In Februari had ik voor de verjaardag van mijn dochter een nieuwe iPhone 14 besteld. Dit toestel is toen op een verkeerd adres afgeleverd (Blijkbaar geen ID controle vanuit PostNL?) Nadat ik zelf nog op het afgeleverde adres langs ben gegaan, waar uiteraard niet open werd gedaan, heb ik contact met KPN gezocht. Het verhaal uitgelegd en formulieren ingevuld die naar BO (Back Office) gestuurd zouden worden. Ik zou binnen 10 werkdagen bericht krijgen van BO. Na 2 weken maar zelf contact opgenomen en uiteraard is het niet mogelijk om zelf met BO in contact te kunnen komen, waardoor ik wederom door een hele molen moest. Want, zo bleek. Het formulier was niet “ opgestuurd “ naar BO vanuit KPN klantenservice. En moest ik wederom 2 weken wachten. Na 15 dagen zelf maar weer gebeld te hebben (We zijn nu in eind Maart) Kreeg ik te horen dat BO het dossier gesloten had, omdat ze mijn voicemail hadden ingesproken en ik niet reageerde op de E-mails. Dit vind ik nogal apart omdat ik mijn voicemail uit heb staan en ik geen E-mails van hun ontvangen heb. Ondertussen kreeg ik een rekening van 720,- van het toestel en het huidige abonnement. Ik weigerde deze te betalen omdat ik nog steeds geen oplossing had voor het en ik citeer klantenservice “ door PostNL kwijt geraakte toestel” Klantenservice adviseerde mij nu om via PostNL om opheldering te vragen.
Ik heb vervolgens met PostNL gebeld die verbaasd reageerde dat KPN mij adviseerde om naar hun te bellen gezien KPN een zakelijke klant van PostNL is. Met veel gedoe had ik uit eindelijk een antwoord gekregen om mijn vraag. PostNL had het dossier ook gesloten omdat KPN geen reactie gaf op mail of telefoon… Ik moest maar contact opnemen met KPN, want PostNL
Uiteraard, een beetje gefrustreerd had ik contact met KPN weer opgenomen omdat we ondertussen halverwege April zaten was het abonnement afgesloten omdat de rekening van 720,- niet betaald was. Deze heb ik toen maar toch betaald, ondanks de aanvraag of het normale bedrag niet kon gezien ik nog geen toestel had ontvangen na 1,5 maand. Moest ik als eindstand ruim 750,- betalen voor “ heraansluitingkosten” Want 1 vinkje aanklikken in het klassensysteem kost namelijk 33,50,-
Na wederom contact gezocht te hebben, We zijn nu in EIND APRIL. Kreeg ik wederom te horen dat BO het 2e dossier ook had gesloten wegens, Ja.. Je raadt het al. Geen reactie op voicemail en E-mail… Nu kreeg ik te horen dat ik wederom 5 tot 10 werkdag moest wachten omdat BO een achterstand heeft. Heel leuk..
Ik heb sinds April meerdere malen gebeld, tot mijn grootste frustratie toe werd ik in de wacht gezet omdat de mederwerk(st)er van de klantenservice dit moest na vragen bij zijn of haar meerdere, dat snap ik en heb ik ook alle respect en geduld voor. Maar, als ik tijdens de wacht langer moet wachten dan 10 min om vervolgens te horen dat de verbinding verbroken wordt. Krijg ik toch best de neiging om al mijn abonnementen op te zeggen bij KPN… Het is nu 3 Juni en nog steeds heb ik geen toestel waar ik wel ruim 620,- voor heb betaald ( min de abonnementskosten is dit bedrag dan) en tot 3x toe het beloofde bedrag ook nog niet terug gekregen…
Beste KPN mijn vraag is nu: WHAT THE F GAAN JULLIE NU NOG VOOR MIJ DOEN?!