Helaas lukt het mij niet om mb’s te delen via de app op via de website. Ik heb beide telefoonnummers aangemeld, staan ook netjes bij alle diensten. Ook bij kpn compleet aangemeld.
 

Als ik dan wil delen via de app dan zie ik alleen de goede doelen en niet mijn ander telefoonnummer. 
 

Wil ik via de website delen dan krijg ik alleen de melding dat je mb’s kunt delen maar verder niets. 
 

Mijn gegevens zijn toegevoegd aan profiel. 
hopelijk kunnen jullie dit oplossen.

 

Joey

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @JoeyD, goed dat je je hier meld!

Ik zag dat het nummer dat eindigt op 111 niet was gekoppeld en daardoor geen voordelen ontving. Heb nu geregeld dat dit wel het geval is, daar heb je als het goed is een e-mail ter bevestiging over gekregen. Je zou nu ook in MijnKPN MB's moeten kunnen delen. Laat je weten of het lukt? 

Hoi @JoeyD, goed dat je je hier meld!

Ik zag dat het nummer dat eindigt op 111 niet was gekoppeld en daardoor geen voordelen ontving. Heb nu geregeld dat dit wel het geval is, daar heb je als het goed is een e-mail ter bevestiging over gekregen. Je zou nu ook in MijnKPN MB's moeten kunnen delen. Laat je weten of het lukt? 

Helemaal opgelost. Bedankt! Geen idee waarom het mij niet lukte maar super dat het is opgelost.

Ik kan mijn mb’s niet delen met mijn broer. Wanneer ik bel sta ik 10 min in de wacht, wordt er opgenomen en niet gereageerd..

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +15

@Rosan Grob Welkom op het forum. 

Wat lastig dat het niet lukt om MB's te delen. Staan de nummer van jou en je broer wel op hetzelfde adres? 

Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen en hier een seintje kunnen geven als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken wanneer nodig! 

Mijn zoon heeft sinds vandaag een KPN abonnement voor mobiel.

Nu wil ik mb's delen met hem, maar kan alleen doneren aan goede doelen.

Eerst lukte het niet om via de app zijn nummer toe te voegen. Als ik al verder kwam om een code in te vullen, kreeg ik een foutmelding "5× foutief ingevuld, log uit en probeer iver 15 minuten opnieuw".

Via laptop lukte het wel. Nummer toegevoegd, maar nog alleen maar doneren.

Hij een kpn id aangemaakt, hierdoor verdween zijn nummer uit mijnkpn van mijzelf. Tot heden kan ik zijn nummer niet meer toevoegen. 

 

Waar gaat het fout en wat moet ik doen om mb's te kunnen delen.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @MRijke74, welkom! Het is niet per se nodig dat je zijn nummer toevoegt aan jouw eigen MijnKPN. Hij mag best een eigen MijnKPN account hebben. Wat wel belangrijk is, is dat je hem toevoegt aan jouw Hussel huishouden. Dan kan je ook MB's delen. Mocht je er niet uitkomen, vul dan zijn 06-nummer ook even in je profiel onder de ‘persoonlijke opmerkingen’ in en laat het hier even weten. We helpen je graag!

@Marcia_

bij het toevoegen van zijn nummer krijg ik de melding;

 

Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld. Een mislukte aanmelding kan komen door een van onderstaande redenen.

 

Het was me gelukt om zijn nummer in mijnkpn te krijgen. Maar nog niet om mb te delen.

 

p.s. zijn nummer staat in mijn profiel erbij.

Reputatie 7
Badge +30

Ik krijg het ook niet voor elkaar, @MRijke74. Ik heb de collega's van de back office aangestuurd en ga er vanuit dat het binnen enkele werkdagen opgelost is. Excuses voor het ongemak!

@Rosan Grob Welkom op het forum. 

Wat lastig dat het niet lukt om MB's te delen. Staan de nummer van jou en je broer wel op hetzelfde adres? 

Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen en hier een seintje kunnen geven als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken wanneer nodig! 

De nummers staan op hetzelfde adres. Zojuist heb ik het forum profiel ingevuld.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Rosan Grob! Er is inderdaad iets aan de hand in de registratie. Ik heb ondertussen de technische dienst aangestuurd. Die maken het zo snel mogelijk voor je in orde!