Beantwoord

SIM-kaart niet ontvangen

  • 12 January 2020
  • 3 reacties
  • 154 keer bekeken

Beste KPN-medewerker,

Op vrijdag 10 januari zou mijn nieuwe SIM-kaart bezorgd worden door een koerier. Bestelnummer: 19122904126616-1. Hij zou tussen 10-14 uur worden bezorgd op mijn thuisadres.

Helaas is er op deze tijd geen bezorger langsgekomen om mijn SIM-kaart te bezorgen.

 

Kunt u mij aanraden wat ik nu kan doen om toch in het bezit te komen van mijn SIM-kaart?

Hartelijke groet,

 

LangenP

icon

Beste antwoord door Susan_ 12 January 2020, 11:00

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @LangenP 
Zal vast morgen wel komen denk ik, maar je kunt ook even 0800 0402 bellen.

Reputatie 7
Badge +21

Hi @LangenP, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat PostNL de levering niet op de afgesproken dag kan doen, wordt het vaak de eerstvolgende werkdag geleverd.. Dit zou je, via PostNL (app of website) moeten kunnen terugvinden. Zou je dat eens willen controleren, wat daar omschreven staat?  Mocht daar geen nieuwe informatie staan, dan kijk ik graag het een en ander na. Wil je dan aangeven of het om een nieuw abonnement gaat (komt over vanaf een andere provider), verlenging of een vervangende simkaart? Daarnaast zie ik graag enkele gegevens terug in je Forum profiel, zoals je naam, postcode + huisnummer, 06-nummer en eventueel ordernummer.

Reputatie 7
Badge +21

@LangenP, ik heb geen reactie meer gehad. Is de simkaart inmiddels bij jou terecht gekomen?

Reageer