Vraag

Mobiel internet is lager in bundel geworden

  • 8 December 2020
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Hallo KPN,

Ik vind het erg moeilijk om met jullie te chatten, deze optie heb ik laatst gevonden op de website en daarna nooit meer kunnen vinden.

Maar mijn vraag gaat over mijn internet bundel, ik had eergisteren nog 11GB aan internet in mijn bundel. Daarnaast had ik een sms gehad waarbij ik 5GB gratis kreeg deze maand, wat natuurlijk erg fijn is. Echter nu is mijn internet bundel 5GB, dus ipv van 5GB erbij (zoals mijn vriendin wel heeft gekregen) is er bij mij 6GB vanaf.

Graag hoor ik hoe dit komt en hoe dit wordt opgelost.

Groeten,

Michiel


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +8

Welkom op ons Forum @Michiel12352. De chatfunctie is niet altijd zichtbaar, dus het kan kloppen dat je dit soms niet kunt vinden. 

Ik vermoed dat je bundel niet goed is weergegeven in de app (inclusief de 5 GB gratis), maar dat je de extra GB wel kunt gebruiken. Dit was namelijk een probleem voor meerdere klanten.
Zijn de extra GB's ook niet zichtbaar wanneer je op 'alle bundels’ klikt? In dit topic kun je meer lezen over het 5GB kadootje. 

Â