Beantwoord

Sim only abonnement toevoegen aan Hussel lukt niet

  • 3 January 2023
  • 6 reacties
  • 31 keer bekeken

Hallo,

Ik heb sinds 27-12-2022 een SIM only abonnement bij KPN, het lukt me echter niet om mijn nummer toe te voegen bij "voordelen”. met mijn andere producten (internet/TV en een ander mobiel nummer is dat wel gelukt. 

 

Ik hoor graag hoe dit op te lossen, ik kan nu geen MBs delen en mis de korting.

 

Met vriendelijke groet,

M

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door MOLMUL 4 January 2023, 08:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @MOLMUL. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om jouw mobiele abonnement toe te voegen aan jouw Hussel huishouden. In het topic “Husselvoordelen: Combineer en krijg meer” leggen we uit hoe je dit zelf kan doen. Heb je het op deze manier geprobeerd? 

Hi Viash, ja geprobeerd, lukt helaas niet, ik krijg de melding dat ik mogelijk al ben aangemeld, wat niet zo is. 

Reputatie 7
Badge +21

Jammer dat het niet via die weg is gelukt. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en mobiele nummer achterlaten in jouw KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan doe ik een poging om het mobiele abonnement toe te voegen aan het Hussel huishouden. 

Hallo Vikash, gedaan.

Hoi @MOLMUL. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om jouw mobiele abonnement toe te voegen aan jouw Hussel huishouden. In het topic “Husselvoordelen: Combineer en krijg meer” leggen we uit hoe je dit zelf kan doen. Heb je het op deze manier geprobeerd? 

 

Vikash,

Het toevoegen is gisteravond alsnog gelukt.

Het tegelijkertijd opvoeren van mijn beide abonnementen was de truc.

 

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat het alsnog is gelukt. Ik zie ook in onze systemen terug dat het inmiddels gelukt is. 😀