Vraag

Simkaart niet ontvangen. Krijg ik mijn geld terug? (Sim Only)

  • 6 April 2020
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

Hi

Ik heb een sim only bestelt met bevestigings number *. Maar ik hab deze nooit ontvangen. Ook geen bericht van PostNL App.

Zou graag mijn geld terug krijgen.

Hoe kan ik het regelen?

mvg

*Admin: ordernummer weggehaald, reactie afgesplitstĀ en eigen topic aangemaakt.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


1 reactie

Reputatie 3
Badge +4

Hi @NsC0001, welkom op het Forum! Wat rot om te lezen dat jij jouw simkaart nooit ontvangen hebt. Wat is de status van de levering als je jouw bestelling volgt met de gekregen gegeven in jouw orderbevestiging? Zie je de order daarnaast helemaal niet terug bij PostNL? Als je het wel terugziet ben ik ook benieuwd naar de statusĀ daarvan.

Als je op beide plekken niets terug kunt vinden kijk ik graag met je mee. Kun je hiervoor jouwĀ profielĀ aanvullen met minimaal de volgende gegevens?:

  • Bijbehorende 06-nummer
  • Naam op het contract
  • Geboortedatum
  • Postcode en huisnummer
  • Laatste 3 cijfers van de IBAN
  • Eventueel het ordernummer

Reageer