Hi,
Afgelopen week heb ik 3x telefonisch contact gehad maar tot op heden heb ik nog geen oplossing voor ons probleem met het delen van data. Wij hebben internet+tv en 3x mobiele abonnementen maar het lukt ons niet om met een van deze abonnementen (net verlengd en geupgrade naar 12GB/maand) data te delen met de andere abonnementen.Â
Daarbij heb ik een aanbieding gehad voor verlenging en upgrade van mijn vaste abonnement naar glasvezel met 1 GB/s voor de eerste 6 maanden bedrag A en daarna bedrag B, dit zou voor eind juli geregeld zijn:Â
- na het gesprek kreeg ik 3 bevestigingsmails met de samenvatting/bevestiging van mijn contract: mail 1 en 2 noemen bedrag C en D (hoger dan besproken) en mail 3 noemt bedrag E en F (nóg hoger)
- hierop heb ik direct weer gebeld en aangegeven dat ik andere bedragen in de mails zag staan ten opzichte wat is afgesproken met het verzoek de opname van ons gesprek op te zoeken en af te laten spelen: dit kon alleen een supervisor, hierop gevraagd dit met een supervisor te bespreken. Er zou een notitie worden gemaakt voor degene met wie ik origineel heb gesproken om mij terug te bellen. Dit was vrijdag, tot op heden heb ik nog niets gehoord
- Vandaag ontving ik een mail dat de startdatum is gewijzigd naar 30 november: dit betekent dat het contract pas dan ingaat (als hij niet verder wordt verschoven) en dat ik tot die tijd de huidige hoge tarieven zou betalen
- er is op geen andere manier dan via een (publiek) forum schriftelijk contact met jullie te krijgen, de chatbot biedt alleen de mogelijkheid om teruggebeld te worden en ik heb geen zit om het verhaal elke keer opnieuw aan een nieuwe medewerker te moeten uitleggen.Â
<zin over herroeping verwijderd>Â
Mvgr, Carlos
Beste antwoord door Bram van KPN
Bekijk origineel