Vanwege problemen heb ik in februari mijn mobiele abonnementen aangepast. Er werd aangegeven dat de verdubbelaar bleef gelden er veranderde immers niets aan mijn totaal pakket met internet, tv en bellen. Nu blijkt dat de verdubbelaar weg is. Dit wil ik graag weer geactiveerd hebben.
Beantwoord
Mobiel abonnement aangepast, dataverdubbeling is sindsdien weg
Beste antwoord door Noordzee
Hallo
Door de aanpassing ben jij ongetwijfeld overgestapt op een KPN-Hussel-abonnement. Bij KPN Hussel bestaat geen verdubbelaar meer. Er zijn wel andere voordelen. Hieronder de voornaamste verschillen tussen het oude KPN Compleet en het nieuwe KPN Hussel:

Je kunt helaas niet meer terug. Eenmaal over naar Hussel is blijvend Hussel.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.