Beantwoord

Zonder dat ik zelf iets heb gedaan is er een ander zenderpakket aangezet

  • 13 November 2022
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Ik heb niks veranderd aan mijn kpn televisie pakket , nu kreeg ik gisteren een mail dat mijn voordelen veranderd zijn en nu is espn verwijderd als gratis extra zender en is het pluspakket er voor in de plaats gekomen. Dat pakket hebben we al jaren niet meer. Hoe kan dit zomaar veranderen zonder dat ik dit geregeld heb? 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 17 November 2022, 14:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @Chaantje, welkom bij ons op het forum. Op je forumprofiel staan nog geen gegevens dus ik kan nog niet met zekerheid zeggen wat er aan de hand is.

Mijn gevoel is dat je van een ouder Thuis pakket naar een Husselpakket hebt gewijzigd. Bij de oudere pakketten kon je ESPN als gratis zenderpakket hebben vanuit KPN Compleet.
Bij KPN Hussel is dat zenderpakket niet meer gratis mogelijk, het Pluspakket wel. Mogelijk is bij die wijziging het zenderpakket niet correct aangepast en is dat nu alsnog gecorrigeerd.

Of dat echt zo is kijk ik graag voor je na, als je jouw forumprofiel volledig invult en een seintje geeft als je dat hebt gedaan.